DanielL Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Etter at Spotify ble oppdatert har jeg ikke opplevd problemer med noen apper, og jeg prøver mye rart. Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Hatt denne tlf i et døgn nå .. og .. wow ! Ifra GSII så er det som natt og dag; GSII har slitet med random "lugging" i browsing lokalt, det er nesten borte her (ser fram til 4.04 kommer som standard, noen som vet når? ) Simpelt android er just great, er så deilig å ikke ha noe mer tullball og alt er minimalistisk og effektivt, var svææært nære å gå for l800 nokia og W7 men er so far fornøyd (oppløsningen ifra GSII er merkbart når man tittet på GSII igjen) Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Er alle apper tilgjengelige for Nexusen? Fungerer alle? Funker alt for dere som bruker en annen kernel/root? Det finnes faktisk ulemper med å ha Nexus som ideelt sett skal bli tidlig oppdatert, Logitech Squeezebox Controller fungerte ikke til å begynne med på ICS. Så noen Apper trenger oppdatering for å fungere med siste type Android, kan være lurt å sjekke change loggen til relevante apper. Så det er ICS som er problemet og ikke Oppløsningen og Nexus? Lenke til kommentar
Redman Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 det kan sikkert variere, i dette tilfellet så var det ICS. Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Åssen pokker får jeg brukt mine egne mp3 filer som ringetoner? Ser ikke ut til å få endret det via noe som helst joh. Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Åssen pokker får jeg brukt mine egne mp3 filer som ringetoner? Ser ikke ut til å få endret det via noe som helst joh. Du må flytte eller kopiere musikkfilen du ønsker å bruke inn på ringetone mappa di. Sleit også med dette da jeg gikk over til denne mobilen fra GSII Noen av dere som har prøvd Flipboard til Nexusen? På min funger den ikke perfekt. Kan ikke bla tilbake/oppover, men å bla nedover går det helt fint. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Då har eg rootet min nexus og lagt inn Liquidsmooth-rommen. Brukte framgangsmåten til denne nettstaden http://galaxynexusroot.com Det var himmel og hav forskjell frå stock. Mykje mykje meir du kan personliggjøre. Med denne rommen kan du til og med klokke cpu opp til 1,3ghz. Eg opplever telefonen kjappare, alt går meir silkemykt. Høres veldig fristende ut. Min telefon er silkemyk på stock 4.0.4 ROM. Skulle hatt noen av de valg alternativene som er i custom rom. Dersom det kommer ny oppdatering til custom rom (foreks. liquid smooth rom) kan man da oppdatere telefonen med den nye versjonen uten å miste alt? Du må nok flashe på nytt. Folka bak custom-rommen har nok ikkje sin eigen OTA-server som pusher updates. Du tar backup av telefonen med titaniumbackup-appen, bilder,appar, innstillingar ++, så flasher du inn nyeste oppdatering. . Lenke til kommentar
torebravo Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Åssen pokker får jeg brukt mine egne mp3 filer som ringetoner? Ser ikke ut til å få endret det via noe som helst joh. Du må flytte eller kopiere musikkfilen du ønsker å bruke inn på ringetone mappa di. Sleit også med dette da jeg gikk over til denne mobilen fra GSII Noen av dere som har prøvd Flipboard til Nexusen? På min funger den ikke perfekt. Kan ikke bla tilbake/oppover, men å bla nedover går det helt fint. Flipboard fungerer som den skal på min. Tror nok den blir en favoritt fremover :-) Lenke til kommentar
baguett Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Da har jeg også bestilt denne telefonen, gleder meg! Jeg kunne tenkt meg å prøve rooting av telefonen - det jeg ønsker i så fall er: - Lengre batteritid - Bug-fri - At telefonen kan oppdateres uten at jeg må styre for mye. På Desire HDen min måtte jeg resette telefonen (egentlig ønsker jeg ikke å måtte oppdatere i hytt og gevær heller) Har dere noen anbefalinger eller erfaringer til meg? Enkelt valg - Android Open Source Project Dette er ROM'et som har alt du kan ønske deg. Lenke til kommentar
Benkern Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Kan fint overklokke til rundt 1.5ghz, for den som lurer. Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Noen som har funnet et pent sort temaer til AOKP M5? Evt. et grønt holo tema? Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 (endret) Noen som har funnet et pent sort temaer til AOKP M5? Evt. et grønt holo tema? Har du opplevd nokre problem med AOKP M5? Endret 11. mai 2012 av _KroSjefen_ Lenke til kommentar
paithlezz Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Ser ut som jeg får kjøpt denne av en kompis som har bestilt s3. Noe spesielt jeg burde vite om? Evt bugs som ikke er blitt fikset enda? Kommer fra en optimus 2x/desire hd atm så tror dette blir bra. Noen som kan anbefale et bra abonement for en som vil ha lavest mulig mndpris, men samtidig ha litt inkludert data og sms. Ringer lite. Lenke til kommentar
Oskbre Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Jeg har nesten akkurat rootet telefonen min og lagt inn AOKP M5. Jeg gikk fra stock room med android 4.02 og forskjellen er natt og dag. Jeg er ekstemt fornøyd, alt føles mye mer smooth. Jeg har ikke opplevd noen nevneverdige problemer. Telefonen frøs en gang og skrudde seg av og på av seg selv, men ellers er har jeg ikke opplevd noen problemer. Lenke til kommentar
SRD Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Chess Itouch. 1000 MB for 89 kr måneden. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Jeg har nesten akkurat rootet telefonen min og lagt inn AOKP M5. Jeg gikk fra stock room med android 4.02 og forskjellen er natt og dag. Jeg er ekstemt fornøyd, alt føles mye mer smooth. Jeg har ikke opplevd noen nevneverdige problemer. Telefonen frøs en gang og skrudde seg av og på av seg selv, men ellers er har jeg ikke opplevd noen problemer. Har du prøvd å kjøyrt quadrant med 1,5ghz overklokk? Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Har du opplevd nokre problem med AOKP M5? Ingen problem! Men har bare brukt det et par dager. Har klusset en del med temaer og endte opp med en blanding av to-tre (et tema overskrider ikke alltid et annet), så endte opp med å måtte laste inn M5 på nytt, men det gikk fint uten factory reset heldigvis. Lenke til kommentar
Oskbre Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Jeg har nesten akkurat rootet telefonen min og lagt inn AOKP M5. Jeg gikk fra stock room med android 4.02 og forskjellen er natt og dag. Jeg er ekstemt fornøyd, alt føles mye mer smooth. Jeg har ikke opplevd noen nevneverdige problemer. Telefonen frøs en gang og skrudde seg av og på av seg selv, men ellers er har jeg ikke opplevd noen problemer. Har du prøvd å kjøyrt quadrant med 1,5ghz overklokk? Jeg kjørte det nå med cpu'en klokket til 1,48ghz og jeg fikk en score på 2498. Jeg har egentlig ingen erfaring med quadrant eller overklokking, så jeg vet ikke hvor bra det er Men telefonen føles hvertfall mye raskere ut. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 (endret) Har du opplevd nokre problem med AOKP M5? Ingen problem! Men har bare brukt det et par dager. Har klusset en del med temaer og endte opp med en blanding av to-tre (et tema overskrider ikke alltid et annet), så endte opp med å måtte laste inn M5 på nytt, men det gikk fint uten factory reset heldigvis. Eg får ikkje google street view til å fungere. Når eg trykker på streetview får eg melding: no application found to handle google.streetview. Eg flasha gapps etter eg flasha rommen så eg trudde det var i boks. EDIT: det var faktisk berre å laste ned street view frå market. Eg trudde problemet stakk dypere enn det Endret 11. mai 2012 av _KroSjefen_ Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Ja, det er ikke alltid at gapps-pakkene faktisk inneholder alle google-appene. Det viktigste er jo Play så får du tilgang til de andre der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå