Snylter Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Det er postet slike guider i denne tråden en rekke ganger mener jeg. Det er bare å flashe med Google sitt originale image egentlig. Lenke til kommentar
Ein23 Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Og da blir telefonen helt lik som om den skulle vært orginal yakju? Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Den skal bli det ja. Men jeg ser ikke så mye poeng i å bytte til det imaget før du får 4.0.3 egentlig. Lenke til kommentar
Ein23 Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 For å slippe å wipe telefonen på et senere tidspunkt? Jeg vil vell få 4.0.3 OTA når google begynner å sende ut oppdateringer til 4.0.3, etter at jeg har fått yakju? Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Ja, det vil du jo. Men wipe er jo uansett ikke noen big deal med adb backup i bakhånd Lenke til kommentar
Ein23 Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 (endret) [samsung Galaxy Nexus] yakjuwx -> yakju : https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1409016&p=18841254&st=0entry18841254 Endret 16. januar 2012 av Ein23 Lenke til kommentar
Klaymen Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Skulle ønske det var en like enkel metode for oss som sitter med mac. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Det er det. Kjøp noe annet Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Det er da vesentlig greiere for Mac-folket enn for Windows-folket.. Man kan vel faktisk kompilere AOSP til og med på Mac, det går ikke i Windows ut fra hva jeg vet.. Fastboot finnes for både mac, linux og windows, det samme med adb. Begge deler følger med android-sdk. Lenke til kommentar
baguett Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Flere som ikke får sendt sms med radio XXKL1? Jeg kan motta samtale og sms, men altså ikke sende :3 Er forøvrig ikke sikker på om dette er en netcom-feil eller om det er radioen, men føler på meg at det er radioen, må vel flashe tilbake til stock... Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Jeg har 4.0.3 og XXKL1, funker gull å sende sms her. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Flere som ikke får sendt sms med radio XXKL1? Jeg kan motta samtale og sms, men altså ikke sende :3 Er forøvrig ikke sikker på om dette er en netcom-feil eller om det er radioen, men føler på meg at det er radioen, må vel flashe tilbake til stock... Har kanskje noe med SMSC. Jeg og en kompiss slet med det samme, men jeg fikk det til slutt. Kan poste det jeg ba han om å gjøre. Denne fremgangsmåten fungerte fint for meg, men har ikke hørt fra han enda. I android må nummeret skrives inn i en meny som dukker opp når man taster *#*#4636#*#*. Der må nummeret skrives som PDU. Derfra kan du bruke denne kalkulatoren for å få nummeret i PDU http://www.twit88.com/home/utility/sms-pdu-encode-decode. Der skriv du inn SMSC nummeret inn og lar alle andre være. velg 7 som alphabet size. Trykk convert. Ta de 16 første tallene fra andre linje. Skriv disse inn under telefoninnstilinger som kommer opp i menyen når du taster *#*#4636#*#* på telefonen. Skriv tallene inn under SMSC og trykk oppdater. Reboot telefonen, og det fungerer. Lenke til kommentar
baguett Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Har kanskje noe med SMSC. Jeg og en kompiss slet med det samme, men jeg fikk det til slutt. Kan poste det jeg ba han om å gjøre. Denne fremgangsmåten fungerte fint for meg, men har ikke hørt fra han enda. I android må nummeret skrives inn i en meny som dukker opp når man taster *#*#4636#*#*. Der må nummeret skrives som PDU. Derfra kan du bruke denne kalkulatoren for å få nummeret i PDU http://www.twit88.com/home/utility/sms-pdu-encode-decode. Der skriv du inn SMSC nummeret inn og lar alle andre være. velg 7 som alphabet size. Trykk convert. Ta de 16 første tallene fra andre linje. Skriv disse inn under telefoninnstilinger som kommer opp i menyen når du taster *#*#4636#*#* på telefonen. Skriv tallene inn under SMSC og trykk oppdater. Reboot telefonen, og det fungerer. Takk for det, men jeg skjønte ikke alt. På telefonen står det bare 00 som standard på SMSC, og den nettsiden var ikke helt logisk Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 det er fordi linken er dårlig, den leder ikke til noen side. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Oi, beklager. http://www.twit88.com/home/utility/sms-pdu-encode-decode Tok meg friheten til å finne det ut for deg. Skriv dette her under SMSC, der det står 00. Funker da etter reboot. 0691742900010011 1 Lenke til kommentar
baguett Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Funka faktisk, takker Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 (endret) OMG... Wifi Tethering fungerer jo ikke? Nettverket kommer opp, men internettet på hotspotten fungerer ikke. Noen som har samme problem? EDIT: Google har kommet med en midlertidig løsning... som har sine svakheter, men det funker ihvertfall. http://code.google.com/p/android-wifi-tether/ Endret 18. januar 2012 av Rankiz Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Funker ikke? Har du gjort noe med telefonen da? Jeg har surfa flere timer og noen hundre MB på mitt hotspot ihvertfall siden jeg fikk telefonen. Helt stock fortsatt. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 WiFi-hotspot er det er mange som rapporterer at ikke funker med 4.0.1, men det funket gull for meg med 4.0.2.. Jeg hadde noen GB med surfing via WiFi-hotspot i januar da Get ikke klarte å holde linja mi operativ.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå