Klykken- Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Kommer ingen oppdatering før om noen måneder, helt garantert. Fikk jo nettopp 404, så.. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Så. Kjører 4.1, ordnet igjennom Cyagenmod. Vil tilbake til stock, for så å laste ned offisiell OTA fra Google. Hvordan? Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 (endret) Du bare laster inn f.eks det offisielle google imaget yakju. er linket guide 2-3 sider tilbake. http://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=21113773&postcount=195 Endret 18. juli 2012 av Handl3vogn Lenke til kommentar
Space Core Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Nå er jeg lei av å vente på at Samsung skal sende ut 4.1 til yakjuxw, og jeg vil flashe til yakju. Men problemet er at jeg har hatt telefonen siden 16. april og har masse telefonen jeg ikke vil slette. Jeg vet jeg kan ta en backup, men kan ikke ta backup på hvor langt jeg har kommet på apper. Jeg har kommet kjempelangt på GTA III, og vil helst unngå å slette alt det. Så mitt spørsmål er: Går det an på flashe uten å wipe telefonen? Lenke til kommentar
BUGS_Y Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Går det an på flashe uten å wipe telefonen? Selvfølgelig ikke, Du kan bruke Titanium Backup for å ta backup av apper, men da må du ha root først. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Jeg tok backup/restore via ADB. Kan ikke se å ha mistet noe. Må ta manuell kopi av "minnekort" om du trenger det. Det gjorde ikke jeg. Lenke til kommentar
Space Core Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 (endret) Går det an å ta en backup av "historien" på spill? Som sagt har jeg kommet veldig langt på GTA III og vil helst ikke slette dette. Edit: Vet at noen apper og spill lagrer data på noe cloud lignende greier, men usikker på om noen av de få spillene jeg har gjør dette. Endret 18. juli 2012 av SPAAACE Lenke til kommentar
BUGS_Y Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 (endret) Går det an å ta en backup av "historien" på spill? Om du sjekker Titanium Backup på google så ser du jo at ...JA den gjør det... du trodde vel ikke seriøst at den tok backup av kun APK filen vel???? Endret 18. juli 2012 av BUGS_Y Lenke til kommentar
SRD Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Nå er jeg lei av å vente på at Samsung skal sende ut 4.1 til yakjuxw, og jeg vil flashe til yakju. Men problemet er at jeg har hatt telefonen siden 16. april og har masse telefonen jeg ikke vil slette. Jeg vet jeg kan ta en backup, men kan ikke ta backup på hvor langt jeg har kommet på apper. Jeg har kommet kjempelangt på GTA III, og vil helst unngå å slette alt det. Så mitt spørsmål er: Går det an på flashe uten å wipe telefonen? Går det an å ta en backup av "historien" på spill? Om du sjekker Titanium Backup på google så ser du jo at ...JA den gjør det... du trodde vel ikke seriøst at den tok backup av kun APK filen vel???? Om du leser hva han har skrevet, så ser du at han vurderer å gå fra yakjuxw til yakju. Med andre ord så har han ikke root. ...du trodde vel ikke seriøst at Titanium Backup fungerte uten root?... :-p 1 Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Flere som har fått langt dårligere batteri etter overgangen til 4.1.1? Jeg har mista 9% siden jeg stod opp for snart to timer siden. Da har jeg ikke brukt telefonen en gang...:S Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Jeg har fått bedre jeg, eneste som har skjedd med batteri at det bugget engang og det gikk helt tomt av seg sjæl og tlf slo seg av. Sjekket hvilken apper som bruker strøm? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 (endret) Flere som har fått langt dårligere batteri etter overgangen til 4.1.1? Jeg har mista 9% siden jeg stod opp for snart to timer siden. Da har jeg ikke brukt telefonen en gang...:S Samme her. Telefonen sluker strømmen som en overvektig spiser hamburgere. Det er nesten helt latterlig og. Jeg ladet telefonen min til 100 % før jeg dro på jobb i går kveld. Da var kl rundt 21. Kl 06. i dag tidlig, med 5 min screen time. Hadde den brukt 32 %. Da har den altså ikke vært i bruk omtrent. Sliter skikkelig. Det verste er at jeg kjøpte 2000 mah batteriet itillegg. Så 5 min screen time, nesten 9 timer idle så har det gått over 30 %. Har lest litt, og det kan virke som den nye radioen kan være problemet. Endret 19. juli 2012 av Emils. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Hmm, det kommer vel en ny radio relativt kjapt da vil jeg tro. Var inne på tanken om at noen apps kanskje kunne være veldig incompatible (sorry for engelsk ord, aner ikke hva det er på norsk:)), men da skal jeg legge fra meg den tanken. Noen ulemper er det med å være forsøkskanin for google, helt frivillig. Men, 4.1.1/4.1 er vanvittig mye kjappere og flyter enormt mye bedre enn noe annet jeg har prøvd som har kjørt Android. Ipaden ble nå faktisk treig, og da har google oppnådd vanvittig mye:) Lenke til kommentar
