zyrex Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 hmm, ikke fått med meg. Men som sagt fungerer det fjell på min med 4.0.1 :] Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 (endret) Idag fikk jeg problemer med å sende sms av en eller annen grunn. De som bruker Tele2, opplevere dere det samme? Jeg prøvde meg å bytte type radio osv, men virker ikke. Jeg gikk inn på servicemenyen ved å ringe opp *#*#4636#*#* Lurte på hva dere pleier å ha nettverkstype? Jeg har forandret og prøvd så mye at jeg har glemt hva som er default der. Kunne en av dere sjekke det? Under Telefoninformasjon. Hadde også vært greit om dere skrev alt på de andre valgene skal være også :S EDIT: Fant kanskje problemet. Kan være at meldinsentral nummeret for sms ikke virker, men jeg får allikevel ikke oppdatere nummeret... Endret 18. januar 2012 av nKyb Lenke til kommentar
baguett Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Idag fikk jeg problemer med å sende sms av en eller annen grunn. De som bruker Tele2, opplevere dere det samme? Jeg prøvde meg å bytte type radio osv, men virker ikke. Jeg gikk inn på servicemenyen ved å ringe opp *#*#4636#*#* Lurte på hva dere pleier å ha nettverkstype? Jeg har forandret og prøvd så mye at jeg har glemt hva som er default der. Kunne en av dere sjekke det? Under Telefoninformasjon. Hadde også vært greit om dere skrev alt på de andre valgene skal være også :S EDIT: Fant kanskje problemet. Kan være at meldinsentral nummeret for sms ikke virker, men jeg får allikevel ikke oppdatere nummeret... Har du lest forrige siden i denne tråden? Jeg fikk iallefall hjelp der, dog det var med netcom og ikke tele2. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Idag fikk jeg problemer med å sende sms av en eller annen grunn. De som bruker Tele2, opplevere dere det samme? Jeg prøvde meg å bytte type radio osv, men virker ikke. Jeg gikk inn på servicemenyen ved å ringe opp *#*#4636#*#* Lurte på hva dere pleier å ha nettverkstype? Jeg har forandret og prøvd så mye at jeg har glemt hva som er default der. Kunne en av dere sjekke det? Under Telefoninformasjon. Hadde også vært greit om dere skrev alt på de andre valgene skal være også :S EDIT: Fant kanskje problemet. Kan være at meldinsentral nummeret for sms ikke virker, men jeg får allikevel ikke oppdatere nummeret... Skriv dette inn under smsc. 07916407970970F6 1 Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Idag fikk jeg problemer med å sende sms av en eller annen grunn. De som bruker Tele2, opplevere dere det samme? Jeg prøvde meg å bytte type radio osv, men virker ikke. Jeg gikk inn på servicemenyen ved å ringe opp *#*#4636#*#* Lurte på hva dere pleier å ha nettverkstype? Jeg har forandret og prøvd så mye at jeg har glemt hva som er default der. Kunne en av dere sjekke det? Under Telefoninformasjon. Hadde også vært greit om dere skrev alt på de andre valgene skal være også :S EDIT: Fant kanskje problemet. Kan være at meldinsentral nummeret for sms ikke virker, men jeg får allikevel ikke oppdatere nummeret... Skriv dette inn under smsc. 07916407970970F6 Hmm.. virker ikke Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Gjorde det, men måtte vente veldig lenge... Fikk to feilmelding så tok jeg nok en reboot før den funker helt. Tusen takk! Lenke til kommentar
Barabbas Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 WiFi-hotspot er det er mange som rapporterer at ikke funker med 4.0.1, men det funket gull for meg med 4.0.2.. Jeg hadde noen GB med surfing via WiFi-hotspot i januar da Get ikke klarte å holde linja mi operativ.. Jeg har samme erfaring som Zyerx. Hadde stock 4.0.1 i jula og surfet med Galaxy Tab som bare juling gjennom Nexusen. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Kan dere sjekke ut aftenbladet sin mobilside på stock nettleser. Oppfører telefonen seg rart? Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Ja. Samme med fvn.no... Lenke til kommentar
Teac Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Skjermen blinker og scroller seg opp automatisk. Tidligere hadde jeg problemer med dagbladet. Det snek seg masse bindestreker i så og si alle overskriften. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Det scrolleproblemet forekommer også på Aftenposten. Det er sannsynligvis websidene som er den egentlige årsaken. Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Jeg har ikke det problemet. på 4.0.1 Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Jeg fikk det først etter oppgradering til 4.0.2, og har det også nå etter oppgradering til 4.0.3. Lenke til kommentar
audi power Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Godkveld folkens Lite aktivitet i denne tråden for tiden,er vell for alle er så fornøyde med mobilen,hehe Er det noen som vet når det kommer oppdatering for oss som kjører yakjuxw. Noen som har hørt noen rykter? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Andre som har problemer med multitouch? Hat bare merket det i spill, men det er vel der det merkes enklest. Kan bare trykke på en knapp om gangen. Det er ikke hele tiden, men det dukker opp ganske ofte. Kjører 4.0.1 Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Det er et kjent problem det og. Skal være løst i 4.0.3 etter hva jeg forstod. Jeg har aldri opplevd det selv, siden jeg ikke bruker telefonen til å spille annet enn Wordfeud. Lenke til kommentar
audi power Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Det som jeg håper Samsung forsetter med er å ha skjermen helt ut til rammen på telefonen,slik att en slipper denne kvite støv kanten som ble på S2`en etter en stund! Irriterte jeg meg grønn på vertfall Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Ja. Samme med fvn.no... Hvem bryr seg? Aftenposten er mer enn nok. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Ikke for litt mer lokale nyheter ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå