Gå til innhold

Samsung Galaxy Nexus - Det nye monsteret fra Google og Samsung

Swome

Anbefalte innlegg

Nysgjerrig på hvordan Google Now fungerer her i Norge? Hva er deres umiddelbare inntrykk? Tviler på at vi får t-bane og tog-informasjon når vi står på stasjonen, liksom :)

På tide å legge press på Ruter. De har tidligere sagt at de ikke ville samarbeide med Google fordi de kunne gjøre alt selv vel så bra som Google. Oh well...
De kommer nok aldri til å legge ut dette her tilgjengelig for Google eller andre aktører for den saks skyld. Det er "enklere" for de og benytte andre løsninger som igjen øker kostnadene til det og ta kollektivtraffikk.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nysgjerrig på hvordan Google Now fungerer her i Norge? Hva er deres umiddelbare inntrykk? Tviler på at vi får t-bane og tog-informasjon når vi står på stasjonen, liksom :)

På tide å legge press på Ruter. De har tidligere sagt at de ikke ville samarbeide med Google fordi de kunne gjøre alt selv vel så bra som Google. Oh well...

Hvorfor tror dere at det er Ruter som bremser dette?

http://www.sak.oslo.kommune.no/dok/Vedlegg%5C2012_05%5C977477_1_1.PDF

Lenke til kommentar

Dæven, I stand corrected. Ikke forventet at dette hadde vært en tematikk en gang.

En ETA hadde vært koselig å få da.

Jepp, men Google ønsker i følge dokumentene fra Oslo kommune å holde det hemmelig...

Håper uansett at det ikke er langt unna... :)

Lenke til kommentar

For vi som ikke gidder å fikse JB selv, hvor lenge tror dere vi må vente før det kommer en oppdatering til en yakju SGN telefon?

Ryktene sier midten av juli. Jeg har flashet til yakju (fra yakjuwx) for å være klar, men vurderer å bare hoppe i det. Vi får se om ryktene stemmer først.

Lenke til kommentar

For vi som ikke gidder å fikse JB selv, hvor lenge tror dere vi må vente før det kommer en oppdatering til en yakju SGN telefon?

Ryktene sier midten av juli. Jeg har flashet til yakju (fra yakjuwx) for å være klar, men vurderer å bare hoppe i det. Vi får se om ryktene stemmer først.

Hvis man har yakjuwx, er det da sannsynelig at man vil få oppdateringen lenge etter?

Lenke til kommentar

Gjorde litt research og fant ut at Google selv trakk tilbake 4.0.4 pga masse bugs, og at det er derfor 4.0.4 ikke har kommet til yakjuwx enda.

Men så leste jeg på Samsung Norge sin Google+ side at 4.1 vil komme til nordiske Nexus'er i midten av juli, og med tanke på at veldig mange i Norden har yakjuwx, så går jeg ut i fra at Google hopper over 4.0.4 og heller gir ut 4.1.

Lenke til kommentar

Men med tanke på hvor lett det er å bytte skjønner jeg ikke hvorfor man skal tviholde på yakjuwx.

Ikke alle som ønsker å bytte og vi (antar jeg da) er ikke en del av hva Ola og Kari Nordmann bryr seg med når de kjøpte sin SGN.

Er det da slik at yakju-brukerene alltid vil ha en fordel?

Lenke til kommentar
Men med tanke på hvor lett det er å bytte skjønner jeg ikke hvorfor man skal tviholde på yakjuwx.
Ikke alle som ønsker å bytte og vi (antar jeg da) er ikke en del av hva Ola og Kari Nordmann bryr seg med når de kjøpte sin SGN.
Er det da slik at yakju-brukerene alltid vil ha en fordel?

Jeg vil nesten påstå at takju og yakju vil være sterkt fordelaktig ja, dog det er mine antagelser, ikke hatt telefonen mer en 2 dager så :)

Lenke til kommentar

Tror jeg aldri har gledet meg til midten av juli før, som det jeg gjør nå.

For det første er det enda ferie.

For det andre får jeg mest sannsynlig delene til Gaming PC'en jeg har tenkt å bygge.

For det tredje skal jeg på trafikalt grunnkurs da.

Og for det fjerde kommer mest sannsynlig den offisielle Android 4.1 JellyBean på min yakjuwx Galaxy Nexus :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...