torebravo Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Spotify har kommet med en beta av de neste versjonen som skal flge spillereglene til ICS prøvde den nettop og den virker ganske smooth hittil! Du finner den her:http://www.spotify.com/no/download/previews/ Leste litt på community.spotify.com Ser at det skal være mulig å få Spotifykontrollene på Lockscreen. Noen som har fått det til? De skriver at; * Lockscreen controls - Not sure if it's generic, but users with the HTC One X (HTC Sense) the Galaxy Nexus (stock ICS) and the Galaxy S (custom 4.0.4 ROM) have been able to get lockscreen controls. If you don't see it after install, a user posted this solution: "Clear the app data under [system] settings and launch the app again (weirdly doesn't require you to log back in again?) As I say, working on my HOX with sense and my friends GNexus on stock ICS. HTH." Hvis jeg trykker "Fjern data", forsvinner da alt og må legges inn på nytt? Lenke til kommentar
ferrek Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Spotifyen så meget bra ut! Vil oppdateringer til denne komme i Google Play? Ingen widget tilgjengelig enda? Lenke til kommentar
torebravo Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 (endret) Spotifyen så meget bra ut! Vil oppdateringer til denne komme i Google Play? Ingen widget tilgjengelig enda? Den som er omtalt i de foregående postene er en betarelease. Ingen widget enda, men den kommer trolig med offisiell release. Endret 19. april 2012 av torebravo Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 (endret) Spotify har kommet med en beta av de neste versjonen som skal flge spillereglene til ICS prøvde den nettop og den virker ganske smooth hittil! Du finner den her:http://www.spotify.com/no/download/previews/ Leste litt på community.spotify.com Ser at det skal være mulig å få Spotifykontrollene på Lockscreen. Noen som har fått det til? De skriver at; * Lockscreen controls - Not sure if it's generic, but users with the HTC One X (HTC Sense) the Galaxy Nexus (stock ICS) and the Galaxy S (custom 4.0.4 ROM) have been able to get lockscreen controls. If you don't see it after install, a user posted this solution: "Clear the app data under [system] settings and launch the app again (weirdly doesn't require you to log back in again?) As I say, working on my HOX with sense and my friends GNexus on stock ICS. HTH." Hvis jeg trykker "Fjern data", forsvinner da alt og må legges inn på nytt? Prøvde det nå. Funker knall. Ingenting blir fjerna. Endret 19. april 2012 av Emils. 1 Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Bestilte nytt batteri fra en på ebay. Offisielle 2000mAh batteriet med bakplate. Er ikke mye større en det originale. Men alt hjelper. Får også et ekstra batteri som eg kan ha med meg på tur. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Jeg syns det er dårligere signalmottak på Nexus enn jeg er vant til. Har hatt Galaxy Note, S2, HTC Desire og Desire HD før denne. Er på 4.02 nå. Er dert blitt bedre på nyere? Lenke til kommentar
Space Core Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Er dert blitt bedre på nyere? Svaret ligger her: Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Er dert blitt bedre på nyere? Svaret ligger her: http://www.youtube.com/watch?v=t348e24vDyA Hvorfor i helvete svarer du da? Lenke til kommentar
baguett Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Hvorfor i helvete svarer du da? Rolig, ta en spøk. Lenke til kommentar
Space Core Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Hvorfor i helvete svarer du da? Svaret får ligger i videoen. Så hvis du kanskje hadde hørt etter, så hadde du fått svaret mitt. Men jeg skriver det for sikkerhets skyld: JEG VET IKKE! Lenke til kommentar
Tractorman Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Noen som har tips til en kurant bilholder til GN som ikke koster skjorta? Ser ut som det fortsatt drøyer litt før den originale kommer i butikkene... Lenke til kommentar
AyeGee Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Jeg husker den ble forsinket pga en oppdatering av en norsk språkpakke på den norske GN. Sikkert derfor den kommer litt senere nå også, men synes det begynner å drøye litt lenge nå. Jeg lurer på hva dette eventuelt var. Jeg kan ikke si at jeg har sett noen forskjell på yakju og yakjuxw språkmessig. Begge har norsk språk i menyer og norsk tastatur, men ingen av de har norsk ordliste. Jeg lastet ned et program som sjekker etter oppdatering for telefonen min (GN Official Update Checker) og der fikk jeg beskjed om at min telefon ikke blir oppdatert av Google, hvem gjør det da? Betyr det at telefonen er operatørlåst? Jeg kjøpte min telefon uten binding. Ingen Galaxy Nexus er operatørlåst. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Hvorfor i helvete svarer du da? Svaret får ligger i videoen. Så hvis du kanskje hadde hørt etter, så hadde du fått svaret mitt. Men jeg skriver det for sikkerhets skyld: JEG VET IKKE! Hva er vitsen med å svare på spørsmål du ikke vet noe om??? 1 Lenke til kommentar
TigerJack Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Dessverre dårlige nyheter for de (oss) som forventer at signalproblemene skal bli løst med 4.0.4... Mye tyder faktisk på at problem et blir enda verre enn det er på 4.0.2 Galaxy Nexus losing signal reception after Android 4.0.4 update Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Har aldri hatt problemer med signal jeg ihvertfall. Nå er jeg på I9250XXLA2 4.0.4 radioen, og det fungerer utmerket. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Samme her, mer fornøyd med signalet på min GN enn på gamle SGS1'en jeg hadde. Både mobilsignal og wifi. Lenke til kommentar
ti-guru Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Hvordan får man koblet seg til NAS'en vha DLNA? Trenger man en app fra Play eller har jeg oversett noe i de få som fulgte med? I så fall noen anbefalinger? Lenke til kommentar
Space Core Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Hvorfor i helvete svarer du da? Svaret får ligger i videoen. Så hvis du kanskje hadde hørt etter, så hadde du fått svaret mitt. Men jeg skriver det for sikkerhets skyld: JEG VET IKKE! Hva er vitsen med å svare på spørsmål du ikke vet noe om??? Du klarer vel å forstå en spøk -.- Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 (endret) Jeg syns det er dårligere signalmottak på Nexus enn jeg er vant til. Har hatt Galaxy Note, S2, HTC Desire og Desire HD før denne. Er på 4.02 nå. Er dert blitt bedre på nyere? Jeg låste opp min bootloader og installerte 4.0.4 Yakju rom for å slippe å vente på 4.0.4 Yakjuxw, samt få oppdateringene direkte fra Google, og min erfaring med 4.0.4 er at batteriet ikke varer mer enn 1/3 av hva det gjorde med 4.0.2, samt at WIFI mister forbindelsen med jevne mellomrom. Mobilen min ble veldig varm uten å være i bruk tidligere idag, men nå er den på lading for å se om det skjer igjen. Endret 20. april 2012 av ICS-FD Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Jeg blir ikke fortrolig med Nexus. Dårligere dekning, dårligere kamera osv. Tror jeg hever kjøpet og venter på S3... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå