Gå til innhold

Samsung Galaxy Nexus - Det nye monsteret fra Google og Samsung

Swome

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det mulig å ha norsk ordbok på uten at en har norsk som språk i menyene? Er lei av alle de røde strekene under.

Ja, dersom det fantes en norsk ordbok. (Foreløpig?) er ikke norsk ordbok tilgjengelig for tastaturet, men du kan altså velge ulike språk på tastatur og menyer (Engelske menyer, tysk ordbok osv).

Det finnes vel alternative tastaturer med norsk ordbok også, men jeg liker tastaturet i ICS såpass godt at jeg ikke kunne drømme om å bytte det bort bare for å få norsk ordbok.

Lenke til kommentar

Da har jeg fått nytt SIM fra tele2 (kjøpte det på expert) og det virker som dekningproblemene er borte vekk. Har hatt nytt SIM siden tidlig i går og ingen utfall enda.

vet at noen har fått nytt simkort (foreldrene mine) gratis fra tele2 for å oppgradere til deres eget nett:) skulle bare mangle at du snart får gratis simkort i posten;)

Dette tjener forhandlere godt med penger på. Jeg vet ikke hvordan det er nå, men for noen år siden så kostet ikke SIM-kort forhandlerne et rødt øre så den eneste kostnaden butikken hadde ved at noen skulle få nytt SIM var i grunnen at den butikkansatte måtte knytte SIM-kortet til kundens abonnement i datasystemet til operatøren. Med andre ord var det ganske god fortjeneste på kunder som kom inn og betalte 100,- for et nytt SIM.

Når det gjelder å få tilsendt SIM så mener jeg vel at operatøren bør ha skamvett til å spandere porto for et nytt SIM. Hvis årsaken til at man trenger nytt SIM er at det gamle er utdatert så hadde i alle fall jeg blitt litt forbanna hvis operatøren min skulle ta seg betalt for nytt SIM.

Endret av _Xorcist
Lenke til kommentar

Tele2 sa at de kunne sende et kort gratis, men jeg ville heller kjøpe det på butikken for å fikse det så fort som mulig. Tar jo fort noen dager for posten ...

Men de skulle være snill med neste regningen min siden jeg hadde hatt så mye problemer. Det liker jeg :)

Jepp, men Expert hadde antagelig ren avanse på det kortet du kjøpte.

Lenke til kommentar

Tele2 sa at de kunne sende et kort gratis, men jeg ville heller kjøpe det på butikken for å fikse det så fort som mulig. Tar jo fort noen dager for posten ...

Men de skulle være snill med neste regningen min siden jeg hadde hatt så mye problemer. Det liker jeg :)

Jepp, men Expert hadde antagelig ren avanse på det kortet du kjøpte.

Selvfølgelig hadde de det. Men for meg var det verdt det mtp at jeg fikset problemer der og da.

Og når jeg i tillegg får litt mindre telefonregning neste måned var det ikke noe å snakke om.

Lenke til kommentar

Noen som har noen erfaringer med custom roms til nexusen?

Du har ikke akkurat tatt deg bryet med å lese noen sider i denne tråden kan jeg forstå.

Jeg bruker selv AOKP med novalauncher, temmelig fornøyd må jeg si...

Skal du utpå førstereis med custom rom og samtidig være litt avant-garde, så har Cyanogen akkurat sluppet sine nightly builds av CM9 => Cyaonogen Mod 9

Et veldig greit sted å starte dersom du har lyst å prøve custom rom.

Til slutt: Les deg opp og sørg for at du vet hva du gjør! ;)

Lenke til kommentar

Opplever at batteritiden ligger på 2-4 dager med mitt bruk jeg. Ringer litt, en del SMS og litt smått med spilling. Wifi og nettleseren blir flittig brukt også. :new_woot:

Aldri trodd med en slik skjerm osv..

Har slått av alt av synkronisering og slikt, så kanskje det spiller inn på batteritiden også.

Lenke til kommentar

Det er helt sykt hvor mye man sparer hvis man sitter på Wifi kontra mobilnettet også. Skulle teste hvor mye det var snakk om. Dagen med bruk av mobildata så hadde jeg vel ca 1t og 20 min med skjerm på. Hvorav spilling, mye nettsurfing, litt ringing og sms. Da hadde jeg ca igjen 20% når kvelden kom.

Dagen med WIFI var mye bedre. Etter 1t og 50 min med skjerm på. Hvor jeg gjorde tilsvarende det samme som dagen før hadde jeg igjen rundt 55% når kvelden kom. Utrolig hvor mye strøm mobildata bruker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...