paithlezz Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Heisann, vurderer å kjøpe denne selv om jeg syns 3200 er litt overpriset for en såpass "gammel" tlf. Skal selge s2en, optimus 3d og desire hdn så får rundt 2k for dem uansett. En av grunnene er at jeg ikke liker utseende til sense, touchwiz etc og at d er litt stress med rooting. Har ICS på s2en da. Men hva er dette yakju greiene dere snakker om? Er det forskjellen mellom usa og europa-versjonen? 4.1 er vel bare å oppdatere selv når jeg får tlfn isåfall Forskjellen er at yakju blir oppdatert direkte fra Google, mens hos yakjuwx blir oppdateringa først gitt fra Google til Samsung, og så tar Samsung og ser gjennom oppdateringa, før de sender den ut til yakjuwx. Det som gjør at alle klager er at Samsung igjen bruker lang tid på å sende ut oppdateringene sine, men Google sa jo på I/O at oppdateringene skulle komme fortere nå, fordi Google gir oppdateringene til produsenter minst 3 måneder før Google offisielt lanserer den. Så får håpe at ting går fortere nå da. Hva bestemmer om man får via google eller samsung? Får alle i Norge via samsung? Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Da har jeg skiftet til yakjsu greiene men so far intet jellybeam så får vente i spenning.. var moro å gjøre det greiene i bios iallefall. Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Da har jeg fått 4.1.1 ota. Klarte å framtvinge den ved å fjerne data i Rammeverk for Google-tjenester-appen. Kjører stock yakju :-) Nå har jeg prøvd det samme, uten hell. Så det ser ikke ut som jeg får JB med første. Får prøve når jeg kommer hjem i morgen. Tror jeg prøvde 20 ganger før den kom. Tok du clear data og force stopp hver gang også Google framework services? Lenke til kommentar
lokmann Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Da har jeg fått 4.1.1 ota. Klarte å framtvinge den ved å fjerne data i Rammeverk for Google-tjenester-appen. Kjører stock yakju :-) Nå har jeg prøvd det samme, uten hell. Så det ser ikke ut som jeg får JB med første. Får prøve når jeg kommer hjem i morgen. Tror jeg prøvde 20 ganger før den kom. Tok du clear data og force stopp hver gang også Google framework services? Bare "fjern data", og deretter søkte jeg etter ny oppdatering. Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Gjort det et par ganger uten succsess men igjen : flashet til yaksju for noen timer siden så tålmodighet er en dyd sier man. :0 Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Jeg forventet at jeg skulle gå i koma uten Cyanogen, men etter en dag med JB må jeg si meg veldig fornøyd. Smud som bare det. Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Dilemma - oppgradere fra AOKP MS5 til MS6, eller gå tilbake til stock og få JB... :S Liker veldig godt tilleggene i AOKP, men kjedelig å måtte kjøre wipe/restore hver gang det kommer oppdatering... Lenke til kommentar
ferrek Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Da har jeg fått 4.1.1 ota. Klarte å framtvinge den ved å fjerne data i Rammeverk for Google-tjenester-appen. Kjører stock yakju :-) Mulig jeg er korttenkt nå, men hvor finner jeg dette "Rammeverk"? Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Fuck yeah! På 5 forsøk så fikk jeg updaten! 4.1.1 er markant mye raskere og vil takke personene her for link til guides. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Da har jeg fått 4.1.1 ota. Klarte å framtvinge den ved å fjerne data i Rammeverk for Google-tjenester-appen. Kjører stock yakju :-) Mulig jeg er korttenkt nå, men hvor finner jeg dette "Rammeverk"? Instillinger - App - Så velger du alle - så heter den Rammeverk for et-eller-annet. Jeg får ikke til å oppdatere til 4.1.1. Har yakju. 1 Lenke til kommentar
ferrek Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 @Emils: Takk! Hjalp ikke, men skal ha for forsøket. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Endelig fikk jeg det til! Prøvd sikkert 40-50 ganger! Lenke til kommentar
ferrek Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 @Emils: Bare trykket "sjekk for oppdateringer", eller tømt lagringen på rammeverk hver gang? Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Endelig fikk jeg JB, med litt dårlig wifi på Burger King og hotellet ble det endelig installert :-) Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 @Emils: Bare trykket "sjekk for oppdateringer", eller tømt lagringen på rammeverk hver gang? Trykket fjern på rammeverk hver gang. Så tok sin tid kan du si.. Lenke til kommentar
Space Core Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Hva skjer egentlig hvis jeg fjerner rammeverk? Er redd for at jeg vil miste verdigfull informasjon. Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Fjerner bare logg.. mister ingenting. Lenke til kommentar
Space Core Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Bra. Da får jeg vel prøve å se etter oppdatering da. Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Altså, dere som har fått JB har alle konvertet til Yakju? Lenke til kommentar
Solosuper Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 dette var greier fikk den endelig her også. flashet til yakju for et par uker siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå