Gå til innhold

Samsung Galaxy Nexus - Det nye monsteret fra Google og Samsung

Swome

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg får som sagt ikke vibrering til å fungere med go-sms. Om det kommer av att 4.1 har endret på noen elementære funksjoner, det vet jeg ikke. Har meldt feilen til go-sms.

Ser ut til å fungere med vanlig sms klienten.

Kan virke som jeg har fått dårligere dekning etter at jeg byttet radio, men også det kan komme av dårlig kompatibilitet med 4.1

Lenke til kommentar

4.1 (Jelly Bean) kommer som OTA på Galaxy Nexus i midten av juli. Sikkert først på yakju...

Du har byttet fra yakuwx? var det noen somhelst forskjell? kunne du fortsatt velge norsk keyboard? norsk dictionary finnes jo uansett ikke, så skjønner ikke helt hva yakuwx gir...

Norsk keyboard ja, men ikke dictionary. Sånn sett alt som før.

Det er norsk ordliste med i 4.1

Lenke til kommentar

Hvilken rom har du? Jeg kan ikke finne noen norsk ordliste på stock.

Trodde jeg la inn stock...

Finner det under add-on dictionaries under android keyboard settings.

Edit: bigxie bla bla bla busyboxed deodexed heter pakka

Endret av rwdf
Lenke til kommentar

Ok. Ingenting her. Ikke så farlig, jeg har ikke brukt dictionary på en stund.

Lenke til kommentar

Ok. Ingenting her. Ikke så farlig, jeg har ikke brukt dictionary på en stund.

Hadde ikke brukt det på en stund selv, siden jeg fikk gnex, men sykt digg å ha.

Lenke til kommentar

Flasha JB og flasha så data fra backupen rett før jeg flasha JB, og det likte ikke JB så godt tydeligvis. Gikk fra AOKP B40 4.0.4 så er nok derfor. Masse feil i GUIen som feil farger her og der og manglet flere widgets. På JB så skal jo applikasjonen fade fra ikonet, det gjorde det ikke. Masse rare feil. Prøvde å flashe to ganger, samme utfall.

Prøvde en clean JB, og det var rett og slett fantastisk! Så rask Android har jeg ikke sett før.

Nei, venter til AOKP går over til JB. Har blitt så vant til de ekstra finessene i AOKP at jeg klarer fint å vente.

Lenke til kommentar

Nysgjerrig på hvordan Google Now fungerer her i Norge? Hva er deres umiddelbare inntrykk? Tviler på at vi får t-bane og tog-informasjon når vi står på stasjonen, liksom :)

På tide å legge press på Ruter. De har tidligere sagt at de ikke ville samarbeide med Google fordi de kunne gjøre alt selv vel så bra som Google. Oh well...

Lenke til kommentar

Nysgjerrig på hvordan Google Now fungerer her i Norge? Hva er deres umiddelbare inntrykk? Tviler på at vi får t-bane og tog-informasjon når vi står på stasjonen, liksom :)

Heller dårlig med info (bor i Lillestrøm). Dog så ble jeg overrasket over at han fant Lørenskog bussterminal med 1(!) rute til lillestrøm når jeg var på Metro i Lørenskog i går når han så langt ikke har funnet noe info om fks Lillestrøm bussterminal /togstasjonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...