FJERNET111 Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Denne du kjøpte? Nei, var en annen selger, men shimshop skal jo også selge ekte batterier. Lenke til kommentar
baguett Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 (endret) Flasha Android Open Kang Project med 4.0.3 og telefonen er bare helt fantastisk deilig nå. Absolutt et ROM jeg anbefaler alle som vet hvordan man legger inn custom ROM å flashe For å si det sånn, lista over hva ROMet ikke kan gjøre er mye kortere enn lista over hva ROMet kan gjøre Endret 8. februar 2012 av baguett Lenke til kommentar
Tri66er Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 (endret) Denne du kjøpte? Jeg kjøpte det batteriet. Har ikke fått testa det enda, da jeg har sendt telefonen på service. Er det noe galt med det batteriet? Er det ikke Genuine? EDIT: Kjøpte også denne, men det kan se ut som jeg kanskje har kjøpt feil type? stusset litt på at det var til "nexus prime" Endret 9. februar 2012 av Tri66er Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 (endret) Hvordan får man frem produkt navnet? Edit: Glem det, fant det ut. Yakjuxw her og . Endret 9. februar 2012 av Svedge Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 EDIT: Kjøpte også denne, men det kan se ut som jeg kanskje har kjøpt feil type? stusset litt på at det var til "nexus prime" Skal være den riktige det. i9250 er den modellen du har. i515 er Verizon modellen. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 (endret) Med tanke på at jeg verken hadde på full skjermstyrke eller 3G syns jeg batteriet gikk litt vel fort nedover her. Endret 9. februar 2012 av DanielL Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 (endret) Med tanke på at jeg verken hadde på full skjermstyrke eller 3G syns jeg batteriet gikk litt vel fort nedover her. Det vil ofte bli slik, da batteriet sjelden er 100% naar du tar den av laderen. Ladingen stopper paa 100% og begynner ikke igjen foer paa ca. 90% (hmm ikke norsk keyboard paa splashtop hd...) Endret 9. februar 2012 av SBS Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Mer presist så stopper lading av batteriet en god stund før 100% ca 96-97%, dette er fordi topplading av batteriene ødelegger de... Lenke til kommentar
Ztaeyn Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Flasha Android Open Kang Project med 4.0.3 og telefonen er bare helt fantastisk deilig nå. Absolutt et ROM jeg anbefaler alle som vet hvordan man legger inn custom ROM å flashe For å si det sånn, lista over hva ROMet ikke kan gjøre er mye kortere enn lista over hva ROMet kan gjøre Jeg har gjort det samme selv, og kjører Franco Kernel. Det er ingen tap fra original, jeg får opp kontakter via T9 på "ringeren", og jeg har halve batteriet igjen når jeg legger meg til tider. Anslår 40-70% bedre batteritid med min bruk. Lenke til kommentar
Solosuper Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Spørsmål til dere som virkelig kan. Sgn min klarer ikke vanlige stock live wp uten å hakke. Plutselig en dag startet den å restarte seg selv om igjen og om igjen, helt til jeg først tok ut batteriet og freset. Så har den virket fint noen dager. I dag laster jeg ned en app. Et kompass som har fått god omtale. Under bruk restarter den seg en gang. Jeg avinstallerer raskt appen Disse tegnene sett i sammenheng, er det noe som kanskje ikke virker på denne sgn ? Noe minne pros eller grafikk? Noe som kan ha vært fra begynnelsen ? Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Spørsmål til dere som virkelig kan. Sgn min klarer ikke vanlige stock live wp uten å hakke. Plutselig en dag startet den å restarte seg selv om igjen og om igjen, helt til jeg først tok ut batteriet og freset. Så har den virket fint noen dager. I dag laster jeg ned en app. Et kompass som har fått god omtale. Under bruk restarter den seg en gang. Jeg avinstallerer raskt appen Disse tegnene sett i sammenheng, er det noe som kanskje ikke virker på denne sgn ? Noe minne pros eller grafikk? Noe som kan ha vært fra begynnelsen ? Velkommen til android 4.0! Eg opplevde det samme med live wp. Bruker statisk wp nå, mykje glattare overgangar og ingen freeze Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 (endret) Selv om jeg lever en aktiv livsstil, så betyr ikke det at mobilen min må også gjøre det https://photos-1.dropbox.com/pi/xl/SVsPfzrNG8AYkf7Ck9DfVLjuPulHY8kU_-LXI3E1J7A/4142178/1328961600/63b7ae7/ Endret 10. februar 2012 av Solid Snail Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Error (404).. får ikke opp bildet. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Spørsmål til dere som virkelig kan. Sgn min klarer ikke vanlige stock live wp uten å hakke. Plutselig en dag startet den å restarte seg selv om igjen og om igjen, helt til jeg først tok ut batteriet og freset. Så har den virket fint noen dager. I dag laster jeg ned en app. Et kompass som har fått god omtale. Under bruk restarter den seg en gang. Jeg avinstallerer raskt appen Disse tegnene sett i sammenheng, er det noe som kanskje ikke virker på denne sgn ? Noe minne pros eller grafikk? Noe som kan ha vært fra begynnelsen ? Det er ikke noe verre enn at 4.0 fortsatt er relativt nytt, og at Google ikke har fått fjernet alle bugs ennå. Live wp har fungert helt fint for meg bortsett fra at det bruker litt mer batteri, så tror nok at det er flere faktorer som spiller inn for ytelsen(Andre apper/prosesser). Lenke til kommentar
baguett Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Jeg har gjort det samme selv, og kjører Franco Kernel. Det er ingen tap fra original, jeg får opp kontakter via T9 på "ringeren", og jeg har halve batteriet igjen når jeg legger meg til tider. Anslår 40-70% bedre batteritid med min bruk. Batteritiden min har også forbedret seg kraftig, men tror det var 4.0.1 som var elendig på batteritid, siden jeg også fikk superforbedret da jeg flasha til stock 4.0.2. Hadde franco kernel jeg også, men siden jeg er benchmarkfreak og kun fikk 4000 i score med AnTuTu når jeg hadde franco, skifta jeg til faux kernel Lenke til kommentar
Barabbas Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Spørsmål til dere som virkelig kan. Sgn min klarer ikke vanlige stock live wp uten å hakke. Plutselig en dag startet den å restarte seg selv om igjen og om igjen, helt til jeg først tok ut batteriet og freset. Så har den virket fint noen dager. I dag laster jeg ned en app. Et kompass som har fått god omtale. Under bruk restarter den seg en gang. Jeg avinstallerer raskt appen Disse tegnene sett i sammenheng, er det noe som kanskje ikke virker på denne sgn ? Noe minne pros eller grafikk? Noe som kan ha vært fra begynnelsen ? Hvilken kompass-app var det du prøvde, har du sjekket at den er opdatert til ICS? Det er mange apper der ute som funker som en drøm på gamle androidversjoner, men ikke på ICS enda. Lenke til kommentar
Barabbas Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Testa dette no, og når eg starta google voice igjen, oppførte den seg som ny med "vegviser" første gang eg starta den. Men det er det samme problemet enda. Her er eit screenshot av problemet: Vet ikke hvor viktig dette er for deg siden du må snakke på engelsk, men prøv å installer på nytt fra market => Voice Search Eventuelt søk hjelp på xda-developers.com Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Error (404).. får ikke opp bildet. ffff-- Her. http://dl.dropbox.com/u/4142178/Screenshot_2012-02-10-02-55-49.png Lenke til kommentar
Liberum Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Tenkte jeg skulle prøve å spille av noen videoklipp jeg har filmet med mitt gopro hd hero 2 på mobilen. Filtypen er mp4, og når jeg prøver å overføre filene til mobilen står det at enheten ikke støtter filtypen. Hva må jeg gjøre for å få til dette? Konvertere filene? Isåfall til hvilken filtype? Lenke til kommentar
droid Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Tenkte jeg skulle prøve å spille av noen videoklipp jeg har filmet med mitt gopro hd hero 2 på mobilen. Filtypen er mp4, og når jeg prøver å overføre filene til mobilen står det at enheten ikke støtter filtypen. Hva må jeg gjøre for å få til dette? Konvertere filene? Isåfall til hvilken filtype? Prøvd andre mediaplayere? Tror mx video og meridian er de som støtter flest formater. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå