Gå til innhold

Samsung Galaxy Nexus - Det nye monsteret fra Google og Samsung


Swome

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ny firmware i dag! ICS? ICS? ICS? ....vente.....

sukk.. nytt symbol på den grønne phone snarveien på hovedskjerm

ellers ser jeg fint lite nytt. (Kjøpt på nett uten branding, telenor bedrift abb)

Ser dere noe?

 

Android 2.3.6

Kernel 2.6.35.7-N7000XLC1-CL1003701 se.infra@SEP-53 #2

Build nr GINGERBREAD.XXLC1

 

Edit: fant dette:

Enhancements in Gingerbread XXLC1:

  • Better Battery Life which is marginally tweaked from other older builds,
  • Issues with Android Market Place (now Google PLAY) has been addressed,
  • Force Close Error in dialer when HD game is opened issue has been solved,
  • Camera light can now be used as a Torch Light,
  • Network bug has been addressed,
  • Sim Card Error message for some of the users too has been addressed,
  • Back Light bug has been solved

Endret av Millmax
Lenke til kommentar

Har hatt Galaxy Nexus siden nyttår, og den har fungert knirkefritt helt frem til for et par dager siden.

Nå har skjermen begynt å skru seg på helt av seg selv, selv om skjermlåsen er på. Etter dette begynte å skje, merker jeg at mobilen er blitt mer ustabil. Plutselig kan mobilen henge seg, og jeg må starte den på nytt. Har ikke mistet den i bakken eller fått noen vannskader på den.

Dette skjer stadig vekk. Den kan fungere greit en time eller to, så begynner det å skje igjen. Er ganske irriterende, og det sørger for at batteriet blir tappa ganske fort.

Noen andre som har det samme problemet?

Lenke til kommentar

Ny firmware i dag! ICS? ICS? ICS? ....vente.....

sukk.. nytt symbol på den grønne phone snarveien på hovedskjerm

ellers ser jeg fint lite nytt. (Kjøpt på nett uten branding, telenor bedrift abb)

Ser dere noe?

 

Android 2.3.6

Kernel 2.6.35.7-N7000XLC1-CL1003701 se.infra@SEP-53 #2

Build nr GINGERBREAD.XXLC1

 

Edit: fant dette:

Enhancements in Gingerbread XXLC1:

  • Better Battery Life which is marginally tweaked from other older builds,
  • Issues with Android Market Place (now Google PLAY) has been addressed,
  • Force Close Error in dialer when HD game is opened issue has been solved,
  • Camera light can now be used as a Torch Light,
  • Network bug has been addressed,
  • Sim Card Error message for some of the users too has been addressed,
  • Back Light bug has been solved

Om du fortsatt sitter med en gingerbread-modell er jeg veldig sikker på at du er i feil tråd;)

Lenke til kommentar

Ny firmware i dag! ICS? ICS? ICS? ....vente.....

sukk.. nytt symbol på den grønne phone snarveien på hovedskjerm

ellers ser jeg fint lite nytt. (Kjøpt på nett uten branding, telenor bedrift abb)

Om du fortsatt sitter med en gingerbread-modell er jeg veldig sikker på at du er i feil tråd;)

Det er vel minst en grunn til at jeg ikke har / får roote telefonen min

Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt hva du spør om her men, ICS har ikke blitt sluppet til Galaxy Note enda.

 

Forsøker du roote en Note? Noe av grunnen til manglende tilbakeldinger på problemet er nok at det du snakker om er off-topic i denne tråden, som handler om Galaxy NEXUS, som igjen aldri har kjørt noe annet enn ICS. ;)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Nå har skjermen begynt å skru seg på helt av seg selv, selv om skjermlåsen er på.

 

Sliter med det samme. Helt merkelig problem som startet for et par dager tilbake. Ellers er telefonen nokså stabil hos meg.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Jeg har faktisk et problem selv.

 

Eller, det er vel ikke et problem, men det gjør vakttelefonene jeg får fra min arbeidsplass mindre komfortabel.

 

I alle mine tidligere telefoner har samtaler som har blitt satt videre i køen(vakttelefon) til meg vist slik: "0047MOBILNUMMER"(det skal det også gjøre, da vi har satt samtaletype som "Priviligert" og CallerID som "0047"

 

Dette fungerer altså ikke på min Galaxy Nexus.

 

Er det noen som vet om en "fix" til dette problemet? Finnes det en innstilling som gjør det mulig å vise callerid?

 

bump

Lenke til kommentar

Har hatt Galaxy Nexus siden nyttår, og den har fungert knirkefritt helt frem til for et par dager siden.

Nå har skjermen begynt å skru seg på helt av seg selv, selv om skjermlåsen er på. Etter dette begynte å skje, merker jeg at mobilen er blitt mer ustabil. Plutselig kan mobilen henge seg, og jeg må starte den på nytt. Har ikke mistet den i bakken eller fått noen vannskader på den.

Dette skjer stadig vekk. Den kan fungere greit en time eller to, så begynner det å skje igjen. Er ganske irriterende, og det sørger for at batteriet blir tappa ganske fort.

Noen andre som har det samme problemet?

 

Har samme problem +++ men er bare innimellom at d skjer. Ingen problem som er vedvarende. Men håper og tror at d kun er softwareproblemer som blir fikset ved oppdateringer på ics og apps. ;P holder ut litt til.

Lenke til kommentar

Merkelig at vi som har Galaxy Nexus ikke får den nye versjonen. Kanskje det tar litt tid før det er tilgjengelig for oss i Norge.

Går utifra at vi som har kjøpt telefonen i Norge har den telefonen som omtales som HSPA+ Galaxy Nexus?

 

Vi har GSM/HSPA+-versjonen ja.

Endret av JohnRichard
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...