Teac Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Telefon kjøpt fra usa fungerer ikke på norsk nett. Gsm vs cdma. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 La nå være å skrive hvis du ikke har peiling. De har masser av GSM-nett i USA. 1 Lenke til kommentar
Teac Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) La nå være å skrive hvis du ikke har peiling. De har masser av GSM-nett i USA. Ja, og det er common knowledge. Grunnen til jeg skriver den ikke fungerer i Norge er pga det ryktes at Verizon skal selge Nexus eksklusivt, og slik som jeg har fått med meg så har dem bare cdma-telefoner. As expected, Verizon was confirmed today as being one of the carriers to launch the first Ice Cream Sandwich flavored phone, the Samsung GALAXY Nexus. It was also surmised that the next carrier to let its intention known would be one of the two GSM operators among the top 4 major U.S. carriers. Instead, a spy shot of a Sprint Purchase Order shows that the nation's third largest carrier will also be offering the GALAXY Nexus. Endret 24. oktober 2011 av Teac Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Har hatt iPhone 3G og iphone 4 no, og har ikkje lyst å kjøpe iPhone 4s med nesten ingenting nytt for meg å leke med. Tenker på litt forandring og da android, da virker denne telefonen som det eineste valget. Har noen sprørsmål angående android. Prøvde enn android telefon for noen år siden og synes Touch var litt bad, da tenker eg scrolling/multi touch, dette komme sikkert litt an på telefon til telefon. Lurer litt på om touch er forbedret, eller korleis derre med nye android telefoner synes det er opp mot iPhone. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) Prøvde enn android telefon for noen år siden og synes Touch var litt bad, da tenker eg scrolling/multi touch, dette komme sikkert litt an på telefon til telefon. Lurer litt på om touch er forbedret, eller korleis derre med nye android telefoner synes det er opp mot iPhone. Finnes bra og dårlige touch-skjermer, ja. Men nye touch-telefoner er stort sett så bra at man ikke tenker på at det er forskjell. De to siste telefonene mine har jeg kjøpt brukt fra USA Null stress, man må bare sjekke på forhånd at de støtter GSM (kjøper du T-Mobile-brandede telefoner er du iallfall safe) Endret 24. oktober 2011 av mikk- 1 Lenke til kommentar
Swome Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2011 Har hatt iPhone 3G og iphone 4 no, og har ikkje lyst å kjøpe iPhone 4s med nesten ingenting nytt for meg å leke med. Tenker på litt forandring og da android, da virker denne telefonen som det eineste valget. Har noen sprørsmål angående android. Prøvde enn android telefon for noen år siden og synes Touch var litt bad, da tenker eg scrolling/multi touch, dette komme sikkert litt an på telefon til telefon. Lurer litt på om touch er forbedret, eller korleis derre med nye android telefoner synes det er opp mot iPhone. Hvis du ikke har prøvd android på noen år kan eg garantere deg at det er mye bedre. Skjermene til samsung er i hvert fall noe av det beste og mest responssive man får. Kan kjøre ti fingre samtidig på Galaxy S2 uten problem (ikke at det er veldig praktisk, men det er i hvert fall mulig ). Merker at skjermene har kommet lagt forbi min gode gamle HTC Desire. 1 Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Har hatt iPhone 3G og iphone 4 no, og har ikkje lyst å kjøpe iPhone 4s med nesten ingenting nytt for meg å leke med. Tenker på litt forandring og da android, da virker denne telefonen som det eineste valget. Har noen sprørsmål angående android. Prøvde enn android telefon for noen år siden og synes Touch var litt bad, da tenker eg scrolling/multi touch, dette komme sikkert litt an på telefon til telefon. Lurer litt på om touch er forbedret, eller korleis derre med nye android telefoner synes det er opp mot iPhone. Hvis du ikke har prøvd android på noen år kan eg garantere deg at det er mye bedre. Skjermene til samsung er i hvert fall noe av det beste og mest responssive man får. Kan kjøre ti fingre samtidig på Galaxy S2 uten problem (ikke at det er veldig praktisk, men det er i hvert fall mulig ). Merker at skjermene har kommet lagt forbi min gode gamle HTC Desire. Godt å høyre da er det berre til å vente. Er vell i November den kommer? Er det kommet noen dato? kan man bestile noen plass? Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 (endret) latterlig pris! de må prøve å utnytte de som er desperat, hvis det er noen som er så desperat da 4990 er vell forventet? nå har ikkje eg følgt med på tidligere android telefoner da eg alltid har hatt iPhone. Synes ikkje 4990 er so gale for denne telefonen. http://www.dustinhome.no/samsung-galaxy-nexus/product/5010613515 Endret 25. oktober 2011 av Noiz Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Med tanke på at jeg betalte 6500kr for min Nexus One synes jeg ikke 4990 er avskrekkende i det hele tatt. Dog, min var kjøpt som blåimport gjennom en eller annen norsk nettbutikk. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2011 5k var vel forventet pris? Har i hvert fall alltid vært på det nivået eg har trodd prisen kom til å legge seg. Kommer sikkert nærmere 4,5 når det nærmer seg lansering. Lenke til kommentar
xelA Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 latterlig pris! de må prøve å utnytte de som er desperat, hvis det er noen som er så desperat da 4990 er vell forventet? nå har ikkje eg følgt med på tidligere android telefoner da eg alltid har hatt iPhone. Synes ikkje 4990 er so gale for denne telefonen. http://www.dustinhom...duct/5010613515 Prisen var på over 10k da han skrev det Men 5k er ganske grei pris, som forventet. Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 latterlig pris! de må prøve å utnytte de som er desperat, hvis det er noen som er så desperat da 4990 er vell forventet? nå har ikkje eg følgt med på tidligere android telefoner da eg alltid har hatt iPhone. Synes ikkje 4990 er so gale for denne telefonen. http://www.dustinhome.no/samsung-galaxy-nexus/product/5010613515 som sagt var det ment som et svar på posten over, og da var prisen på 10k. men ser at ifølge dustin så skal den ha støtte for microsd, dette kan vel ikke stemme? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Skulle gjerne hatt støtte for SD, men har ikke sett dette nevnt en eneste plass ellers. Vil tro det er feil fra Dustin. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Skulle gjerne hatt støtte for SD, men har ikke sett dette nevnt en eneste plass ellers. Vil tro det er feil fra Dustin. Det er jeg ganske sikker på at du har rett i. Ingen SD støtte meg bekjent. Og det er kanskje ikke så nøye når jeg tenker meg om. Ihvertfall ikke for min del. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 latterlig pris! de må prøve å utnytte de som er desperat, hvis det er noen som er så desperat da 4990 er vell forventet? nå har ikkje eg følgt med på tidligere android telefoner da eg alltid har hatt iPhone. Synes ikkje 4990 er so gale for denne telefonen. http://www.dustinhome.no/samsung-galaxy-nexus/product/5010613515 som sagt var det ment som et svar på posten over, og da var prisen på 10k. men ser at ifølge dustin så skal den ha støtte for microsd, dette kan vel ikke stemme? ahh ok Uansett microSD trur eg ikkje eg har lest andre plasser. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Gleder meg til ny telefon nå Noen som veit om den på dustinhome er 16 eller 32 gb? dårligt infomert om det.. Lenke til kommentar
ladnum Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Gleder meg til ny telefon nå Noen som veit om den på dustinhome er 16 eller 32 gb? dårligt infomert om det.. Vil da regne med det er 32g, da prisen nærmer seg 5k. Eller er dette rimelig for 16g? Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Garantert 16GB. Sorry man. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Ryktene går vel på at det kun er 16 gb som blir solgt i Norge. Håper på 32, men redd jeg blir skuffet... Lenke til kommentar
onkel_jon Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Er så usikker om jeg skal vente på denne eller ta galaxy s2, føler ikke helt ventetiden på galaxy nexus er verdt det. Spesielt siden lefdal har bra tilbud på s2 til 295 med tele2 champion mega aboment til 239 i måneden totalt pris 3100 Liker å spille mobil spill og frykter at nexusen vil slite i spill med den store oppløsningen og dårlige gpu`en Men skjermen til nexusen ser så digg ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå