Gå til innhold

Samsung Galaxy Nexus - Det nye monsteret fra Google og Samsung

Swome

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Genialt, takk for tipset - dette er siste gang jeg gir Android en sjanse - alt jeg er ute etter er minimalistisk men effektivt design og hvor all ting går smooth all the time ; noe nokia 800 mobilen gav meg når jeg testet det.

Så igjen; håper at jeg blir tilfredstilt fordi GSII all i all er jeg ikke fornøyd med etter å ha sett på en N800/W7.

Lenke til kommentar

Da har jeg også bestilt denne telefonen, gleder meg! Jeg kunne tenkt meg å prøve rooting av telefonen - det jeg ønsker i så fall er:

- Lengre batteritid

- Bug-fri

- At telefonen kan oppdateres uten at jeg må styre for mye. På Desire HDen min måtte jeg resette telefonen (egentlig ønsker jeg ikke å måtte oppdatere i hytt og gevær heller)

Har dere noen anbefalinger eller erfaringer til meg? :)

Lenke til kommentar

Genialt, takk for tipset - dette er siste gang jeg gir Android en sjanse - alt jeg er ute etter er minimalistisk men effektivt design og hvor all ting går smooth all the time ; noe nokia 800 mobilen gav meg når jeg testet det.

Så igjen; håper at jeg blir tilfredstilt fordi GSII all i all er jeg ikke fornøyd med etter å ha sett på en N800/W7.

Aldri kjøp lumia 800. Hatt 3 stk til nå og alle slet med bagteriproblemer, støy i headsett og samtale og småting. :

Siste månedene har jeg hatt iphone, htc sensation xl og 3 stk lumia 800. Lumiaene ga bare trøbbel og appsene var generalt dårligere en de like på andorid og iphone og utvalget var dårlig. Nettleseren var dårlig med dårlig faneløsning. Eneste jeg likte med telefonen var enkelheten, intregert facebookcht men facebook appen var crap. Det beste var appen youtube pro! Kan laste ned alle videoene du finner i hd og spille av offline. Dette er noe jeg savner på iphone og android.

Lenke til kommentar

Då har eg rootet min nexus og lagt inn Liquidsmooth-rommen. Brukte framgangsmåten til denne nettstaden

http://galaxynexusroot.com

Det var himmel og hav forskjell frå stock. Mykje mykje meir du kan personliggjøre. Med denne rommen kan du til og med klokke cpu opp til 1,3ghz. Eg opplever telefonen kjappare, alt går meir silkemykt.

Takk for tipset, dette virket som en veldig ryddig ROM, kommer til å teste den ut når jeg mottar telefonen :)
Lenke til kommentar

Då har eg rootet min nexus og lagt inn Liquidsmooth-rommen. Brukte framgangsmåten til denne nettstaden

http://galaxynexusroot.com

Det var himmel og hav forskjell frå stock. Mykje mykje meir du kan personliggjøre. Med denne rommen kan du til og med klokke cpu opp til 1,3ghz. Eg opplever telefonen kjappare, alt går meir silkemykt.

Høres veldig fristende ut. Min telefon er silkemyk på stock 4.0.4 ROM. Skulle hatt noen av de valg alternativene som er i custom rom.

Dersom det kommer ny oppdatering til custom rom (foreks. liquid smooth rom) kan man da oppdatere telefonen med den nye versjonen uten å miste alt?

Lenke til kommentar

Er alle apper tilgjengelige for Nexusen? Fungerer alle? Funker alt for dere som bruker en annen kernel/root?

Det finnes faktisk ulemper med å ha Nexus som ideelt sett skal bli tidlig oppdatert, Logitech Squeezebox Controller fungerte ikke til å begynne med på ICS.

Så noen Apper trenger oppdatering for å fungere med siste type Android, kan være lurt å sjekke change loggen til relevante apper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...