sdf123 Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 (endret) Noen som har en ebay-selger som selger 2000mAh batteri og lokk for under 200kr? Feks dette batteriet: http://www.ebay.com/itm/Genuine-Samsung-Google-Galaxy-Nexus-I9250-Case-Cover-2000-mAh-Extended-Battery-/110797756795?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item19cc0f997b#ht_5352wt_906 og dette coveret: http://www.ebay.com/itm/Genuine-Samsung-Google-Galaxy-Nexus-GT-I9250-Extended-Battery-Case-Cover-Covers-/120832456654?pt=AU_MobilePhoneAccessories&hash=item1c222cf7ce#ht_4643wt_906 Endret 5. juni 2012 av everlong Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Hvordan aktiverer man norsk ordliste? Har lastet ned skandinavisk skjermtastatur, men får ikke ordlisten til å funke. En annen ting, hvordan synker man Facebook-vennene sine til kontakter? Har lest det ikke lar seg gjøre uten å bruke tredjepartsprogram. Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 hax sync for facebook synk Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Hvordan aktiverer man norsk ordliste? Har lastet ned skandinavisk skjermtastatur, men får ikke ordlisten til å funke. Skaff deg swiiftkey - du vil aldri angre! Lenke til kommentar
nerokid Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Fikk min nexus i går,etter 3 timer døde den Lenke til kommentar
Ekornrotta Scrat Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Beste telefonen jeg noen gang har hatt. Den føles langt bedre enn min One X. Takk Samsung, dere klarte det igjen. Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Galaxy Nexus med Chess Play til 2799,- Er ikke dette veldig bra? Play-abonnementet koster 99,- mnd og inkluderer Spotify Premium og 500 MB data Jeg kjøpte denne samme dag som nyheten om spotify kom ut. Jeg abonnerer på spotify fra før, så for meg vil ikke abonnementet koste noe ekstra. Denne prisen er den billigste jeg har kommet over, enda MPX.no solgte den for 3200,- forrige måned... Nå ligger telefonen på posthuset og venter på meg :-) Lenke til kommentar
Ekornrotta Scrat Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Galaxy Nexus med Chess Play til 2799,- Er ikke dette veldig bra? Play-abonnementet koster 99,- mnd og inkluderer Spotify Premium og 500 MB data Jeg kjøpte denne samme dag som nyheten om spotify kom ut. Jeg abonnerer på spotify fra før, så for meg vil ikke abonnementet koste noe ekstra. Denne prisen er den billigste jeg har kommet over, enda MPX.no solgte den for 3200,- forrige måned... Nå ligger telefonen på posthuset og venter på meg :-) Hei,Jeg kjøpte min for 2699kr på Komplett.no Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Galaxy Nexus med Chess Play til 2799,- Er ikke dette veldig bra? Play-abonnementet koster 99,- mnd og inkluderer Spotify Premium og 500 MB data Jeg kjøpte denne samme dag som nyheten om spotify kom ut. Jeg abonnerer på spotify fra før, så for meg vil ikke abonnementet koste noe ekstra. Denne prisen er den billigste jeg har kommet over, enda MPX.no solgte den for 3200,- forrige måned... Nå ligger telefonen på posthuset og venter på meg :-) Hei,Jeg kjøpte min for 2699kr på Komplett.no Når gjorde du det? Jeg har ikke sett den til under 3000,- på noen andre nettbutikker enn chess sin. Var det B-vare? Lenke til kommentar
Ekornrotta Scrat Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Galaxy Nexus med Chess Play til 2799,- Er ikke dette veldig bra? Play-abonnementet koster 99,- mnd og inkluderer Spotify Premium og 500 MB data Jeg kjøpte denne samme dag som nyheten om spotify kom ut. Jeg abonnerer på spotify fra før, så for meg vil ikke abonnementet koste noe ekstra. Denne prisen er den billigste jeg har kommet over, enda MPX.no solgte den for 3200,- forrige måned... Nå ligger telefonen på posthuset og venter på meg :-) Hei,Jeg kjøpte min for 2699kr på Komplett.no Når gjorde du det? Jeg har ikke sett den til under 3000,- på noen andre nettbutikker enn chess sin. Var det B-vare? Det var i April. Nei, dette var en helt ny vare Bestilte akkurat den samme et par minutter etter til samboeren. Jeg tror faktisk at det kanskje var et timetilbud. Faktisk litt usikker. Lenke til kommentar
nerokid Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Hvordan? bare døde,ikkje liv i hele tatt Lenke til kommentar
Ekornrotta Scrat Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Da var du virkelig uheldig eller den svetteste personen. Lenke til kommentar
nerokid Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Da var du virkelig uheldig eller den svetteste personen. ja,var rart det :-( Men har da SGS3 at leke meg med da :-) Lenke til kommentar
Ekornrotta Scrat Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Har faktisk SGS3 selv. Jeg føler faktisk at Nexus er en bedre telefon når man tenker på brukeropplevelse. SGS3en er klart kjappere, men dette er ikke merkbart i Touchwiz. Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Galaxy Nexus med Chess Play til 2799,- Er ikke dette veldig bra? Play-abonnementet koster 99,- mnd og inkluderer Spotify Premium og 500 MB data Jeg kjøpte denne samme dag som nyheten om spotify kom ut. Jeg abonnerer på spotify fra før, så for meg vil ikke abonnementet koste noe ekstra. Denne prisen er den billigste jeg har kommet over, enda MPX.no solgte den for 3200,- forrige måned... Nå ligger telefonen på posthuset og venter på meg :-) Har den dessverre ikke inne hos Chess lenger og de visste ikke når den kom inn. Tror jeg beholder min fra cdon til 3200,- og kjører Netcom Fastpris Medium+ med Spotify til 229,- Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Beste telefonen jeg noen gang har hatt. Du høres veldig fornøyd ut Har du tips til noen må-ha-apps og fine nytte-apps? Lenke til kommentar
Ekornrotta Scrat Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Beste telefonen jeg noen gang har hatt. Du høres veldig fornøyd ut Har du tips til noen må-ha-apps og fine nytte-apps? Jeg selv faktisk har ingen spesielle apps som jeg bruker på telefonen. Har egentlig bare nettbank og et par spill. Det er sikkert flere her som har mer peiling på noen gode apps her enn meg Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 (endret) Minimalistic Text, Missed It!, beatiful widgets (toggle-knappene), TEAM Battery bar. Er ikke apps, men widgets, but still. Orker ikke legge ved linker, da disse kan søkes opp. Endret 6. juni 2012 av Kongklykken Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Hva skjer med at komplett har de inne til 3800,- og 4700,- ? Mener å huske Nexus var borte fra sortementet deres og.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå