zyrex Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Har også problemer med at Spotify bare lukker seg plutselig. Eller henger seg, "spotify har sluttet å svare" .. Fungerer mesteparten av tida, dog. 1 Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Får att min nexus i morgo =) den hadde svak interferencestatic under samtaler. Dette har dei gjort, satse på at det gjorde susen! Byttet earspeaker, byttet PBA (?), lagt inn productionsoftware, lagt inn imei, oppdatert firmware, resatt. Bør eg flashe til 4.0.2 eller er det bortkasta tid? Er det forbedringar? Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 4.0.2 er kommet ota for samsung builds Lenke til kommentar
ladnum Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Jeg ble meget interesert i å roote min Gnex etter å ha sett Codename Android moden! men, jeg er usikker på hvordan jeg åpner bootloader, om den i det hele tatt er lukket? Kunne noen ha ledet meg i riktig retning her? Lenke til kommentar
baguett Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 (endret) Er ikke så tungt å åpne bootloader, men du må laste ned en del ting og det tar tid. har ikke fått OTA enda. Endret 31. januar 2012 av baguett Lenke til kommentar
Barabbas Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 (endret) Jeg ble meget interesert i å roote min Gnex etter å ha sett Codename Android moden! men, jeg er usikker på hvordan jeg åpner bootloader, om den i det hele tatt er lukket? Kunne noen ha ledet meg i riktig retning her? Er ikke så tungt å åpne bootloader, men du må laste ned en del ting og det tar tid. har ikke fått OTA enda. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1376111&p=18818683&st=2540entry18818683 Skal du kun unlocke bootloader er den her kanskje like grei: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1376111&p=18726438&st=1880entry18726438 Er ikke helt enig med deg baguett i at det tar tid og at det er en del ting som må lastes ned. Men er det første gang man gjør noe slikt kan det være greit å bruke lit tid, les igjennom nøye først (er i så fall enig). Endret 31. januar 2012 av Barabbas Lenke til kommentar
cyburger Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 4.0.2 er kommet ota for samsung builds Når fikk du den? Har ikke sett noe til den her. Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Idag tidlig med yakjuxw Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Ryktebørsen sier nyere Galaxy Nexus'er har fått en kraftigere GPU. Anyway, the GPU scored 39.8fps, while the regular Galaxy Nexus got 24fps when we tested it. Which is what you would expect as the SGX544 offers double the raw performance of the SGX540 http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_nexus_gets_an_upgraded_gpu-news-3750.php Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Der fikk jeg også 4.0.2 Lenke til kommentar
greenman Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Samme her. Finnes det en changelog eller noe et sted? Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Jeg fikk også idag over natten, men pakken var bare på ca. 8mb, stemmer det? Prøvde å installere, og fikk opp en liten droid med en varseltrekant. Dro batteriet og slo på igjen, men nå finner jeg ingen oppdatering når jeg søker. Fortsatt 4.0.1 Kan jeg ikke oppdatere OTA når jeg har rootet? Har org rom. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Har ikke noe å si om du har root eller ikke. Så lenge du kun har root og ikke har installert andre ROMs da. Du får den nok opp igjen. (OTA 4.0.2 altså) Lenke til kommentar
droid Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Da har jeg 4.0.2 også. Med xw eller hva den stock-versjonen heter. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Jeg har ennå ikke fått den, regner med den er på plass i løpet av dagen Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Samme her. Finnes det en changelog eller noe et sted? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1394976 Lenke til kommentar
stue Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Finnes ikke Navigon i market lenger? Er det jeg som er blind? Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Har planar om ny mobil no. Dei fire siste mobilane eg har har hatt er iPhone 3g, HTC Hero, 3gs og iPhone 4. Den synger på siste verset, og eg er klar for noko nytt og større(!). No står eg mellom Nexus og SGSII. Eg har to spm. 1. Korleis er batterilevetiden på Nexus kontra SGSII? Om nokon har testa begge mobilane. 2. Kva er ellers hovudforskjellen på desse modellane? Wackee Lenke til kommentar
baguett Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 (endret) Jeg fikk også idag over natten, men pakken var bare på ca. 8mb, stemmer det? Prøvde å installere, og fikk opp en liten droid med en varseltrekant. Dro batteriet og slo på igjen, men nå finner jeg ingen oppdatering når jeg søker. Fortsatt 4.0.1 Kan jeg ikke oppdatere OTA når jeg har rootet? Har org rom. Skjedde det samme her, funka bare ta ut batteriet :3 Finner ikke ny OTA nå, selv om jeg fortsatt er 4.0.1. Kan hende fordi jeg er på mobilnett og ikke wifi. Endret 1. februar 2012 av baguett Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Har planar om ny mobil no. Dei fire siste mobilane eg har har hatt er iPhone 3g, HTC Hero, 3gs og iPhone 4. Den synger på siste verset, og eg er klar for noko nytt og større(!). No står eg mellom Nexus og SGSII. Eg har to spm. 1. Korleis er batterilevetiden på Nexus kontra SGSII? Om nokon har testa begge mobilane. 2. Kva er ellers hovudforskjellen på desse modellane? Wackee Batteritiden er omentrent det samme etter det jeg har erfart, har begge telefonene. Ville helt klart ha valgt Nexus, og du trenger ikke noe annen begrunnelse enn skjermen, høy oppløsning og fantastisk å surfe på, gjør nesten nettbrettet ditt overflødig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå