Gå til innhold

Samsung Galaxy Nexus - Det nye monsteret fra Google og Samsung

Swome

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt skuffa, det må jeg si jeg er. Sitter igjen med to spørsmål, blir det mulighet for sd kort eller ikke. Er skjermen like stor som SG2 dersom en trekker fra knappene på nexusen?

Kommer den i LTE til europa, er det world-telefon?

Endret av Teac
Lenke til kommentar

Litt skuffa, det må jeg si jeg er. Sitter igjen med to spørsmål, blir det mulighet for sd kort eller ikke. Er skjermen like stor som SG2 dersom en trekker fra knappene på nexusen?

Kommer den i LTE til europa, er det world-telefon?

Det blir nok svar på det snart. Den kommer IKKE med SD for en eller annen rar grunn, som irriterer meg grenseløst! Skjermen er tilsvarende str som SGS II om du trekker fra de 3 kappene ja. Ved film, bilde, browsing, etc. så vil du nok ha full visning på hele skjermen heldigvis:)

De 2 siste kan jeg ikke svare på.

Lenke til kommentar
http://1876.voxcdn.com/wp-content/uploads/2011/10/galaxy-nexus-by-the-numbers-4.jpg - sammenligning mellom bl.a. iPhone 4S og Galaxy Nexus.. Det kommer ikke LTE-versjon til Norge i hvertfall, tror bare Verizon har LTE-versjonen. Ville nok ikke bytta fra SGS2 til denne, men jeg sitter med en ganske sliten Nexus One, så det blir nok Galaxy Nexus i november (klarer ikke å vente på SGS3 til neste sommer).
Lenke til kommentar

Satt oppe og så lanseringen i natt. Gledet meg mest til ICS, men den telefonen ar bare rett og slett SEXYTIME for min del!! Nå har den en del likhetstrekk med Android-telefonene jeg har hatt (Magic - Nexus), så at jeg liker utseendet kan ha noe med det å gjøre.

Innmaten er formidabel. Spesielt med tanke på at det er dette ICS er laget for å utnytte. Det som ikke innfridde var batteriet, men 1750mAh er ok. Håper det kan byttes så det ikke blir som med RZR.

Denne SKAL jeg ha! Bare selve ICS er god nok grunn..

• Liker 1
Lenke til kommentar

Satt oppe og så lanseringen i natt. Gledet meg mest til ICS, men den telefonen ar bare rett og slett SEXYTIME for min del!! Nå har den en del likhetstrekk med Android-telefonene jeg har hatt (Magic - Nexus), så at jeg liker utseendet kan ha noe med det å gjøre.

Innmaten er formidabel. Spesielt med tanke på at det er dette ICS er laget for å utnytte. Det som ikke innfridde var batteriet, men 1750mAh er ok. Håper det kan byttes så det ikke blir som med RZR.

Denne SKAL jeg ha! Bare selve ICS er god nok grunn..

Håper det kommer større batteri, som i SGS2. Den er jo ekstremt tynn, så har mye slingringsmonn :D Bilder tyder på at batteriet kan byttes, men leser at NFC-brikka er innebygd i batteriet :S

EDIT: jepp, batteriet kan byttes: DSC_0442_620x413.jpg

Endret av xelA
Lenke til kommentar

Hadde store forventninger til denne telefonen og må si meg skikkelig skuffet over nattens lansering. Hvor fan blir det av den nye exynos prosessoren? Og samme GPU som i Nexus S? Hvordan skal den bli på grafikkytelse med 2,4 ganger flere pixler på skjermen? I går var eg overbevist om at dette skulle bli min neste telefon, men dette holder ikke. Blir i hvert fall nødt til å vente og se kordan de neste 720p telefonene blir.

Hvis du ikke er fornøyd med Galaxy Nexus, så vent på Galaxy S III.

SamFirmware @ Twitter

12 megapixel camera, 1080p (60 fps tbd), dual core Exynos 1.5-1.8 GHZ, Android 4.x

Ja, om dem spec`ene stemmer så blir det bra.

Må si at jeg og ble litt skuffet, så det blir nok S3 på meg.

Lenke til kommentar

Håper det kommer større batteri, som i SGS2. Den er jo ekstremt tynn, så har mye slingringsmonn :D Bilder tyder på at batteriet kan byttes, men leser at NFC-brikka er innebygd i batteriet :S

Sikker på at NFC-chippen ikke er bygd inn i batteridekselet, som på Nexus S?

Endret av Dummst
Lenke til kommentar

Tipper NFC chippen sitter i telefonen, og det som eventelt sitter i batteriet er NFC antenna.

Sikker på at NFC-chippen ikke er bygd inn i batteridekselet, som på Nexus S?

På Nexus S sitter chippen også i telefonen, og kun antenna sitter i dekselet. Se bilde under.

wpid-nexus-s-nfc-controller.jpg

thumb_tall_Samsung_Nexus-S_11.png

Endret av Blunderguff
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...