Rankiz Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 I pakka fra Google er vel fastboot med. Du trenger ikke installere noe, du trenger bare å kjøre kommandoene jeg ga deg voer. Trykk på start, kjør, skriv inn cmd. Gå til mappen der du har den utpakkede image-fila. (Pakkes ut med Winrar) Skriv så kommandoene mens du står i mappen. Så enkelt er det. Lasta ned alt til C:\Android, rename radioen til radio.img og putta den i C:\Android, samme mappe som fastboot. Så kjørte jeg: fastboot-windows flash radio radio.img Men funka ikke... Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 (endret) Sjekk at du ikke da har kalt filen for radio.img.img.. har skjedd meg før Ser forresten ut som du utfører kommandoen fastboot i feil mappe.. du må først skrive: cd c:/ cd android også fastboot flash radio radio.img.. Endret 10. januar 2012 av MiKA77 Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Det er helt klart noe med fila, hvis du i cmd-vinduet skriver dir vil du se om fila har dobbelt etternavn. Det var jo ikke noe poeng i å rename den i utgangspunktet men.. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Sjekk at du ikke da har kalt filen for radio.img.img.. har skjedd meg før Ser forresten ut som du utfører kommandoen fastboot i feil mappe.. du må først skrive: cd c:/ cd android også fastboot flash radio radio.img.. Fikk til kommandoen, men tror at jeg ikke har installert drivere, fant ikke driveren i enhetsbehandling... Hvor laster dere ned driver? Har søkt i noen timer på google uten å finne noe som funker. Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Går det an å legge til snarveier/widgets i standard lockscreen? Isåfall, how?? Nettopp fått min Galaxy Nexus, og så langt ser det bra ut. Ser at batteriet er litt så som så, bare. Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Sjekk at du ikke da har kalt filen for radio.img.img.. har skjedd meg før Ser forresten ut som du utfører kommandoen fastboot i feil mappe.. du må først skrive: cd c:/ cd android også fastboot flash radio radio.img.. Fikk til kommandoen, men tror at jeg ikke har installert drivere, fant ikke driveren i enhetsbehandling... Hvor laster dere ned driver? Har søkt i noen timer på google uten å finne noe som funker. Driverne ligger i SDKet som du har lastet ned, i en mappe som heter usb_drivers ellerno... Men jeg har lest noen steder at man må redigere .inf fila som ligger der for å få den til å installere driverne for galaxy nexus. Merk at det er en annen driver som benyttes når telefonen er koblet til i bootloader enn til vanlig. søk litt i forumet på XDA så finner du garantert noen som har løsningen. /Espen Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 (endret) Her er informasjon om hva du gjør med driveren fra SDKet, hentet fra et annet innlegg i denne tråden: Nå har jeg lekt og tullet litt med mitt eksemplar noen timer. Jeg er svært fornøyd, rett og slett storfornøyd. Nå er telefonen også rootet, og jeg tenkte jeg kan legge inn en liten kjapp veiledning her.. Jeg har basert meg på veiledningen i Denne tråden på XDA Men hos meg var det mye krøll, og Windows fikset ikke driveren for telefonen i Bootloader-mode. Løsningen på dette var å modifisere en fil i Android SDK Det er filen android_winusb.inf Denne ligger typisk her: C:\Program Files\Android\android-sdk\extras\google\usb_driver Her la jeg inn etter avsnittet om Google NexusOne inn: [Google.NTx86] ;Google GalaxyNexus %SingleAdbInterface% = USB_Install, USB\VID_18D1&PID_4E30 %SingleBootLoaderInterface% = USB_Install, USB\VID_18D1&PID_4E30 %CompositeAdbInterface% = USB_Install, USB\VID_18D1&PID_4E30&REV_0100 Dette fører til at driveren blir installert korrekt hos meg, men fortsatt kun ved manuelt søk etter driver! Denne driveren brukes kun i bootloader-mode. Deretter fulgte jeg oppskriften på XDA slavisk, måtte først åpne bootloaderen, noe som naturligvis førte til at telefonen ble wipet. Endret 11. januar 2012 av Snylter Lenke til kommentar
Inge_aning Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 For oss som ikke skall til england. Expandsys.no tar forhands bestilling på 32gb versionen. http://www.expansys.no/google-galaxy-nexus-32gb-224350/ 32GB kommer ikke til Norge desverre. Det med skjermen høres ut som et mandagsprodukt. Jeg har ikke merket noe i alle fall. Er det gamle rykter du refererer fra? Det skal komme en 32GB GSM versjon til England il av februar/mars. Ser ingen grunn til at den ikke skal komme til skandinavia. Det er i alle fall det siste jeg har fått med meg. Eg kom nettopp på at eg skal til UK den 17. februar! Yay, då blir det 32gb-versjon på meg. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 6k for 32gb nexus er alt for mye i mine øyne. Lenke til kommentar
agnard Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 i natt fikk jeg OTA til 4.0.2:) Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Fikk ota jeg og.. Build ICL53F Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 (endret) Hva er nytt? Tenker sikkerhetsoppdatering og litt ytelses- og UI-forbedringer her og der.. Endret 12. januar 2012 av Kongklykken Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Uhm, hvilken sånn versjon har dere? Type Yakju eller yakjuxw Lenke til kommentar
Teac Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Når man skal flashe rom og radio har jeg opplevd at telefonen er ganske ømfintlig for hvilken usbkabel jeg bruker. Den tillater ikke noe annet en den som kom med telefonen. Lenke til kommentar
agnard Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 har yakju, straight from google:=) Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Jeg syns jeg har merket en meget positiv effekt på batteriet siden igår, og eneste forandringene jeg har gjort er å flashe nyeste radioen, og installert Easy Task Killer og aktivert "Auto Optimize". Kom igjen fra en dag på skolen nå, med endel bruk, og wi-fi hele tiden koblet til, og har fortsatt 75%. I går hadde jeg kanskje 40-50%. Lenke til kommentar
_neuron_ Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Jeg syns jeg har merket en meget positiv effekt på batteriet siden igår, og eneste forandringene jeg har gjort er å flashe nyeste radioen, og installert Easy Task Killer og aktivert "Auto Optimize". Kom igjen fra en dag på skolen nå, med endel bruk, og wi-fi hele tiden koblet til, og har fortsatt 75%. I går hadde jeg kanskje 40-50%. Hvilken radio er du på nå? og hvilken firmware? Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Radio: XXKK6 Var bare sent ute med å flashe den. Er på 4.0.1 enda jeg, venter som sagt på cyanogenmod før jeg gidder å flashe noe. Gidder ikke å wipe data flere ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå