Teac Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 (endret) Synes telefonen blir finere og finere http://www.youtube.com/watch?v=zfZPO01JKjU&feature=player_embedded Slashgear. Er det blitt vist noe i forbindelse med dockingmuligheten? Endret 23. oktober 2011 av Teac Lenke til kommentar
Swome Skrevet 23. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2011 De sa vel bare noe om lading og media via docking på presentasjonen? ICS ser fantastisk ut, telefonen er litt meh.. Hadde kanskje litt for høye forhåpninger Lenke til kommentar
Teac Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Ser for meg en stilig docking/cradle sak, hvor en kan koble rett til tv og se videoer osv. Synes ikke specsa er så aller verst. Jeg tror dem ville stappa inni en kraftigere cpu om dem mente det var nødvendig. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 23. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2011 Samsung vil vel spare de beste komponentene til din egen telefon. Specsene er for all del ikke dårlig, men de kunne nok vært bedre hvis de ville. Er gpu'en som er den største skuffelsen spør du meg, her er selv halvt år gamle GSII mye kraftigere. Lenke til kommentar
Ron Burgundy Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Hvor mye plass er avsatt til apps osv på denne tlf? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Mer enn bra nok for meg. Jeg spiller ikke på telefonen uansett, så GPU er utelukkende for interface og grafikk. Eneste jeg mangler er SD-slot; jeg kunne virkelig tenke meg å kjøpe 64gb kort om f.eks. et år når de kommer ned i pris. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 (endret) Mener å ha lest at den kun kommer med 16gb lagring til Norge. Da vil den biten gå til all form for programmer og media. Har per i dag 16 gb + 1.5 gb til programmer. Synes det er trangt nok. Endret 23. oktober 2011 av Teac Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Er det mulig å bruke USB-porten som host? I så fall kan man jo ta med seg en minnekortleser og en usb-kabel hvis man skal reise f.eks. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 (endret) Telefonen er forøvrig listet opp hos Clove til 515£ aka ~ 4600,- Dem har ikke lista 32gb utgaven. Hadde blitt litt merkelig å gått ned i lagringskapasitet på en ny telefon. Endret 23. oktober 2011 av Teac Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Det sies jo at de fleste her i vår del av verden kun får 16gb, og mobilsiden.dk sier 4400dkk Lenke til kommentar
Teac Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 (endret) Ja, sakset dette fra Clove sin blog: We now have the Samsung Galaxy Nexus Available to pre-order at Clove, with the price confirmed at £429 (£514.80). The first stock is due to arrive at the beginning of November. We can also confirm at this stage that the 32GB model will not see a UK release. Snakk om å skyte seg selv i foten. Apple flesker til med 64gb telefon og her får man kun 16. Edit. Kan også nevne at Samsung har bekreftet at Galaxy S2 LTE (4,5") kommer til Norge over nyåret. Mulig at HD versjonen også kommer da.. Endret 23. oktober 2011 av Teac Lenke til kommentar
Swome Skrevet 23. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2011 Får håpe ryktene om at SG3 skal komme i Q1 2012 stemmer selv om eg tviler på at den kommer før til sommeren. Nexus blir i hvert fall mindre og mindre aktuell for min del. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 (endret) Don't care. This is my next. Edit: Siktet til Teac's innlegg og at den ikke kommer med mer enn 16GB. Endret 23. oktober 2011 av Lawliet Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Samtidig har jeg kun 8gb minnekort nå, og klarer meg... Kan jo lagre 20 000 sanger på Google music :-) Lenke til kommentar
Teac Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 (endret) Ingen 4G LTE Det bliver den almindelige 3G-version, der kommer til salg i de nordiske lande, hvilket betyder danskerne ikke får glæde af den udgave, der kan benytte det nye 4G LTE mobilnetværk, som blandt andet TDC og Telia er i gang med at opføre. Også hukommelsen er der sparet på. Selvom Galaxy Nexus er annonceret i versioner med både 16 og 32 GB indbygget hukommelse, bliver det kun 16 GB-udgaven, som sættes til salg her i landet. Ifølge Samsung så koster Galaxy Nexus omkring 4.400 kroner ved salgsstarten. Sannsynligvis ikke LTE heller da. 21 mbit kontra 7,2 mbit. Prisen er dog lavere enn forventet. 4400 danske kroner. Endret 23. oktober 2011 av Teac Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Tror vel lte-versjonene beregnet på det amerikanske markedet kjører andre frekvenser også, hvis jeg ikke husker feil. Irriterende at det skal være så mange forskjellige standarder på sånnt. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Sannsynligvis ikke LTE heller da. 21 mbit kontra 7,2 mbit. Prisen er dog lavere enn forventet. 4400 danske kroner. Hmm? HSDPA+ er jo strengt tatt 21Mbit på mange telefoner. Det er en del bak LTE sin teoretiske maks, men det er ikke direkte tregt der man har dekning for det. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Tror vel lte-versjonene beregnet på det amerikanske markedet kjører andre frekvenser også, hvis jeg ikke husker feil. Irriterende at det skal være så mange forskjellige standarder på sånnt. Holy crap... Du har rett. http://en.wikipedia.org/wiki/E-UTRA#Frequency_bands_and_channel_bandwidths Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Tror vel lte-versjonene beregnet på det amerikanske markedet kjører andre frekvenser også, hvis jeg ikke husker feil. Irriterende at det skal være så mange forskjellige standarder på sånnt. Holy crap... Du har rett. http://en.wikipedia.org/wiki/E-UTRA#Frequency_bands_and_channel_bandwidths Så det er bare vits i å kjøpe HDSPA versjonen hvis man skal kjøpe fra USA? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå