Gå til innhold

Samsung Galaxy Nexus - Det nye monsteret fra Google og Samsung


Swome

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har planar om ny mobil no. Dei fire siste mobilane eg har har hatt er iPhone 3g, HTC Hero, 3gs og iPhone 4. Den synger på siste verset, og eg er klar for noko nytt og større(!).

 

No står eg mellom Nexus og SGSII. Eg har to spm.

 

1. Korleis er batterilevetiden på Nexus kontra SGSII? Om nokon har testa begge mobilane.

2. Kva er ellers hovudforskjellen på desse modellane?

 

Wackee :)

 

Definitivt Nexus.

Burde heller sammenligne Nexusen med SGSIII spør du meg.

Lenke til kommentar

Har planar om ny mobil no. Dei fire siste mobilane eg har har hatt er iPhone 3g, HTC Hero, 3gs og iPhone 4. Den synger på siste verset, og eg er klar for noko nytt og større(!).

 

No står eg mellom Nexus og SGSII. Eg har to spm.

 

1. Korleis er batterilevetiden på Nexus kontra SGSII? Om nokon har testa begge mobilane.

2. Kva er ellers hovudforskjellen på desse modellane?

 

Wackee :)

Min nexus har idag stått på i 2,5 dager og har 32% batteri igjen. Er dog ikke mye brukt på denne tiden, med bare litt lett Wordfeud og noen få samtaler pluss en del SMS. Kun 2G-nett og en del Wifi.

 

På toppen av forbruket ruver Android-OS, tett etterfulgt av Skjerm.

 

Forskjellen er vel at Nexus har litt svakere HW (?), og et renere/nyere OS, ellers svært lite.

Endret av Kongklykken
Lenke til kommentar

Jeg fikk også idag over natten, men pakken var bare på ca. 8mb, stemmer det? Prøvde å installere, og fikk opp en liten droid med en varseltrekant. Dro batteriet og slo på igjen, men nå finner jeg ingen oppdatering når jeg søker. Fortsatt 4.0.1

 

Kan jeg ikke oppdatere OTA når jeg har rootet? Har org rom.

 

Skjedde det samme her, funka bare ta ut batteriet :3

Finner ikke ny OTA nå, selv om jeg fortsatt er 4.0.1.

Kan hende fordi jeg er på mobilnett og ikke wifi.

 

Det trodde jeg også, for jeg var faktisk på bussen når jeg fikk opp beskjed om ny oppdatering. Men har vært på wifi lenge nå, fortsatt ingen oppdatering å finne.

Lenke til kommentar

Fikk 4.02 i dag. Det var ikke en smooth prosess for mitt vedkomne. Selve installasjonen gikk ok, men så startet en serie med restarter hvor boot animasjonen startet gang på gang, vekslende med at det stod google på skjermen i lengre perioder, i blant så lenge at jeg trodde den hadde låst seg. Tok ut batteriet og startet på nytt, og samme forløp igjen. Til slutt var jeg på tur til å legge den i esken for retur, men plutselig begynte sekvensen med optimalisering av programmer. Deretter startet den normalt og jeg hadde 4.02, radio kk6 og build icl53f. Etter det har jeg hatt et titalls restarter og ulike apper har krasjet - spotify mange ganger. Mellom restartene virker den ellers ok, og jeg har tenkt å resette telefonen og se om den blir stabil. Har yakjuxw.

Lenke til kommentar

Hsr yakjuxw og var en av de første til å få oppd her inne. Fikk den lastet den ned installerte og aøt virker strålende

Og tror alt tok fem min :) hvem sa xw skulle komme senere med updates lol

 

Det er jo ganske lenge siden yakju fikk 4.0.2 så foreløpig stemmer det jo at det tar lenger tid før updates kommer til yakjuwx.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...