lokmann Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Jeg har også fått merkbart mye dårligere batteri med 4.1.1. Ladet i går kveld, og i løpet av natta har den gått fra 100% til 72%. Med 4.0.4 ladet jeg annenhver dag. Nå må den lades hver dag. Irriterende! Nå det er sagt, så er jeg imponert over JB. Telefonen har blitt kjappere, og mer "smooth". Men allikevel er det alltid noen bugs i hver oppdatering. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Nå er jeg lei av å vente på at Samsung skal sende ut 4.1 til yakjuxw, og jeg vil flashe til yakju. Men problemet er at jeg har hatt telefonen siden 16. april og har masse telefonen jeg ikke vil slette. Jeg vet jeg kan ta en backup, men kan ikke ta backup på hvor langt jeg har kommet på apper. Jeg har kommet kjempelangt på GTA III, og vil helst unngå å slette alt det. Så mitt spørsmål er: Går det an på flashe uten å wipe telefonen? Går det an å ta en backup av "historien" på spill? Om du sjekker Titanium Backup på google så ser du jo at ...JA den gjør det... du trodde vel ikke seriøst at den tok backup av kun APK filen vel???? Om du leser hva han har skrevet, så ser du at han vurderer å gå fra yakjuxw til yakju. Med andre ord så har han ikke root. ...du trodde vel ikke seriøst at Titanium Backup fungerte uten root?... :-p Backup via ADB fungerer uten root. Jeg brukte kun ADB backuop/restore og fastboot når jeg flashet fra 4.0 yakjuwx til 4.1 takju og deretter 4.1.1. Fikk med alt av saves til de spillene jeg har sjekket (blant annet Cut the rope, Where's my water, Dragon, Fly!, Osmos HD, World of Goo, osv osv) Jeg har lest at det er nødvendig med passord på backup filen for at det skal fungere. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 (endret) Jeg har også fått merkbart mye dårligere batteri med 4.1.1. Ladet i går kveld, og i løpet av natta har den gått fra 100% til 72%. Med 4.0.4 ladet jeg annenhver dag. Nå må den lades hver dag. Irriterende! Nå det er sagt, så er jeg imponert over JB. Telefonen har blitt kjappere, og mer "smooth". Men allikevel er det alltid noen bugs i hver oppdatering. Telefonen min fikk merkbart bedre batteri etter noen dager. Kan hende din må "stabilisere" seg også ? evnt kan du skru av latitude og google now Endret 19. juli 2012 av Lunalotic Lenke til kommentar
BUGS_Y Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Nå er jeg lei av å vente på at Samsung skal sende ut 4.1 til yakjuxw, og jeg vil flashe til yakju. Men problemet er at jeg har hatt telefonen siden 16. april og har masse telefonen jeg ikke vil slette. Jeg vet jeg kan ta en backup, men kan ikke ta backup på hvor langt jeg har kommet på apper. Jeg har kommet kjempelangt på GTA III, og vil helst unngå å slette alt det. Så mitt spørsmål er: Går det an på flashe uten å wipe telefonen? Går det an å ta en backup av "historien" på spill? Om du sjekker Titanium Backup på google så ser du jo at ...JA den gjør det... du trodde vel ikke seriøst at den tok backup av kun APK filen vel???? Om du leser hva han har skrevet, så ser du at han vurderer å gå fra yakjuxw til yakju. Med andre ord så har han ikke root. ...du trodde vel ikke seriøst at Titanium Backup fungerte uten root?... :-p At han skal gå fra yakjuxw til yakju sier vel nada om han har root? Lenke til kommentar
nerokid Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Noen i ulsteinvik området som har peiling på flashing at nexus til yakju?? Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Det er guides noen sider tilbake som jeg selv brukte, veldig lettvint lesing og veldig lett å gjennomføre. Jeg var skeptisk i flere måned men just do it sier jeg. 1 Lenke til kommentar
nerokid Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Det er guides noen sider tilbake som jeg selv brukte, veldig lettvint lesing og veldig lett å gjennomføre. Jeg var skeptisk i flere måned men just do it sier jeg. Ja er redd for at f..ke op mobilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå