mikk- Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Blir mine kalkulasjoner om 372 ppi skjerm riktige? Drøyt i så fall, mot iphones 326 ppi.. Lenke til kommentar
Open-Source Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 (endret) Tar en jeg også. Ingen sd kort? Jaja... Kan ikke få alt man ønsker seg. Blir min første android tlf. yes, up to 32GB. Eller har noen kilder som indikerer annet? Endret 19. oktober 2011 av Open-Source Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Blir mine kalkulasjoner om 372 ppi skjerm riktige? Drøyt i så fall, mot iphones 326 ppi.. Jeg regna ut 315.83 ppi. Holder for min del! Fulle specs btw (via Engadget): GALAXY Nexus Product Specifications Network HSPA+ 21Mbps/HSUPA 5.76Mbps 850/900/1900/1700/2100 EDGE/GPRS 850/900/1800/1900 *LTE version will be available depending on the region. Processor 1.2 GHz Dual Core Processor Display 4.65" 1280X720 HD Super AMOLED OS Android 4.0, Ice Cream Sandwich Camera Main(Rear) : 5 MP AF with LED Flash with zero shutter lag and fast shot2shot Sub (Front) : 1.3MP for Video Call Video Codec : MPEG4/H.263/H.264 Playback : 1080p@ 30fps Recording : 1080p Full HD Video@ 30fps Audio Codec : MP3/AAC/AAC+/eAAC+ 3.5mm Ear Jack Google™Mobile Services Android Market™, Gmail™, Google Earth™, YouTube™, Movie Studio Google Maps™ 5.0 with 3D maps and turn-by-turn navigation Syncing with Google Calendar™, Google+ app Connectivity Bluetooth® technology v 3.0 USB 2.0 Wi-Fi 802.11 a/b/g/n (2.4GHz/ 5GHz) NFC Sensor Accelerometer, Compass, Gyro, Light, Proximity, Barometer Memory 1GB(RAM) + 16GB/ 32GB Internal memory Size 135.5 x 67.94 x 8.94mm, 135g Battery Standard battery, Li-on 1,750 mAh * Specifications above may differ on the LTE version. * All functionality, features, specifications and other product information provided in this document including, but not limited to, the benefits, design, pricing, components, performance, availability, and capabilities of the product are subject to change without notice or obligation. Lenke til kommentar
agnard Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Video og div. andre ting på android.com Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Tar en jeg også. Ingen sd kort? Jaja... Kan ikke få alt man ønsker seg. Blir min første android tlf. yes, up to 32GB. Eller har noen kilder som indikerer annet? Står ingenting om sd kort (ja eller nei) noe sted. virker som om den ikke har sd-slot da. Den fåes med 16 eller 32 GB internminne. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 SD kort er jo langt fra noen dealbreaker det. Kan være praktisk av og til, men det er sjelden det er noe stort mangel i vanlig bruk. Lenke til kommentar
agnard Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 likte denne telefonen godt, men hva skal man med innebygd barometer? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Vel, hvis du befinner deg på vei til indiahavet i 1808 i en frigatt som i den romanen jeg leser nå, så er det uvurdeelig. Hvis ikke er det totalt ubrukelig Lenke til kommentar
agnard Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 ser på bildene på engadget, og ser ikke ut som om det er sd-card spor på baksiden ihvertfall... Lenke til kommentar
dredg Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Kjenner jeg Google rett så bruker de vel info fra barometer og gps i alle telefonene til revolusjonere værmeldinger også :!: 1 Lenke til kommentar
Open-Source Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 (endret) Det e vel ikkje tvil om at iOS5 bare ser DRIT kjedelig ut nå sammenlignet med Android 4.0? Forbedringer på Android 4.0 (og gjøres alt her bedre enn på iOS5?) * Enda bedre kontroll * Nettleser * kontakter/kontaktbehandling * Galleri * Notifications * Task manager * Kalender * Større frihet mtp kustomatisering * Bedre widgets * Android Beam * Massevis av ny funksjonalitet * Hele det visuelle * Setter selve iOS5 litt i skyggen Kommer ikke på alt i farten. Galaxy Nexus: *4,65" HD Super Amoled (16:9) kom som forventet * Markeds raskeste prosessor? * God utnyttingsgrad av frontarealet * Ikke like tynn som motorolaen, men under 9mm * No shutter lag, så den tar bilder rimelig fort! * Gorillaglass * Kan ta bilder mens den filmer * 1GB ram * 135 gram * LTE * Den ser svært rask og glatt ut, samt behagelig å holde * Blir det min neste mobil? Absolutt, selv om jeg gleder meg enda mere til SGS III. * En hånds navigasjon blir ingen som helst problem. Blir kjekt med kommende tester:) Engadget: "The 1.2GHz dual-core processor was startlingly fast. It actually felt a wee bit quicker than our Galaxy S II, and given that Ice Cream Sandwich and the Galaxy Nexus were apparently built for one another, we're assuming there's some deeply ingrained optimizations to thank. Swiping from pane to pane was faster than its ever been on Android, and the new Roboto font actually is super eye-pleasing." The overall phone feels adequately thin, and while the 4.65-inch display sounds gargantuan, the handset itself doesn't feel so massive to hold. Until, of course, you grab the comparatively minuscule Nexus One. Still, we've been clamoring for a 1,280 x 720 display on a smartphone for what feels like forever, and now that it's here on the Galaxy Nexus, we aren't about the kvetch. Indeed, the panel looks downright gorgeous, with unbeatable viewing angles, remarkably crisp text and graphics and a beautiful feel as one swipes across it. The fingerprint magnet that is a glossy overcoat is still here, but it's the only feel niggle we've found on the screen as a whole. Endret 19. oktober 2011 av Open-Source Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Jeg er så SKIT lei av mindreverdighetskomplekser til android-folk! Dette er ikke en iPhone-killer, det er en SGS2-killer! 2 Lenke til kommentar
Open-Source Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 (endret) Er det 3 rundingene der notification lights? Kameraknapp? huh? Endret 19. oktober 2011 av Open-Source Lenke til kommentar
greenman Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 (endret) Ville heller sagt det var en all phones killer. Er det 3 rundingene der notification lights? Kameraknapp? huh? De er til dockingstasjon =) Notification lyset var under touchknappene og er skjult når det ikke lyser. Tok å endret emnetittelen i samme slengen =) Endret 19. oktober 2011 av Bibow 2 Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Helsikke den ser nice ut på det bildet! Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Bare å begynne å spare da, folkens Regner med det blir rundt 3-4000 pluss binding med det abonnementet jeg bruker, og ca en måned på å spare. Lenke til kommentar
Open-Source Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Legger du til denne i førstepost? http://www.youtube.com/watch?v=-F_ke3rxopc Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Noen som vet om jeg kan kjøpe mobilen uten binding på for eskempel Best Buy, bruke mobilen med Verizon, også bruke mobilen med et norsk abonnement senere? Utrolig surt om jeg svir av så mye penger på en mobil som jeg ikke kan bruke på nettverkene i Norge når jeg kommer tilbake om 8 måneder. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Mange gode bilder her pluss en grei video http://www.engadget.com/2011/10/18/samsung-galaxy-nexus-hands-on/?utm_medium=referral&utm_source=pulsenews Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå