zyrex Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 IPen din bestemmer nok litt for mye der Så har ikke det store håpet for deg, men kanskje! Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Burde gå greit det. Aktiverte music via amerikansk IP, og har tilgang til musikk og film nå, selv om jeg bruker norsk IP Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Jeg gjorde det med Play Music, men med en gang fikk jeg ikke lastet opp musikk. Nå kan jeg det, dog. Film har jeg fortsatt ikke tilgang til. Men da funker det nok for deg Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 <br><br><br><br>Kan jeg legge inn root uten å wipe telefonen?<br>Får jo ikke brukt Titanium uten root, så da sliter jeg litt...<br>Setter i tilfelle pris på en link :-)<br><br>Ingen som har peiling på dette? Finner ikke noe bakover i tråden.<br><br>Tror ikke man kan unlocke/roote uten å wipe, men det finnes andre backup-metoder foruten titanium. Selv brukte jeg vel en kombinasjon av SMS Backup & Restore og ADB backup.<br>Skjønner! Blir for mye styr å installere Ubuntu og alle tilhørende programmer for dette altså.<br>Da blir det vel en lang runde med Angry Birds og TempleRun fremover...<br>Noterer meg at rooting av neste telefon skal skje ved første oppstart :-)<br> Rooting av Galaxy Nexus uten wipe http://forum.xda-dev...d.php?t=1628477 awesome, takk =) Lenke til kommentar
Robot92 Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 jeg har et lite problem med telefonen, at når jeg har på vekkerklokke, så mister jeg noe så utrolig med strøm. igår hadde telefonen over 60% når jeg våknet var telefonen tom for strøm, pga vekerklokken. Lenke til kommentar
Space Core Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 jeg har et lite problem med telefonen, at når jeg har på vekkerklokke, så mister jeg noe så utrolig med strøm. igår hadde telefonen over 60% når jeg våknet var telefonen tom for strøm, pga vekerklokken. Det problemet har ikke jeg, og jeg har hatt telefonen i ca 1 1/2 måned. Har du roota telefonen din? Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 jeg har et lite problem med telefonen, at når jeg har på vekkerklokke, så mister jeg noe så utrolig med strøm. igår hadde telefonen over 60% når jeg våknet var telefonen tom for strøm, pga vekerklokken. mobilen lader jo hele natta uansett siden den trenger strøm for å logge hvor mye man rører seg i søvne! ;D <3 sleep as android Lenke til kommentar
Robot92 Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 jeg har et lite problem med telefonen, at når jeg har på vekkerklokke, så mister jeg noe så utrolig med strøm. igår hadde telefonen over 60% når jeg våknet var telefonen tom for strøm, pga vekerklokken. Det problemet har ikke jeg, og jeg har hatt telefonen i ca 1 1/2 måned. Har du roota telefonen din? men nå er jeg litt treig med å stå opp og klokka ringer en stund, og da lyser jo skjermen hele tiden, og det tapper ganske mye strøm, så har lett etter en måte å skru av blinkinga på skjermen, men ikke funent noe Lenke til kommentar
Space Core Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 jeg har et lite problem med telefonen, at når jeg har på vekkerklokke, så mister jeg noe så utrolig med strøm. igår hadde telefonen over 60% når jeg våknet var telefonen tom for strøm, pga vekerklokken. Det problemet har ikke jeg, og jeg har hatt telefonen i ca 1 1/2 måned. Har du roota telefonen din? men nå er jeg litt treig med å stå opp og klokka ringer en stund, og da lyser jo skjermen hele tiden, og det tapper ganske mye strøm, så har lett etter en måte å skru av blinkinga på skjermen, men ikke funent noe Finner ikke noen måte å skru av blinkinga på skjermen jeg heller. Men det virker jo ganske rart og da. Hvor lenge er det du ligger med alarmen på før du står opp? Lenke til kommentar
Robot92 Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 jeg har et lite problem med telefonen, at når jeg har på vekkerklokke, så mister jeg noe så utrolig med strøm. igår hadde telefonen over 60% når jeg våknet var telefonen tom for strøm, pga vekerklokken. Det problemet har ikke jeg, og jeg har hatt telefonen i ca 1 1/2 måned. Har du roota telefonen din? men nå er jeg litt treig med å stå opp og klokka ringer en stund, og da lyser jo skjermen hele tiden, og det tapper ganske mye strøm, så har lett etter en måte å skru av blinkinga på skjermen, men ikke funent noe Finner ikke noen måte å skru av blinkinga på skjermen jeg heller. Men det virker jo ganske rart og da. Hvor lenge er det du ligger med alarmen på før du står opp? hehe, hmm, ganske lenge idag da XD men synes at telefonen tar alt for mye strøm pga skjermen når den er på alarm, og da burde det jo gått ann å skru av skjermen. Lenke til kommentar
Space Core Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 jeg har et lite problem med telefonen, at når jeg har på vekkerklokke, så mister jeg noe så utrolig med strøm. igår hadde telefonen over 60% når jeg våknet var telefonen tom for strøm, pga vekerklokken. Det problemet har ikke jeg, og jeg har hatt telefonen i ca 1 1/2 måned. Har du roota telefonen din? men nå er jeg litt treig med å stå opp og klokka ringer en stund, og da lyser jo skjermen hele tiden, og det tapper ganske mye strøm, så har lett etter en måte å skru av blinkinga på skjermen, men ikke funent noe Finner ikke noen måte å skru av blinkinga på skjermen jeg heller. Men det virker jo ganske rart og da. Hvor lenge er det du ligger med alarmen på før du står opp? hehe, hmm, ganske lenge idag da XD men synes at telefonen tar alt for mye strøm pga skjermen når den er på alarm, og da burde det jo gått ann å skru av skjermen. Kanskje det funker å trykke på tastelås Funka ihvertfall på Galaxy S. Men grunnen til at jeg aldri mister så mye strøm er nok fordi jeg på refleks skrur av alarmen (husker faktisk ikke at jeg våkner og skrur den av engang), så derfor har jeg satt opp flere alarmer som ringer med 10 min mellomrom Lenke til kommentar
Geirern Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Jeg bruker en gratisapp som heter "Alarm Clock Plus" og den har mange muligheter for oss B-mennesker. Jeg må løse 3 mattestykker for å få skrudd av alarmen, og jeg har skrudd av "Snooze"-funksjonen. Har hjulpet meg masse med å stå opp om morgenen, vil absolutt anbefale den videre. Har også skjermen på auto-brightness så om morgenene er skjermen på minimum lysstyrke, ergo forbrennes mindre batteri Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 (endret) Litt utenfor diskusjonen per nå, men fikk for noen dager siden et problem med Google Play/Android Market. Uansett hva jeg prøvde å laste ned eller oppdatere fikk jeg "Error - Update for *insert name here* could not be downloaded due to an error. (921)". For de av dere som får samme feil virker det som at eneste løsningen er å stikke inn på Instillinger - Kontoer/Synkronisering for så å slette google-kontoen. Restart telefonen og gå inn på Market/Play og logg på på nytt igjen. Alt av mail/kontakter og slikt som var tilknyttet kontoen ble værende på telefonen ser det ut til, for de av dere som måtte lure. Av de løsningene jeg fikk servert over hos XDA ble dette det som fungerte. Å slette cache for Google Play og Rammeverk for googe-tjenester fungerte ikke. Ikke å rulle tilbake oppdateringene til market ville gjøre noe forskjell heller. Bare et tips om noen av dere kommer over det samme. Skapte litt hodebry for meg en stund. Endret 29. mai 2012 av Kongklykken Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 (endret) Syns det er irriterende at Samsung enda ikke har sluppet noen oppdateringer siden 4.0.2, selv Asus Eee Pad'en min har ICS 4.0.3. Endret 29. mai 2012 av Svedge Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Syns det er irriterende at Samsung enda ikke har sluppet noen oppdateringer siden 4.0.2, selv Asus Eee Pad'en min har ICS 4.0.3. Du er langt fra alene om det. Jeg angrer på at jeg ikke la inn stock jakjuw rom når jeg fikk mobilen. Nå er det en liten terskel å wipe føler jeg. Samtidig er jeg usikker på om det er noen særlig gevinst på å få 4.04? Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Samme som XmasB her.. Er for mye jobb å få telefonen tilbake til mine preferanser om jeg må kjøre full wipe for å få 404. Ikke det at det er noe galt med fonen med 402 per nå, men å vite at 404 har kommet for alt for mange mnd siden, og at det er en Nexus-telefon er irriterende! 1 Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Grunnen jeg vil ha 4.0.4 er at haxsync krever minst 4.0.3 for å synce facebook tidslinje på kontaktlista. Akkurat nå er det ikke et must, men vil jo ha det for det. Håper vi plutselig får ajelly Bean. Da er både Google og Samsung tilgitt :-P Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 ...problem med Google Play...eneste løsningen er å... slette google-kontoen....Alt...ble værende på telefonen... Bra tips! Jeg erfarte akkurat det samme! Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Da har jeg fått min Galaxy Nexus også. Jeg kjøpte den direkte fra Google Play for 399 dollar og er storfornøyd så lang. Var litt usikker på den utstikkeren i bunnen av telefonen som jeg la veldig godt merke til i filmer og på bilder, men den er jo knapt synlig og jeg merker ingenting til den. Siden jeg har kjøpt og aktivert mobilen i Amerika så satser jeg på at alle godisenne som filmleie og slikt i Google Play blir med meg tilbake til Norge, selv om det sikkert er veldig sannsynlig at jeg får en feilmelding straks jeg kommer hjem. Ville ikke satset på det, med mindre du benytter deg av amerikansk VPN og eventuelt også amerikansk SIM-kort har du nok ikke tilgang til annet enn oss andre når du kommer hjem til Norge. Burde gå greit det. Aktiverte music via amerikansk IP, og har tilgang til musikk og film nå, selv om jeg bruker norsk IP Det stemmer at aktivering fungerer via proxy/vpn, men jeg har enda ikke klart å få tilgang til å kjøpe musikk på Google Play på noen enkel måte. /Espen Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Stilte skriftstørrelse til Liten. Har forelsket meg i telefonen på nytt! Fantastisk oppløsning :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå