Dukien Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Yes .. flashet istad etter å ha blitt overbevist her.. fatter ikke hvorfor jeg drøyet .. ting går like smooth som på iphone og det er digg! Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Yakju, bortsett fra at den er direkte fra Google, er det egentlig noe forskjell? Norsk tastatur og meny, mobilnettverk frekvens (3G+, MMS, radiofrekvens osv) ... Lenke til kommentar
paithlezz Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Noen som vet hvordan jeg kan skaffe meg en på billigst måte? Sjekker rundt på bruktsider på facebook men ingen lokale har. Laveste pris er netonnet som har på lager, 3500kr. Komplett solgte den vel ut av lageret når den gikk for 2500-2700? Skulle kjøpt en da:/ Og med 25% mva fra utlandet blir det vel ikke noe billigere uansett? Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Noen som vet hvordan jeg kan skaffe meg en på billigst måte? Sjekker rundt på bruktsider på facebook men ingen lokale har. Laveste pris er netonnet som har på lager, 3500kr. Komplett solgte den vel ut av lageret når den gikk for 2500-2700? Skulle kjøpt en da:/ Og med 25% mva fra utlandet blir det vel ikke noe billigere uansett? var vel ganske nøyaktig 3k de solgte for? Ser at de ikke fører den lenger, så var nok for å tømme lageret ja. Får dem jo til en grei pris brukt da. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Ser ut som de har satt opp prisene kraftig.. fikk min fra komplett for 2700 Lenke til kommentar
Fx21 Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Hva er de negative sidene med å flashe fra yakjuwx til yakju? Får jeg da JB med engang? Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Det er ingen negative sider med å flashe yakju. Men flash heller direkte til JB. Anbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Fikk oppdateringen på andre forsøk ved å fjerne loggen. Takk for tipset! Lenke til kommentar
paithlezz Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Blir vel fint nødt til å kjøpe ny tlf da. Synes 3500 for en så "gammel" tlf er litt mye når man får dagens toppmodeller til en tusenlapp mer. Men nå er jo nexus telefonen jeg egentlig har lyst på uansett. BTW: Jeg og en kompis krangler om lydkvalitet til musikk på mobiler. Jeg har hørt at nexus har kanskje den beste kvaliteten på samtaler på smartphones idag, samt på lydkvaliteten ved musikk hvis man har gode hodetelefoner ofc. Han sier at HTC One X har bedre siden det har beats audio, men jeg sier det bare er marketing. Han har ibeats mens jeg bruker klipsch image s4. Hva tror dere? Lenke til kommentar
SRD Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 På de fleste "Beats-telefoner" er Beats-teknologien bare software, mens One X skal ha veldig god lydchip i tillegg. Hva som er best er ikke godt å si uten å ha testet de opp mot hverandre. Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Nå vet ikke jeg hvor mhe gimmikick beataudio er men etter at spotify kom med exstreme streaming så ble begrensingen i ørepluggene som fulgte med. Og ifra GSII så var lydkvalitet markant mye bedre (max volum gsII var ikke Bra) Dette er min subjektive mening men anmeldelser av nexus ser ut til å underbygge dette, men HTC sitt lydchip har fått skryt slik jeg husker det. Lenke til kommentar
paithlezz Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Nå vet ikke jeg hvor mhe gimmikick beataudio er men etter at spotify kom med exstreme streaming så ble begrensingen i ørepluggene som fulgte med. Og ifra GSII så var lydkvalitet markant mye bedre (max volum gsII var ikke Bra) Dette er min subjektive mening men anmeldelser av nexus ser ut til å underbygge dette, men HTC sitt lydchip har fått skryt slik jeg husker det. Å ha ordentlige øreplugger er jo et must. Noen som vet om en equalizer app elns som funker når man bruker spotify? Kjøpte klipsch image s4 fordi de har klarere lyd enn ibeats og mer naturlig bass, til halve prisen. Dritbra, men skulle kjørt opp litt på bassen siden jeg liker/er vandt til det fra mine dt770pro jeg bruker på pc. Da blir det nok godsaker å høre på musikk på mobilen, iallefall når jeg blir ferdig å spille inn øreplugggene og evt kjøper nexus Lenke til kommentar
SRD Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Hvis du legger inn CyanogenMod får du med DSP-manager, som er en EQ som fungerer med alle program. Du burde også ta en titt på denne: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1738197 Lenke til kommentar
oystein86 Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Den internasjonale One X (som vi har her i Norge) er dårlig på lyd. Ironisk nok. Beats er bare software EQ som du kan få via custom ROM på nesten alle droid'er. "And the iPhone 4S and Galaxy S III, and even the One S, absolutely obliterate the One X is this test" - http://www.androidpolice.com/2012/06/26/beats-me-why-htcs-amazing-sound-on-the-international-one-x-isnt-amazing-at-all-even-by-the-numbers/ Lenke til kommentar
oystein86 Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Jeg eier både HTC One X og Galaxy Nexus. Sistnevnte med Jelly Bean er den beste telefonen jeg har hatt og jeg liker den MYE bedre enn One X. Den føles raskere og GUI'et er mye finere og mer effektivt. Lenke til kommentar
frowen Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 (endret) Hmm, idag poppa det opp en OTA-update til 4.1. Men jeg har 4.1 fra bigxie inne fra før. Er dette snakk om 4.1.1? Fler som har fått? Deodexed ROM's skal ikke kunne få OTA afaik... Endret 13. juli 2012 av frowen Lenke til kommentar
agnard Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 var d ikke en her inne som hadde fått ota spørsmål som soft bricked telefonen når han la den inn? Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Hmm, idag poppa det opp en OTA-update til 4.1. Men jeg har 4.1 fra bigxie inne fra før. Er dette snakk om 4.1.1? Fler som har fått? Deodexed ROM's skal ikke kunne få OTA afaik... Like greit å laste ned deodex (bigxie) ver 4.1.1 , bare boot til CWM , wipe cache og installer. Så mister du ikke root osv. Lenke til kommentar
frowen Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Hmm, idag poppa det opp en OTA-update til 4.1. Men jeg har 4.1 fra bigxie inne fra før. Er dette snakk om 4.1.1? Fler som har fått? Deodexed ROM's skal ikke kunne få OTA afaik... Like greit å laste ned deodex (bigxie) ver 4.1.1 , bare boot til CWM , wipe cache og installer. Så mister du ikke root osv. Yeah, skrev her før jeg sjekka tråden på xda -_-. Lenke til kommentar
paithlezz Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Hvis du legger inn CyanogenMod får du med DSP-manager, som er en EQ som fungerer med alle program. Du burde også ta en titt på denne: http://forum.xda-dev...d.php?t=1738197 Tror jeg har AOKP 4.0 på min s2, overtok den av en kompis. Vet ikke om den har eq greier men orker ikke skifte rom iallefall. Jeg var så dårlig til det på min optimus 2x, så orker ikke å styre noe før jeg får tak i en nexus. Får solgt s2en min som den er for en tusenlapp til en kompis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå