Gå til innhold

Samsung Galaxy Nexus - Det nye monsteret fra Google og Samsung

Swome

Anbefalte innlegg

Oppdaget nettopp en bug på telefonen min. Den kjører 4.0.4. Når den ligger helt i ro, uten at jeg rører den, så skrus skjermen plutselig på, og ladeikonet kommer i kanskje et halvt sekund, også forsvinner det igjen. Noen som har lignende problemer?

Ble litt nervøs akkurat over dette, litt redd for at telefonen min skal svikte...

Min ble sånn i dag.... :-s

Siden du også har det så er det forhåpentligvis en software feil, bedre det enn hvis det er en fysisk skade...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oppdaget nettopp en bug på telefonen min. Den kjører 4.0.4. Når den ligger helt i ro, uten at jeg rører den, så skrus skjermen plutselig på, og ladeikonet kommer i kanskje et halvt sekund, også forsvinner det igjen. Noen som har lignende problemer?

Ble litt nervøs akkurat over dette, litt redd for at telefonen min skal svikte...

Siden du også har det så er det forhåpentligvis en software feil, bedre det enn hvis det er en fysisk skade...

Eneste at jeg har 4.1.. og når jeg prøver å bøye litt på den "platen" inne i usb porten påvirker det om telefonen "lader" eller ikke. virker som det er HW feil synes jeg.

Lenke til kommentar

Eneste at jeg har 4.1.. og når jeg prøver å bøye litt på den "platen" inne i usb porten påvirker det om telefonen "lader" eller ikke. virker som det er HW feil synes jeg.

Ojda, ikke bra... Fuck me, er lite gira på å betale 1000 kr på reprasjon, eller mer...

Lenke til kommentar

Noen som har One Call/Network Norway her? Er grei dekning, men faller ut nå og da, spesielt hvis jeg ringer eller bruker 3G. Noe som irriterer med JB er at når det skjer, så popper opp pinkode skjermen i et par sekunder. Irriterende hvis man er i full fres med å skrive en sms, så popper den opp og skaper kvalm. Noen som har samme erfaring?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som har problemer med ladingen som har sendt den inn??

Jeg har yakju 4.1.1 men telefonen ble solgt med yakjuxw. Kan reperasjon likevel dekkes av garanti eller må jeg eventuelt flashe tilbake? Usikker på om jeg vil det, da det på meg virker som det er noe galt med usb porten. Eller kan det være noe annet/SW feil?

Lenke til kommentar

Akkurat fått min tlf og håpte på at jeg kunne oppdatere til jellybean men kom bare til 4.0.4 etter to updates. Skal på fylla nå med den (gud pass på den) så orker ikke stresse med JB nå. Noen som kan reply meg enkleste måte på hvordan jeg får JB?

Tror du må roote for å komme til 4.1.

Lenke til kommentar

Hvilken radio kjører dere som har 4.1.1? Jeg kjører i9250xxkl1 og den bruker noe helt enormt med strøm. Nå må jeg lade to ganger om dagen:S

Android system er synderen i følge batteribruk.

Har byttet tilbake til XXKK6, som var den radioen jeg har hatt best forhold til. Kan gi en liten tilbakemelding etter noen dagers bruk om det hjelper å bytte radio.

Du kan selvfølgelig prøve selv om du ønsker.

Lenke til kommentar

Jeg drar til østlandet på onsdag, og videre til Italia på fredag. Skulle gjerne hatt JB innen den tid, jeg sitter foreløpig med yakjuwx, men samtidig skulle jeg gjerne ha unngått å wipe alt på telefonen, har en del bilder og film jeg vil ha på mobilen, i tillegg til sms som swiftkey lærer fra, osv. Finnes det en mulighet for å endre til yakju uten å måtte wipe?

Lenke til kommentar

Lf1 radioen jeg også og elsker batteri tiden ---> 2 dager med aktivt bruk 2kMAH

Hvilken radio kjører dere som har 4.1.1? Jeg kjører i9250xxkl1 og den bruker noe helt enormt med strøm. Nå må jeg lade to ganger om dagen:S

Android system er synderen i følge batteribruk.

I9250XXLF1

Da er den flasha, så får jeg håpe det bedrer ting:) Takk skal dere ha!

Lenke til kommentar

Leser folk virkelig ikke de aller siste postene her lengre? -_- Nej, du må selvsagt wipe men du kan ta backup og finnes apper for det, ta å les bakover så står alt grundig forklart et par ganger.

Hvis jeg venter på OTAen uten å flashe, da slipper jeg vel å wipe?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...