Staalkontroll Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Sittet å fiklet med 4.1 en stund nå og dette er godsaker. Faktisk er det dette ICS burde vært Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Jeg får som sagt ikke vibrering til å fungere med go-sms. Om det kommer av att 4.1 har endret på noen elementære funksjoner, det vet jeg ikke. Har meldt feilen til go-sms. Ser ut til å fungere med vanlig sms klienten. Kan virke som jeg har fått dårligere dekning etter at jeg byttet radio, men også det kan komme av dårlig kompatibilitet med 4.1 Lenke til kommentar
baguett Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Tror dere at Google Now vil støtte norsk språk i nærmeste fremtid? Og er dette "project butter" merkbart i praksis? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Og er dette "project butter" merkbart i praksis? Enkelt og greit: JA! 2 Lenke til kommentar
rwdf Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 4.1 (Jelly Bean) kommer som OTA på Galaxy Nexus i midten av juli. Sikkert først på yakju... Du har byttet fra yakuwx? var det noen somhelst forskjell? kunne du fortsatt velge norsk keyboard? norsk dictionary finnes jo uansett ikke, så skjønner ikke helt hva yakuwx gir... Norsk keyboard ja, men ikke dictionary. Sånn sett alt som før. Det er norsk ordliste med i 4.1 Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Det er norsk ordliste med i 4.1 Hvilken rom har du? Jeg kan ikke finne noen norsk ordliste på stock. Lenke til kommentar
rwdf Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 (endret) Det er norsk ordliste med i 4.1 Hvilken rom har du? Jeg kan ikke finne noen norsk ordliste på stock. Trodde jeg la inn stock... Finner det under add-on dictionaries under android keyboard settings. Edit: bigxie bla bla bla busyboxed deodexed heter pakka Endret 29. juni 2012 av rwdf Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 (endret) Fikk kjøpt meg Galaxy Nexus. Noen som har noen linker til metode for å komme fra stock nordisk (4.0.2) til jelly bean ? Endret 29. juni 2012 av Lunalotic Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Det er norsk ordliste med i 4.1 Hvilken rom har du? Jeg kan ikke finne noen norsk ordliste på stock. Trodde jeg la inn stock... Finner det under add-on dictionaries under android keyboard settings. Edit: bigxie bla bla bla busyboxed deodexed heter pakka Ok. Ingenting her. Ikke så farlig, jeg har ikke brukt dictionary på en stund. Lenke til kommentar
rwdf Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Det er norsk ordliste med i 4.1 Hvilken rom har du? Jeg kan ikke finne noen norsk ordliste på stock. Trodde jeg la inn stock... Finner det under add-on dictionaries under android keyboard settings. Edit: bigxie bla bla bla busyboxed deodexed heter pakka Ok. Ingenting her. Ikke så farlig, jeg har ikke brukt dictionary på en stund. Hadde ikke brukt det på en stund selv, siden jeg fikk gnex, men sykt digg å ha. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Flasha JB og flasha så data fra backupen rett før jeg flasha JB, og det likte ikke JB så godt tydeligvis. Gikk fra AOKP B40 4.0.4 så er nok derfor. Masse feil i GUIen som feil farger her og der og manglet flere widgets. På JB så skal jo applikasjonen fade fra ikonet, det gjorde det ikke. Masse rare feil. Prøvde å flashe to ganger, samme utfall. Prøvde en clean JB, og det var rett og slett fantastisk! Så rask Android har jeg ikke sett før. Nei, venter til AOKP går over til JB. Har blitt så vant til de ekstra finessene i AOKP at jeg klarer fint å vente. Lenke til kommentar
Redman Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 (endret) Fikk kjøpt meg Galaxy Nexus. Noen som har noen linker til metode for å komme fra stock nordisk (4.0.2) til jelly bean ? http://forum.xda-dev...d.php?t=1392310 http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1737849 Endret 29. juni 2012 av Redman 1 Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Fikk kjøpt meg Galaxy Nexus. Noen som har noen linker til metode for å komme fra stock nordisk (4.0.2) til jelly bean ? http://forum.xda-dev...d.php?t=1392310 http://forum.xda-dev...d.php?t=1737849 Takker Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Nysgjerrig på hvordan Google Now fungerer her i Norge? Hva er deres umiddelbare inntrykk? Tviler på at vi får t-bane og tog-informasjon når vi står på stasjonen, liksom Lenke til kommentar
rwdf Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 ^^^ har ikke hatt lange tida til å teste, men den viser i alle fall været der jeg er. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Da var endelig herligheten i boks. Rootet og så får vi titte litt på hva CM9 har å by på i morgen. Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Nysgjerrig på hvordan Google Now fungerer her i Norge? Hva er deres umiddelbare inntrykk? Tviler på at vi får t-bane og tog-informasjon når vi står på stasjonen, liksom På tide å legge press på Ruter. De har tidligere sagt at de ikke ville samarbeide med Google fordi de kunne gjøre alt selv vel så bra som Google. Oh well... Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Rimelig bra respons i Jelly Bean. Og norsk ordbok. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Nysgjerrig på hvordan Google Now fungerer her i Norge? Hva er deres umiddelbare inntrykk? Tviler på at vi får t-bane og tog-informasjon når vi står på stasjonen, liksom Heller dårlig med info (bor i Lillestrøm). Dog så ble jeg overrasket over at han fant Lørenskog bussterminal med 1(!) rute til lillestrøm når jeg var på Metro i Lørenskog i går når han så langt ikke har funnet noe info om fks Lillestrøm bussterminal /togstasjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå