deep750 Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 deep750 Hvordan ordnet du shippingen på N7? Via familie Lenke til kommentar
Trader Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 Hvordan skifter man radio? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 flasher gjennom bootloader. Ligger flere linker til radio på XDA. Tror dog ikke det er noe poeng å bytte fra radio som hører til. Jeg fikk ingenting ut av det. Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Klarte også å miste min igår. Hadde på meg joggebukse med vide lommer, tok en liten sprint for å rekke porten før den lukket seg... Da hoppet den seff ut av lomma. Har fått ordentlig dype hakk i kantene, tre forskjellige steder + 4 sprekker på øvre del. Noen som vet hvordan bytte glasset, og hvor jeg kan få tak i et nytt? Dersom du googler "galaxy nexus disassembled" får du opp guider om hvordan man fikser den. Ser dessverre ut som om det er vanskelig å bytte glass, ettersom det er grundig limt fast i ramma. Lykke til! Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Er det mulig og lukke bootloaderen uten bruk av usbporten ? skal sende den inn nå, men vil helst flash original rom og lukke bootloaderen. Per nå får jeg ikke koblet til dataen. Har fått hentet ned rom og uploaded backup via wi-fi. Utrolig stress Lenke til kommentar
meeg Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Jeg vet ikke om det er nevnt tidligere i denne tråden, men programmet / skriptsamlingen GNex Toolkit fungerer utmerket til de fleste tweak oppgavene: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1392310 Anbefales! Lenke til kommentar
baguett Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Flere som opplever at telefonen av og til går i 'slow mode' med 4.1.1? Har riktignok roota, men ellers 100% stock. Det som skjer er at telefonen kan bli utrolig treg i alle slags apper og menyer i kanskje 10 minutter før den er tilbake i vanlig modus. Tror ikke det er pga overoppheting eller at jeg kjører mange apps samtidig (noe jeg aldri gjør). Lenke til kommentar
paithlezz Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Hvilken måte overfører dere film på? Har noen avi filer i dårlig kvalitet og noen 720p .mkv filer. Er det bare å kopiere dem over i download mappa og spille av med videospilleren (evt ny i market if needed) eller burde jeg styre med konvertering? Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Hvilken måte overfører dere film på? Har noen avi filer i dårlig kvalitet og noen 720p .mkv filer. Er det bare å kopiere dem over i download mappa og spille av med videospilleren (evt ny i market if needed) eller burde jeg styre med konvertering? Kopier inn og spill av. Kan tenkes du trenger en ny mediaavspiller avhengig av format. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Då er JB 4.1.1 på plass :-) Kjempefornøyd så langt! telefonen vart veldig snappy! Eneste minus som dei fremdeles ikkje har fått på plass er batteriindikator i prosent. Det må fikses med 3.parts app. Ulempen er at den har ein konstant plass i notifikasjonsbaren med batteristatus. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Det er for at ikke Android skal avslutte appen. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Det er vel heller fordi det er eneste mulighet for å kunne vise den i statusbaren? Jeg har flere apper som kjører uten å være synlige i statusbar. Tidligere måtte de det, men tror ikke det lenger skal være nødvendig om appen er kodet riktig. Tasker går døgnet rundt uten visning hos meg. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 (endret) Då er JB 4.1.1 på plass :-) Kjempefornøyd så langt! telefonen vart veldig snappy! Eneste minus som dei fremdeles ikkje har fått på plass er batteriindikator i prosent. Det må fikses med 3.parts app. Ulempen er at den har ein konstant plass i notifikasjonsbaren med batteristatus. Eller du kan flashe en zip i CWM eller TWRP (på eget ansvar, som alltid) http://forum.xda-dev...d.php?t=1747632 funker gull. Endret 2. august 2012 av Lunalotic 1 Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Då er JB 4.1.1 på plass :-) Kjempefornøyd så langt! telefonen vart veldig snappy! Eneste minus som dei fremdeles ikkje har fått på plass er batteriindikator i prosent. Det må fikses med 3.parts app. Ulempen er at den har ein konstant plass i notifikasjonsbaren med batteristatus. Eller du kan flashe en zip i CWM eller TWRP (på eget ansvar, som alltid) http://forum.xda-dev...d.php?t=1747632 funker gull. takker og bukker!! Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Jeg tenkte å lage meg en bakgrunn til min Nexus, og forsto det slik at 960*800 skulle passe, men den er da for stor, må kappe litt av hver side? Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 (endret) Etter å hatt Jellybean 4.1.1 Yakju, så er det noen små ting som jeg sliter litt med. 1 - Wifi vil ikke alltid gå på, står bare at den prøver å skru på wifi, må restarte telefonen, eller vente 5 minutt for å klare å få på wifi. 2 - De 3 "softkey" som er nederst til å "styre" telefonen med vil ikke respondere, de henger, og man må bare la telefonen ligge en stund, og så fungerer de igjen. Noen andre som har lignende problemer eller har oppdaget andre ting som ikke er slik de burde være? Så er det en 3. ting, men det er nok relatert til selve programmet, og det er at Spotify bare plutselig pauser musikken, og jeg må trykke på play igjen for at sangen skal fortsette. Endret 2. august 2012 av ICS-FD Lenke til kommentar
paithlezz Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Hvilken måte overfører dere film på? Har noen avi filer i dårlig kvalitet og noen 720p .mkv filer. Er det bare å kopiere dem over i download mappa og spille av med videospilleren (evt ny i market if needed) eller burde jeg styre med konvertering? Kopier inn og spill av. Kan tenkes du trenger en ny mediaavspiller avhengig av format. Hvilke medieavspillere anbefales isåfall? Noen spesielle som støtter mange format? Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Jeg tenkte å lage meg en bakgrunn til min Nexus, og forsto det slik at 960*800 skulle passe, men den er da for stor, må kappe litt av hver side? 1440*1280 er riktig om noen skulle lure! :-) Lenke til kommentar
baguett Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Hvilke medieavspillere anbefales isåfall? Noen spesielle som støtter mange format? MX Player, beste jeg har prøvd. VLC har også en BETA-spiller på google play, men den skal visst være svært ustabil. 1 Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 +1 for MX Player. DTS-støtten ble imidlertid droppet nylig av lisensgrunner så hvis du har videoer med DTS-lyd må du trikse mikse ned til et annet format og remuxe først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå