Solid Snail Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Mer Prime nyheitar http://www.droidmatters.com/news/first-live-shot-of-upcoming-samsung-nexus-prime-leaked/ 1184*720 skjerm Lenke til kommentar
Swome Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2011 Ser ut som den får en metallkant og ingen knapper ut i fra det bildet. Oppløsningen er vel litt rar fordi knappene nederst på skjermen eller notificationbaren ikke er regnet med. Den får nok 1280x720. Lenke til kommentar
agnard Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) her er litt informasjon om hvordan man trur tellefonen blir:) ---- Endret 4. oktober 2011 av agnard Lenke til kommentar
Swome Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2011 En liten teaser om den kommende telefonen: http://www.youtube.com/watch?v=oM9RO-GAKjE&feature=player_embedded (Bildet gjort litt lysere) Dette ser unektelig bra ut. Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Personlig synes jeg skjermen blir for stor. 4,3 er pr i dag min smertegrense, men jeg syntes jo min Desire på 3,7 var schwær når den kom... Jeg er litt spent på HTC Vigor og hva som kommer der. Foreløpig bare rykter, men ser ut som en telefon jeg kunne trives med: http://www.gsmarena.com/htc_vigor-4099.php spørs om str på telefonen blir større eller ikke. GSII er marginalt større enn Optimus 2X, til tross for at skjermen er 0,3" større. Dersom displayet går kant i kant med telefonen, slik som i dette bildet, kan nok str på telefonen bli ganske fin for de fleste samt større display Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Ut i fra det lekkede bildet (dersom det er ekte), så ser dessverre ikke skjermen ut til å gå ut til kantene. Men enig i at det hadde vært genialt! Lenke til kommentar
Swome Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2011 Kanskje denne blir kompatibel med en tablet-docking? http://phandroid.com/2011/10/05/could-the-nexus-prime-be-compatible-with-a-gutless-tablet/ Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Det skjer mye spennende i løpet av oktober/november tydeligvis. Jeg sitter litt på gjerdet siden jeg har planlagt windows phone 7. Men denne hørtes jo helt vanvittig ut. Mulig jeg fortsetter med android alikevel hvis de løser lag problemene som plager alle android telefoner. Custom rom my friend Sånn on topic så ser denne telefonen helt vanvittig ut. Jeg elsker stor skjerm på telefoner(sitter med en Desire HD som er mer enn rask nok, men kunne tenkt meg enda bedre fargegjengivelse og bedre batteri)så denne ser sinnsykt aktuell ut om jeg bytter telefon. Så på det leaked bilde at det var oppgitt oppløsning og DPI-density. Kan vel greit regne ut skjermstørrelsen da ? Endret 5. oktober 2011 av M@R7!N Lenke til kommentar
ferrek Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Ut i fra det lekkede bildet (dersom det er ekte), så ser dessverre ikke skjermen ut til å gå ut til kantene. Men enig i at det hadde vært genialt! Hvordan skulle man holdt telefonen på en behagelig måte da? Lenke til kommentar
Swome Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2011 Noen som har gjort telefonen i bildet mer synlig: Gleder meg til tirsdag. Lenke til kommentar
eik Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 spørs om str på telefonen blir større eller ikke. GSII er marginalt større enn Optimus 2X, til tross for at skjermen er 0,3" større. Dersom displayet går kant i kant med telefonen, slik som i dette bildet, kan nok str på telefonen bli ganske fin for de fleste samt større display Dette bildet heter jo GS III concept, så har kanskje ingenting med Prime å gjøre? Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Kommer den på tirsdag? Den blir annonsert da, og da vil de nok også informere om når den vil komme i butikk. Endret 6. oktober 2011 av jenskristian Lenke til kommentar
Raude Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Kommer den på tirsdag? Den blir annonsert da, og da vil de nok også informere om når den vil komme i butikk. For jeg vil egentlig bestille SGII, men kanskje jeg bør vente litt til? hva er forventet prisen da? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Mer confirmation: http://www.bgr.com/2011/10/06/samsung-galaxy-nexus-full-specs-revealed-verizon-wireless-exclusive/ Lenke til kommentar
Dummst Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Mulig jeg fortsetter med android alikevel hvis de løser lag problemene som plager alle android telefoner. Har man prøvd en Nexus før? Stock Android med stock launcher (GPU-optimalisert, ikke CPU) er en helt annen verden enn tredjeparts launchere. Før jeg tok i en Nexus S skjønte jeg ikke hva folk mente med at LauncherPro var tregt, og trodde det var en svakhet i Android. Nå rives jeg mellom customizationen til LauncherPro og smidigheten til stock launcher. Prime virker helt fantastisk, men på grunn av skjermstørrelse blir det nok å holde seg til S enda ei god stund. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2011 Mer confirmation: http://www.bgr.com/2011/10/06/samsung-galaxy-nexus-full-specs-revealed-verizon-wireless-exclusive/ Håper det er en egen versjon for verizon, for jeg hadde regnet med at den skal få den nye prosessoren til samsung. Lenke til kommentar
Open-Source Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 TI OMAP 4460 dual-core Cortex A9 processor Hvordan blir denne kontra 4s sin A5 ? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Nogenlunde den samme, minus de ekstra-greiene Apple legger til, som ingen noensinne har klart å forklare meg hva faktisk ER! Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Mulig jeg fortsetter med android alikevel hvis de løser lag problemene som plager alle android telefoner. Har man prøvd en Nexus før? Stock Android med stock launcher (GPU-optimalisert, ikke CPU) er en helt annen verden enn tredjeparts launchere. Før jeg tok i en Nexus S skjønte jeg ikke hva folk mente med at LauncherPro var tregt, og trodde det var en svakhet i Android. Nå rives jeg mellom customizationen til LauncherPro og smidigheten til stock launcher. Prime virker helt fantastisk, men på grunn av skjermstørrelse blir det nok å holde seg til S enda ei god stund. Nei. Det har jeg ikke, men jeg har veldig lyst. Nexus Prime frister noe sinnsykt hardware messig. Men jeg irriterte meg grønn over Huaweien og Xperia Pro Mini telefonene mine. De var raske av og til og lagget av og til uten forklaring inne i enkle menyer. Jeg vurderer å hoppe over på WP7 fordi jeg ønsker noe fresht som ikke lugger i menyene. Men hvis Ice Cream Sandwich overbeviser så kan det hende jeg holder meg til android. Jeg har jo blitt forelsket i alle appsene jeg har kjøpt til android også :-) Akkurat nå sitter jeg med en nokia 1616 som har kun det aller mest grunnleggende av funksjonalitet. Det er grusomt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå