Gå til innhold

Samsung Galaxy Nexus - Det nye monsteret fra Google og Samsung

Swome

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flere som sliter med HaxSync? Det synker kontaktene mine, men viser ikke tlf-nummer. Det eneste den viser er adresse, og det er kun på noen, de fleste har kun navn og bilde, intet mer?? Ja, har lastet ned JB-fiksen.

Nei, men sliter med at den spyr ut permissions errors hver morgen etter wlan har vært avskrudd :\

Lenke til kommentar

Når jeg skrudde av og på mobilen i går kveld oppdaget jeg noe underlig. Alle appene og widgetsene på hjem-skjermen står å blinker konstant. Har prøvd å skru av og på mobilen, men uten lykke. Noen som har hatt lignende erfaringer eller vet hva feilen kan skyldes? Klarer ikke å komme på noe jeg har lastet ned eller noe jeg skal ha gjort som skal ha forårsaket dette. Legger ved et par skjermdumper under:

1269660.jpeg

1269662.jpeg

1269663.jpeg

1269659.jpeg

Endret av Werchio
Lenke til kommentar

Til dere som har gjort backup med ADB, er det denne instruksen dere har brukt? :)

Det ser ganske likt ut det jeg brukte. Det kan være en fordel å sjekke at den virker før du tar wipe. just in case. Dvs, sjekk at filen er laget før du bestemmer deg for å flashe.

Jeg oppdaget at filen ikke var laget etter en backup. Da hadde jeg allerede flashet. Tror det skyldtes at jeg ikke hadde brukt passord. Heldigvis hadde jeg en backup fra noen dager før, så jeg mistet bare det jeg hadde gjort siste 2-3 dager.

Lenke til kommentar

Aaaaaaaaaaand we are online! Vi dødelige er nå i samme paradis som gudene.

1270538.jpeg

Samsung Norge har endelig fått ut 4.1.1, tviler på at det blir flash på meg allikevel, er lite gira på å miste rettigheter. Pleier å være litt uhelidg med telefonene mine.

Lenke til kommentar

Da jeg fikk Nexusen tilbake fra service hadde de faktisk unlocket bootloaderen min for meg, så tror ikke de tar så hardt på flashing nei.

Har endelig tatt steget til Jelly Bean selv også nå :) Føler at Google Now ikke helt har vist meningen sin fullt ennå, men får se etter at jeg har hatt det en stund. Android flyter i det minste en del bedre enn før, spent på om batteriet blir bedre også.

Lenke til kommentar

Da var ENDELIG 4.1.1 på yakjuxw modellene også.

Google Now funker fint (på norsk), nye Google Voice funker supert (på norsk) og 4.1.1 fungerer relativt ganske bra.

Eneste ulempen er at de har lagt inn "standard app" for Google Play Film, Bøker og Blader, men det funker foreløpig ikke i Norge.

Lenke til kommentar

Du mister ikke rettigheter av aa flashe nexusen slik jeg forsto det - da nexusen er flash image er "offisiell stock" jeg sende min inn til rep og det gikk helt fint med den.

Mister vel garanti iforhold til SW-feil? Mener på at man mister det når man rooter, på lik linje med når man jailbreaker en iPhone.

Lenke til kommentar

Tror det er opp til verkstedet om dem gidder å bry seg om custom rom osv. De sa ingenting på at min bootloader var unlocket. Skal egentlig sende min inn på rep igjen, men har lite lyst å gå 2 uker med reservertelefon en gang til. Tror heller jeg biter i det sure eplet og beholder den en måned til og bytter den ut. Telefonen min holder hele dagen på og skrur skjermen av og på. Ladeikonet går av og på hele tiden og da skrur skjermen seg på. Jeg har sjeldent batteri igjen etter klokka 3 på dagen. Litt plagsomt når jeg bruker den som jobbtelefon.

Lenke til kommentar

Aaaaaaaaaaand we are online! Vi dødelige er nå i samme paradis som gudene.

1270538.jpeg

Samsung Norge har endelig fått ut 4.1.1, tviler på at det blir flash på meg allikevel, er lite gira på å miste rettigheter. Pleier å være litt uhelidg med telefonene mine.

på tide.. Ikke dukket opp her enda, men..

Edit:

Ingen blåskjær her, som jeg har lagt merke til iallefall... :)

Endret av Klykken-
Lenke til kommentar

Du mister ikke rettigheter av aa flashe nexusen slik jeg forsto det - da nexusen er flash image er "offisiell stock" jeg sende min inn til rep og det gikk helt fint med den.

Mister vel garanti iforhold til SW-feil? Mener på at man mister det når man rooter, på lik linje med når man jailbreaker en iPhone.

Har hørt delte meninger om root. Men så trenger man altså ikke roote for å flashe en Nexus.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...