Gå til innhold

Samsung Galaxy Nexus - Det nye monsteret fra Google og Samsung


Swome

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt en periode med hyppige "sleep of death". Dette kommer helt random, både mens telefonen er i bruk og mens den står til lading. Eneste måten å vekke den på er å fjerne batteriet og starte på nytt. I går gjenopprettet jeg fabrikkinnstillinger, men i dag fikk jeg en ny SoD. Regner med at jeg sender den tilbake for dette gidder jeg ikke å holde på med. Har lest noen steder på xda at det er flere som opplever tilsvarende. Noen har teorier om at det er Spotify som er synderen, og jeg har riktignok Spotify på min. Folk som ikke har Spotify har imidlertid også erfart SoD. Er det noen her som har tilsvarende erfaringer?

Kjører stock 4.01

Endret av cyburger
Lenke til kommentar

Jeg har hatt en periode med hyppige "sleep of death". Dette kommer helt random, både mens telefonen er i bruk og mens den står til lading. Eneste måten å vekke den på er å fjerne batteriet og starte på nytt. I går gjenopprettet jeg fabrikkinnstillinger, men i dag fikk jeg en ny SoD. Regner med at jeg sender den tilbake for dette gidder jeg ikke å holde på med. Har lest noen steder på xda at det er flere som opplever tilsvarende. Noen har teorier om at det er Spotify som er synderen, og jeg har riktignok Spotify på min. Folk som ikke har Spotify har imidlertid også erfart SoD. Er det noen her som har tilsvarende erfaringer?

Kjører stock 4.01

 

Er ganske sikker på at det har noe med apper å gjøre og ikke telefonen ihvertfall. Vi har jo to nexuser i huset, en med masse apps og en med få. Den med masse har fått SoD en 7-8 ganger siden desember. Den andre har aldri fått det..

Lenke til kommentar

Levert inn min Galaxy Nexus på service nå :cry:

 

Våknet en dag og funderte på hvorfor i h****** telefonen min ikke hadde ringt som den skal, så jeg stod opp og kikket på den. Når jeg tok i telefonen så var den nesten så varm at jeg brant meg, ikke interessert i å ha en sånn telefon liggende hvis den skal bli såpass varm. Den lå i senga og på lading, men ikke under noenting så det er egentlig ganske spesielt igrunn. Vi får se :dontgetit:

Lenke til kommentar

Er ganske sikker på at det har noe med apper å gjøre og ikke telefonen ihvertfall. Vi har jo to nexuser i huset, en med masse apps og en med få. Den med masse har fått SoD en 7-8 ganger siden desember. Den andre har aldri fått det..

OK, jeg kan jo ta den lange veien og fjerne en og en app for å se om jeg får en stabil mobil. Tror jeg husker sånn ca hvilke jeg har lagt inn sist. Problemet er jo hvis dette skyldes apper som har fått oppdateringer inn i mellom. Har vel installert ca 50 apps utenom de som medfølger. Spotify har vist seg å være noe kranglete på denne mobilen(kutter avspilling midt i en låt og starter neste etc). Trist for dette er en app jeg bruker MYE.

Lenke til kommentar

Fikk min nye Galaxy Nexus mandag denne uken.

Siden da har jeg opplevd at telefonen låser seg/henger seg opp slik at jeg må ta ut batteriet for å få respons igjen, i tillegg restarter den seg av og til(Men slipper å slå inn pinkode på nytt)

 

Er dette et kjent problem? Finnes det noe som fikser problemet? Burde jeg sende inn telefonen?

 

Telefonen er ikke rootet.

 

PS: Jeg har desverre ikke lest tråden, da den var over 130 sider. Meget mulig dette er tatt opp tidligere.

 

Setter veldig pris på svar!

 

Edit: at telefonen låser seg/restarter seg har skjedd kanskje 5 - 7 ganger siden mandag.

Endret av Tri66er
Lenke til kommentar

Flere enn meg som merker at Spotify har rimelig ofte Force closes? Sykt irriterende.

Etter siste oppdatering av Spotify har jeg hatt en del problemer med den. Til slutt bare avsluttet den hver gang jeg startet opp (ikke FC, den bare lukket seg). Måtte avinstallere hele appen, installere på ny og synke alt på nytt. Nå virker den igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...