KILMAS Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 jeg blir og kjøpe denne telefonen når den kommer ut i november.eneste jeg savner er og ha wifi,bluetooth,gps lett tilgjengelig slik som jeg har på min galaxy s telefon. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 (endret) Litt skuffa, det må jeg si jeg er. Sitter igjen med to spørsmål, blir det mulighet for sd kort eller ikke. Er skjermen like stor som SG2 dersom en trekker fra knappene på nexusen? Kommer den i LTE til europa, er det world-telefon? Endret 19. oktober 2011 av Teac Lenke til kommentar
Open-Source Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Litt skuffa, det må jeg si jeg er. Sitter igjen med to spørsmål, blir det mulighet for sd kort eller ikke. Er skjermen like stor som SG2 dersom en trekker fra knappene på nexusen? Kommer den i LTE til europa, er det world-telefon? Det blir nok svar på det snart. Den kommer IKKE med SD for en eller annen rar grunn, som irriterer meg grenseløst! Skjermen er tilsvarende str som SGS II om du trekker fra de 3 kappene ja. Ved film, bilde, browsing, etc. så vil du nok ha full visning på hele skjermen heldigvis:) De 2 siste kan jeg ikke svare på. Lenke til kommentar
KILMAS Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 mange web sider sier at den har støtte for sd minnekort Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Jeg har sett begge deler, men jeg tror de ville sagt det. Uansett klarer jeg meg med 32gb, men hvis jeg hadde hatt muligheten til å utvide med 64gb etter hvert hadde jeg selvsagt gjort det. Nå tenker jeg på lossless audio, ikke video. Lenke til kommentar
xelA Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 http://1876.voxcdn.com/wp-content/uploads/2011/10/galaxy-nexus-by-the-numbers-4.jpg - sammenligning mellom bl.a. iPhone 4S og Galaxy Nexus.. Det kommer ikke LTE-versjon til Norge i hvertfall, tror bare Verizon har LTE-versjonen. Ville nok ikke bytta fra SGS2 til denne, men jeg sitter med en ganske sliten Nexus One, så det blir nok Galaxy Nexus i november (klarer ikke å vente på SGS3 til neste sommer). Lenke til kommentar
MooYak Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 amg. Ingen Siri eller tilsvarende? iphone-klanen kommer til å le av oss. Iris, Vlingo, Google Voice og annet. Kommer sikkert noe mer avansert med tid og stunder. Lenke til kommentar
Open-Source Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 amg. Ingen Siri eller tilsvarende? iphone-klanen kommer til å le av oss. Iris, Vlingo, Google Voice og annet. Kommer sikkert noe mer avansert med tid og stunder. Det er MYE google ikke viste oss i natt.. De hadde rett og slett ikke tid. Mye blir nok og spart til Google I/O Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Wired, som påstår de har hatt telefonen i «several days», men fortsatt ikke klarer å skrive mer enn en veldig kort og overfladisk test, sier den ikke har sd-kort. Lenke til kommentar
Barabbas Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Satt oppe og så lanseringen i natt. Gledet meg mest til ICS, men den telefonen ar bare rett og slett SEXYTIME for min del!! Nå har den en del likhetstrekk med Android-telefonene jeg har hatt (Magic - Nexus), så at jeg liker utseendet kan ha noe med det å gjøre. Innmaten er formidabel. Spesielt med tanke på at det er dette ICS er laget for å utnytte. Det som ikke innfridde var batteriet, men 1750mAh er ok. Håper det kan byttes så det ikke blir som med RZR. Denne SKAL jeg ha! Bare selve ICS er god nok grunn.. 1 Lenke til kommentar
xelA Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 (endret) Satt oppe og så lanseringen i natt. Gledet meg mest til ICS, men den telefonen ar bare rett og slett SEXYTIME for min del!! Nå har den en del likhetstrekk med Android-telefonene jeg har hatt (Magic - Nexus), så at jeg liker utseendet kan ha noe med det å gjøre. Innmaten er formidabel. Spesielt med tanke på at det er dette ICS er laget for å utnytte. Det som ikke innfridde var batteriet, men 1750mAh er ok. Håper det kan byttes så det ikke blir som med RZR. Denne SKAL jeg ha! Bare selve ICS er god nok grunn.. Håper det kommer større batteri, som i SGS2. Den er jo ekstremt tynn, så har mye slingringsmonn Bilder tyder på at batteriet kan byttes, men leser at NFC-brikka er innebygd i batteriet :S EDIT: jepp, batteriet kan byttes: Endret 19. oktober 2011 av xelA Lenke til kommentar
KILMAS Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 håper at samsung selger den 32gb versjonen i norge,uten minne kort er 16gb alt for lite. Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 håper at samsung selger den 32gb versjonen i norge,uten minne kort er 16gb alt for lite. Kommer kun 16GB i Norge ifølge Samsung Norge på Facebook. Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Hadde store forventninger til denne telefonen og må si meg skikkelig skuffet over nattens lansering. Hvor fan blir det av den nye exynos prosessoren? Og samme GPU som i Nexus S? Hvordan skal den bli på grafikkytelse med 2,4 ganger flere pixler på skjermen? I går var eg overbevist om at dette skulle bli min neste telefon, men dette holder ikke. Blir i hvert fall nødt til å vente og se kordan de neste 720p telefonene blir. Hvis du ikke er fornøyd med Galaxy Nexus, så vent på Galaxy S III. SamFirmware @ Twitter 12 megapixel camera, 1080p (60 fps tbd), dual core Exynos 1.5-1.8 GHZ, Android 4.x Ja, om dem spec`ene stemmer så blir det bra. Må si at jeg og ble litt skuffet, så det blir nok S3 på meg. Lenke til kommentar
Dummst Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 (endret) Håper det kommer større batteri, som i SGS2. Den er jo ekstremt tynn, så har mye slingringsmonn Bilder tyder på at batteriet kan byttes, men leser at NFC-brikka er innebygd i batteriet :S Sikker på at NFC-chippen ikke er bygd inn i batteridekselet, som på Nexus S? Endret 19. oktober 2011 av Dummst Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 (endret) Tipper NFC chippen sitter i telefonen, og det som eventelt sitter i batteriet er NFC antenna. Sikker på at NFC-chippen ikke er bygd inn i batteridekselet, som på Nexus S? På Nexus S sitter chippen også i telefonen, og kun antenna sitter i dekselet. Se bilde under. Endret 19. oktober 2011 av Blunderguff Lenke til kommentar
Open-Source Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Noen som vet hvor jeg kan finne dette på video? Google's Andy Rubin kicked off the opening keynote here at the Asian branch of All Things D (that's AsiaD, if you're curious) Mer her. Men jeg vil se det på video Lenke til kommentar
Dummst Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 @Blunderguff: Takk for hinder av videre spredning av vranglære Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Noen som vet hvor jeg kan finne dette på video? Google's Andy Rubin kicked off the opening keynote here at the Asian branch of All Things D (that's AsiaD, if you're curious) Mer her. Men jeg vil se det på video http://androidandme.com/2011/10/news/video-andy-rubin-wants-to-see-android-on-every-screen/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå