Gå til innhold

Samsung Galaxy Nexus - Det nye monsteret fra Google og Samsung

Swome

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har irritert meg over akkurat det samme problemet. Støttet opp undersiden med el-teip for å unngå lyden, men den forsvant ikke helt. Har endt opp med å bruke aluminiumsdeksel fra dealextreme. Funker mye bedre. :)

Takker for svar. Har du link til dekselet du bruker?

Lenke til kommentar

Google Now endrer seg selv fortløpende. Søk på adresser, flyavganger, restauranter osv. Legg inn din hjemme og arbeidsadresse i kontaktkortet ditt, og se Google Now fortelle deg hvor lang tid det tar å kjøre til jobb.

Regner med det (som Apples Siri) fungerer bedre i USA, men Google Now er bedre enn Siri i norge.

Klart, å få dette til å funke optimalt, krever vel at du tillater at Google lagrer alt om deg, som søkehistorikk osv osv...

Endret av johanf
Lenke til kommentar

Har irritert meg over akkurat det samme problemet. Støttet opp undersiden med el-teip for å unngå lyden, men den forsvant ikke helt. Har endt opp med å bruke aluminiumsdeksel fra dealextreme. Funker mye bedre. :)

Her: http://s.dealextreme...ery+replacement :)

Takker. Påvirket det vekten nevneverdig?

Nei, ikke noe særlig. Er selv så fornøyd at jeg har nr2 på vei i ny farge, vender nok ikke tilbake til det kjipe plastdekselet som fulgte med!

Lenke til kommentar

Her: http://s.dealextreme...ery+replacement :)

Takker. Påvirket det vekten nevneverdig?

Nei, ikke noe særlig. Er selv så fornøyd at jeg har nr2 på vei i ny farge, vender nok ikke tilbake til det kjipe plastdekselet som fulgte med!

Da blir det nok et slikt :-)

Lenke til kommentar

Cyanogenmod 10 Nightly er ute for oss dødelige: http://get.cm/?device=maguro

CM10 Nightlies

Today we kick off the nightly builds of the CM10 JellyBean code branch, builds will show up later this evening.

CM9 nightly builds for devices that don't receive a CM10 nightly will continue (for the meantime) but we are changing the timing on them to be once a week instead (aka weeklies). This will allow a means for us to test bug fixes and the like as they get merged into the ICS branch - as stated before, the CM9 branch is in an otherwise perpetual code-freeze.

The devices receiving CM10 nightlies this evening include (but aren't limited to):

# The US SGS3 variants

# The Galaxy Nexus variants

# The Nexus S varaints

# The Nexus 7

# The Transformer and Transformer Prime

# The SGS1 variants (Vibrant, Captivate, International, and i9000b)

# The SGS2 i9100g

# P3 and P5 tablets

Other devices will join the roster as they become ready and gain their maintainers blessing for nightlies.

Edit d2vzw nightlies will require the insecure bootloader. See http://goo.gl/CST0K

Endret av b-real
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da har jeg også mistet telefonen i asfalt, FAEN! Jogget lett på grov asfalt da datt mobilen ut av bukselommen min. "Heldigvis" landet den på ryggen, slik at det ble dype hakk i siden og striper på plastdekselet, det er forsåvidt bedre en å ha en knust skjerm...

Lenke til kommentar

For de som trener/er mye ute i skogen og er redd for å miste tlf/vannskader: http://www.proporta....4154&t_mode=des

Har selv 2 slike og de er helt geniale! De er vanntette, og er lite plagsomme rundt halsen (sykle/jogge eller gå turer i skogen er min erfaring med dem). Går helt finn an å ha hodetelefoner igjennom låsen der uten at det kommer vann inn.

Har testet dem begge på følgende måte: Fylt opp en bøtte med vann, lagt papir inne i casingene, og lagt en stein oppå casingen nede i vannet og latt dem ligge ett døgn. Papiret var like tørt når jeg tok opp casingen som da jeg la det nedi.

Har heller aldri hatt problemer med kondens i casen. Finnes sikkert mange slike løsninger:) Forøvrig også ett fint sted å ha nøkler om man er ute å trener, har også plass til en energisjokolade eller lignende sammen med tlf og nøkler.

Edit: minst en leif

Endret av Mreinha
Lenke til kommentar

Hvordan gjør jeg det slik at jeg ikke flytter meg på bakgrunnen når jeg beveger meg mellom de forskjellige skjermene forresten? Husker at jeg en gang hadde det slik, men nå er det slik at når jeg flytter meg mellom de forskjellige skjermene, så flytter jeg meg også litt mot venstre/høyre.

Lenke til kommentar

Hvis dette blir realiteten klikker jeg vinkel!

Jeg har da hatt JB i nesten 2 måneder allerede.

Hva er det å klikke for ?

At det er fragmentering innad i modellene, vel?? Har man Nexus, så er det av en grunn, og det er at man skal ha oppdateringer FØRST, før alle andre modeller, som er en del av salgsargumentet til denne telefonen også.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...