Gå til innhold

Samsung Galaxy Nexus - Det nye monsteret fra Google og Samsung

Swome

Anbefalte innlegg

Den CYANmoden er høyaktuell for meg om ikke JB til GSIII leverer, tusen takk for tipset, abonnerer på han i tillegg. :D

Xorcist: Ja jeg vet, egentlig veldig skuffende - jeg har jo betalt for Nexusen fra før av så fikk jeg bare dette tilbudet spontant, men det virker jo som at jeg bare har betalt og betalt ( betalt nexus, betalt forsikring, betalt mellomlegget" for en tabbe som dem gjorde, fikk jo tilbud om GSII men det er å GÅ NED kvalitmessig (dem koster like mye prismessig fikk jeg beskjed om selv om nexus var utgått)

Er ikke helt fornøyd - en plaster på såret hadde gjort meg mer fornøyd á lá fri surfing i et par måned eller no.

Gjør som mange andre gjør. Gå til media.

Da kan jeg love deg at Chess legger seg mer flate enn det de påstår at de har gjort (men bare om mediene skriver om saken din).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, det hadde jeg nektet - jeg driver å stusser over hva som egentlig skjedde - jeg var bare rasende og målløs når dem sa " mobilen er skrotet" en 3 måned gammel nexus med bare litt riper og fantastiske 4.1.

Får ringe dem imorgen og spørre hva dem selv synes dem kunne ha tilbud meg, jeg kjøpte jo nexusen på avbetaling og fortsetter i "samme stil".

Lenke til kommentar

Nei, det hadde jeg nektet - jeg driver å stusser over hva som egentlig skjedde - jeg var bare rasende og målløs når dem sa " mobilen er skrotet" en 3 måned gammel nexus med bare litt riper og fantastiske 4.1.

Får ringe dem imorgen og spørre hva dem selv synes dem kunne ha tilbud meg, jeg kjøpte jo nexusen på avbetaling og fortsetter i "samme stil".

Alle forsikring selskaper har en pris liste på hvor mye de er villig til å betale på rep. Om det er ripe på skjerm eller knust skjerm så må det byttes komplett skjerm på tlf. De annså sikkert det var sikkert billigere enn å erstatte den enn å reparere.

Kjenner en som fikk tilbud på ny tlf ettersom de ikke anså tlf hans lønnsom å reparere forhold til verdi på å erstatte tlf med en ny. Slik jeg har skjønt så får forsikring selskapene tlf mye billiger og derfor velger veldig ofte å erstatte tlf som er vanskelig å få salgspakker til.

Lenke til kommentar

Slenger ut to bilder her av utstyr fra dx. Det sorte bakdekselet i aluminium kan virkelig anbefales, spesielt for dere som sliter med knirking i det originale i plast. Gir mobilen en bedre kvalitetsfølelse, uten tvil. Det andre dekselet er jeg også veldig fornøyd med, sitter som støpt og ser ganske bra ut! Kjøpte også en ladestasjon som er ganske snasen. Moro å investere i slikt når det er en telefon man er så fornøyd med at man vil beholde den lenge. :)

post-111805-0-10283500-1346578051_thumb.jpg

post-111805-0-75067700-1346578067_thumb.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar

Slenger ut to bilder her av utstyr fra dx. Det sorte bakdekselet i aluminium kan virkelig anbefales, spesielt for dere som sliter med knirking i det originale i plast. Gir mobilen en bedre kvalitetsfølelse, uten tvil. Det andre dekselet er jeg også veldig fornøyd med, sitter som støpt og ser ganske bra ut! Kjøpte også en ladestasjon som er ganske snasen. Moro å investere i slikt når det er en telefon man er så fornøyd med at man vil beholde den lenge. :)

Var det dette dekselet du kjøpte? Ler litt inni meg når jeg leser SAMSUN.

Lenke til kommentar

Var det dette dekselet du kjøpte? Ler litt inni meg når jeg leser SAMSUN.

Var den ja. La faktisk ikke merke til at det var uten g, men heldigvis står det riktig på min. :D

Lenke til kommentar

Amerikanske Nexus fikk offisiell oppdatering i slutten av juli. Alle de andre må vente på Samsung, eller oppdatere manuelt. Dette er beskrevet tidligere i tråden.

...her er guiden jeg brukte, forresten: http://webtrickz.com/easiest-way-to-change-galaxy-nexus-from-yakjuxw-non-yakju-to-android-4-0-4-yakjutakju/

Du kan lese litt her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1376111&view=findpost&p=19541200

...og videre utover i tråden.

Lenke til kommentar

Det er ganske enkelt å hoppe over til yakju, gjør det først som sist så slipper du dette tullet med at du må vente på ditt og vente på datt.

Vil du gjøre det oldschool-metoden så kan du følge url i signaturen min. Den er basert på denne guiden fra XDA: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1626895

Kommandoene er tilsvarende for windows men da må du kuke med de helvettes USB-driverene som jeg aldri fikk til å fungere.

Eller du kan kjøre GNex Toolkit som lar det gjøre ufattelig mye funksjoner men du lærer nada niks av det.

Lenke til kommentar

Amerikanske Nexus fikk offisiell oppdatering i slutten av juli. Alle de andre må vente på Samsung, eller oppdatere manuelt. Dette er beskrevet tidligere i tråden.

...her er guiden jeg brukte, forresten: http://webtrickz.com...0-4-yakjutakju/

Du kan lese litt her: http://www.diskusjon...post&p=19541200

...og videre utover i tråden.

Yakju ble også levert i Europa.. kjøpte min i Tyskland rett etter launch og den ble levert med Yakju.. Fått alle oppdateringene med engang de kom ut:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...