_Xorcist Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Jelly Bean factory images på plass nå: https://developers.google.com/android/nexus/images Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 andre enn meg som irriterer seg over at adobe ikke vil gi ut flash til 4.x.x android. Har fått til en midlertidig løsning som fungerer av og til med dolphin nettleseren, men er langt i fra stabilt. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Skal roote nexusen min igjen, brukte for AOKP, men gidder ikke gå for en rom uten 4.1.1, noe ikke AOKP har. Noen rom som er like bra/bedre enn den? Stabilitet, hurtighet og 4.1.1 er nøkkelordene. Og at man har power widget i nedtrekksmenyen samt kan legge til søke og meny knappen nederst. Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Skal roote nexusen min igjen, brukte for AOKP, men gidder ikke gå for en rom uten 4.1.1, noe ikke AOKP har. Noen rom som er like bra/bedre enn den? Stabilitet, hurtighet og 4.1.1 er nøkkelordene. Og at man har power widget i nedtrekksmenyen samt kan legge til søke og meny knappen nederst. Modaco eller Android Revolution HD? Lenke til kommentar
dredg Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Jeg blir så trist at jeg har fått OTA 4.1 til min Nexus S for en uke siden og må vente ett halvt år for å få det på min Galaxy Nexus. Samsung er bra på TV men dette blir min siste telefon fra de. Lenke til kommentar
baguett Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Ja det er helt latterlig dette med de forskjellige buildsene. Samsung sier at de må kvalitetsteste og undersøke hver oppdatering før de kan slippes ut på yakjuxw, men det har jo Google allerede gjort før de ga den til Samsung, hvorfor skal de gjøre det på nytt da? Og hvorfor bruker de 1 måned på hver oppdatering? Nei, selv om Samsung er synderen, så er det også Google sitt ansvar at Samsung leverer til kundene pga man blir lovet raske oppdateringer, nytter ikke si "kontakt Samsung kundeservice" da... Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Blir nok en htc igjen på meg neste gang. Usb problematikken har irritert meg på denne telefonen. Vet ikke om det er tilfeldig eller ei, men har aldri vært borti lignende på de 5 siste htcene mine. Det med programoppdateringer plager meg ikke da det kan lett hentes ned i form av custom rom. Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 andre enn meg som irriterer seg over at adobe ikke vil gi ut flash til 4.x.x android. Har fått til en midlertidig løsning som fungerer av og til med dolphin nettleseren, men er langt i fra stabilt. Det er nok dessverre eneste måten å endelig få tatt livet av Flash på. Det gjør litt vondt nå, men det blir nok bedre etterhvert. Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 andre enn meg som irriterer seg over at adobe ikke vil gi ut flash til 4.x.x android. Har fått til en midlertidig løsning som fungerer av og til med dolphin nettleseren, men er langt i fra stabilt. Det er nok dessverre eneste måten å endelig få tatt livet av Flash på. Det gjør litt vondt nå, men det blir nok bedre etterhvert. Visst html5 har innebygd flashstøtte og kommer rimelig kjapt så er det greit for meg, men inntill videre så sliter jeg f.eks med å se på webtv på nrk osv.. Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 andre enn meg som irriterer seg over at adobe ikke vil gi ut flash til 4.x.x android. Har fått til en midlertidig løsning som fungerer av og til med dolphin nettleseren, men er langt i fra stabilt. Det er nok dessverre eneste måten å endelig få tatt livet av Flash på. Det gjør litt vondt nå, men det blir nok bedre etterhvert. Visst html5 har innebygd flashstøtte og kommer rimelig kjapt så er det greit for meg, men inntill videre så sliter jeg f.eks med å se på webtv på nrk osv.. Dette er vel opp til NRK å fikse. iPad støtter jo ikke flash og webtv fungerer fint der. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Skal roote nexusen min igjen, brukte for AOKP, men gidder ikke gå for en rom uten 4.1.1, noe ikke AOKP har. Noen rom som er like bra/bedre enn den? Stabilitet, hurtighet og 4.1.1 er nøkkelordene. Og at man har power widget i nedtrekksmenyen samt kan legge til søke og meny knappen nederst. Modaco eller Android Revolution HD? Modaco er vel veldig mye dilldall? ARH har ikke nedtrekk eller mulighet til å legge til søk og menyknapp etter hva jeg kunne se? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 (endret) Jeg kan ærligtalt ikke forstå dere som tviholder på yakjuwx når det er snakk om en barnejobb å bytte til yakju og ha den "offisielle" Google telefonen. Btw, batteriet virker bedre etter at jeg flashet opp igjen rett på 4.1.1. Dno hvorfor men, Endret 28. juli 2012 av Emils. 1 Lenke til kommentar
BUGS_Y Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 (endret) Skal roote nexusen min igjen, brukte for AOKP, men gidder ikke gå for en rom uten 4.1.1, noe ikke AOKP har. Noen rom som er like bra/bedre enn den? Stabilitet, hurtighet og 4.1.1 er nøkkelordene. Og at man har power widget i nedtrekksmenyen samt kan legge til søke og meny knappen nederst. Sjekk ut Liquid http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1797990 fin på batteritid. Endret 28. juli 2012 av BUGS_Y Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Modaco er ganske grei om du er villig til å betale for kitchenfunksjonen. Selv bruker jeg arhd da jeg ikke har behov for så mye utenom. Nedtrekksmenyen kan man vell flashe inn uavhengig av rom vell? Lenke til kommentar
baguett Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Jeg kan ærligtalt ikke forstå dere som tviholder på yakjuwx når det er snakk om en barnejobb å bytte til yakju og ha den "offisielle" Google telefonen. Btw, batteriet virker bedre etter at jeg flashet opp igjen rett på 4.1.1. Dno hvorfor men, Det handler om prinsipper for min del (har flasha yakju). Man forventer Google/Samsung er kompetente nok til å unngå at 60% av markedet (om ikke mer) må vente opptil en måned lengre enn de få med yakju-build bare fordi Samsung må "tilpasse" oppdateringer til forskjellige mobiloperatører. Hvorfor må de det, når yakju funker helt fint "utilpasset"? Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 Helvete, mistet nexusen fra knehoyde saa fikk jeg en gigantisk sprekk midt i skjermen, fra et saapass lite fall som det .. er jo sjokkerende i seg selv. Jeg har sann 60kr forsikring ifra chess, lurer paa om dem dekker det. Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 Klarte også å miste min igår. Hadde på meg joggebukse med vide lommer, tok en liten sprint for å rekke porten før den lukket seg... Da hoppet den seff ut av lomma. Har fått ordentlig dype hakk i kantene, tre forskjellige steder + 4 sprekker på øvre del. Noen som vet hvordan bytte glasset, og hvor jeg kan få tak i et nytt ? Har uheldigvis ikke forsikring :-( Får trøste meg med at nexus 7 forhåpentligvis kommer imorgen Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 deep750 Hvordan ordnet du shippingen på N7? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå