Gå til innhold

Samsung Galaxy Nexus - Det nye monsteret fra Google og Samsung

Swome

Anbefalte innlegg

Med nærmere ettertanke så passer det litt dårlig i morgen :(

Det passer også litt dårlig fremover generelt så det beste må nok nesten være at du sender den i posten, med mindre du kan møte på jernbanetorget på fredag til et sted mellom 15:30 og 16:00 (slutter 15:15).

15 30 er jo perfekt da jeg er done på school 15 00 og er på jernbanetorget rundt 15 30, så da sier vi fredag, sleng over mobnr på PM så sender jeg melding på fredag når jeg er på vei. :)
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Med nærmere ettertanke så passer det litt dårlig i morgen :(

Det passer også litt dårlig fremover generelt så det beste må nok nesten være at du sender den i posten, med mindre du kan møte på jernbanetorget på fredag til et sted mellom 15:30 og 16:00 (slutter 15:15).

15 30 er jo perfekt da jeg er done på school 15 00 og er på jernbanetorget rundt 15 30, så da sier vi fredag, sleng over mobnr på PM så sender jeg melding på fredag når jeg er på vei. :)

Den er grei :)

I følge ruter.no så vil jeg være fremme på Jernbanetorget til 15:56 så du kan forvente å se meg innen 16:00

Endret av SPAAACE
Lenke til kommentar

Noen som har testet UGLH1 baseband? Kjører i dag XXLF1, men UGLH1 er jo nyeste.

Klykken-: http://forum.xda-dev...d.php?t=1740542 &--#60;-- god guide for å sette opp google now.

Jeg får alt fra trafikk-info til været der. Men, bruk locations, så du blir tagget steder automatisk. Tlf veit jaggu hvor jeg bor, og jobber, uten at jeg har sagt noe:) Og med det, så får jeg trafikk info. Han viser også tog tider, fra tid til annen. Men dette går vel mer på at google faktisk ikke har tilgang til denne info-en. Var snakk om det tidligere i tråden her. Sport og movies har jeg skrudd av.

Google now varsler også møter etc som jeg har. Utrolig digg! Håper de integrere google now med currents. Da begynner vi å snakke!

edit: leif'er (sikkert fler igjen men)

Endret av Mreinha
Lenke til kommentar

Har prøvd UGLH1 , merket ikke forskjell på dekning. Prøvd på noen faste steder.

Flashet selv nå, og må si jeg merket stor forskjell. På kontoret mitt som er omringet av betongvegger gikk jeg fra 1-2 ASU (praktisk talt ikke dekning) til å nå ligge på 13-15 ASU. Har ikke prøvd å ringe enda, så om det faktisk er noen forskjell annet enn hva den rapporterer som signalstyrke skal bli artig å teste ut:)

Lenke til kommentar

Har ingen problemer what so ever med 411 jeg. Eneste jeg stusser over er Google Now og poenget med det. Viser kun været der jeg er. Må den tilpasse seg eller noe?

Google Now er ganske hyggelig..

I går hadde jeg en kinoavtale med ei venninne.

La dette inn i kalenderen min på jobb med Colosseum som sted.

Jobbkalenderen min synces så mot Google-kalenderen min.

Like før jeg burde dra fikk jeg varsel på telefonen om at jeg måtte komme meg avgårde, med beskjed om hva som var raskeste rute (med bil) fra meg til Colosseum.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...