baguett Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 har også 4.0.4 og dekning er ikke noe denne telefonen er god på. Midt i Oslo sentrum (ute) har jeg veldig bra signal, men inne på hotelrommet sliter jeg med å få lastet inn nettsider, men ringe og sms-dekning er det. Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 har også 4.0.4 og dekning er ikke noe denne telefonen er god på. Midt i Oslo sentrum (ute) har jeg veldig bra signal, men inne på hotelrommet sliter jeg med å få lastet inn nettsider, men ringe og sms-dekning er det. Ok, det er ikke min erfaring. Hvilken operatør har du? Jeg har Telenor. Lenke til kommentar
baguett Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Ok, det er ikke min erfaring. Hvilken operatør har du? Jeg har Telenor. Jeg har netcom. Fungerer faktisk bedre i Tromsø, så kan hende hotellet var uheldig plassert, men jeg har merket flere plasser at jeg sliter å få datakontakt. Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 (endret) Har 402 enda, og har ikke merket mye til dårlig signal i forhold til min forrige nexus (one).. Vil si det er bedre enn den, faktisk. Har chess som bruker netcoms nett. Bor forøvrig i namdalen (rai rai!),om det er interessant. Endret 14. april 2012 av Kongklykken Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Jeg har klart dårligere dekning på wifi med denne kontra Desire HD :'( Så bruker Mobilnettet hjemme i 3. Etg :-P Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Ok, det er ikke min erfaring. Hvilken operatør har du? Jeg har Telenor. Jeg har netcom. Fungerer faktisk bedre i Tromsø, så kan hende hotellet var uheldig plassert, men jeg har merket flere plasser at jeg sliter å få datakontakt. NetCom har tildels tragisk 3G-dekning noen plasser i Oslo sentrum. Utrolig nok. Lenke til kommentar
ti-guru Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Ugh! Jeg flesket til med en GN da jeg så 3k tilbudet til komplett. Får håpe jeg slipper de nevnte dekningsproblemene... Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 * NetCom har tildels tragisk 3G-dekning noen plasser i Oslo sentrum. Utrolig nok. Det er sant. Bor sentralt i Oslo, og hjemme (innendørs) er det ikke snakk om 3G dekning på NetCom, selv om det ifølge dekningskartet skal være midt i det beste dekniningsområdet. Har også abonnement hos Telenor, og der har jeg omtrent full 3G dekning heletiden. Uten WIFI hadde NetCom mobilen vært ubrukelig hjemme. Lenke til kommentar
Grev_Elling Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Ugh! Jeg flesket til med en GN da jeg så 3k tilbudet til komplett. Får håpe jeg slipper de nevnte dekningsproblemene... Det gjør du helt sikkert Min er helt fin! Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Samme her, veldig fornøyd med både wifi og mobildekning. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Hos meg er det god dekning på mobilnett, mn til tider latterlig wifi. Har en router til 1500 som kjører både 2.4 g og 5 g. Jeg sitter 3 meter unna og har 2 streker. Data, iphone, ps3 og alt annet har fult! Har 4.0.4! Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Min viser også vesentlig lavere signalere på wifi enn anet utstyr jeg har koblet til, sitter vel også ca 3 meter unna routeren med rundt 2 streker på wifi her også. Men har ikke hatt problemer med at den mister signalet helt slik at tilkoblingen blir brutt eller noe sånt. Lenke til kommentar
Space Core Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 (endret) Ugh! Jeg flesket til med en GN da jeg så 3k tilbudet til komplett. Får håpe jeg slipper de nevnte dekningsproblemene... Du er ikke den eneste som ble litt usikker av å lese dette etter å ha benyttet sjansen på komplett.no i går. Endelig ble jeg innlegg #3333 Endret 14. april 2012 av SPAAACE Lenke til kommentar
Oskbre Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Jeg opplever også varierende signalstyrke på wifi, jeg kan sitte på samme sted i huset og ha 3 barer også plutselig har jeg bare 1 bar. Men på tross av dette så merker jeg ikke nevneverdig forskjell på hastigheten, så det plager meg ikke så mye. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Jeg opplever dårlig hastighet og at wifi detter ut. Helt stabilt på Mobilnettet. Lenke til kommentar
ti-guru Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Ugh! Jeg flesket til med en GN da jeg så 3k tilbudet til komplett. Får håpe jeg slipper de nevnte dekningsproblemene... Du er ikke den eneste som ble litt usikker av å lese dette etter å ha benyttet sjansen på komplett.no i går. Endelig ble jeg innlegg #3333 Blir spennende å se hva som ligger i esken når jeg henter min på mandag; ikke akkurat en tolererbar situasjon at wifi ikke fungerer... Lenke til kommentar
Space Core Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Ugh! Jeg flesket til med en GN da jeg så 3k tilbudet til komplett. Får håpe jeg slipper de nevnte dekningsproblemene... Du er ikke den eneste som ble litt usikker av å lese dette etter å ha benyttet sjansen på komplett.no i går. Endelig ble jeg innlegg #3333 Blir spennende å se hva som ligger i esken når jeg henter min på mandag; ikke akkurat en tolererbar situasjon at wifi ikke fungerer... Får også håpe at dette bare er et problem hos Netcom, i og med at jeg har Telenor. Men hvis det er noen problemer, så kommer jeg nok ikke til å merke det den første uka. For jeg kommer nok til å være så glad for at jeg endelig har fått telefonen, til at jeg ikke vil merke noen feil. Det skjedde med min nåværende mobil, som jeg kjøpte for snart to år siden. Lenke til kommentar
TigerJack Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Synes det er riktig å påpeke at 4.0.4 fikser de problemene du har hatt :-) Det er det jeg har satset på, og venter utålmodig på oppdateringen..... Synes det er riktig å påpeke at 4.0.4 fikser de problemene du har hatt :-) Det er det jeg har satset på, og venter utålmodig.... Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 (endret) Skjønner meg ikke på problemstillingene her. Jeg opplever ikke noe av det dere skriver. Wifi fungerer utmerket, og mobildekningen er ikke noe dårligere enn noen annen telefon. Har One Call. Har CyanogenMOD 9, 4.0.4 radio og bootloader, og Franco.kernel EDIT: Men har ikke merket noe lignende før heller når jeg hadde stock 4.0.1 og 0.2 Endret 15. april 2012 av eiv880 1 Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Hva mener dere om lyd kvaliteten i telefonen? Sett i forhold til feks Galaxy s2. S2'en min hadde heller dårlig lyd med et par gode øreplugger. Snakker om musikk avspilling her da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå