Gå til innhold

Samsung Galaxy Nexus - Det nye monsteret fra Google og Samsung


Swome

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk mobilen på torsdag. Min forrige var s2, men jeg må si jeg er litt skuffet.

 

* Batteriet suger bokstavelig talt, fix på det snart?

* Opptatering skjer via OTA and thats the only official way? Kjører fortsatt 4.0.1.

* Sette din egen ringetone fra musikklista di er ikke mulig?

* Videospilleren må spilles via Gallery appsen?

Lenke til kommentar

Fikk mobilen på torsdag. Min forrige var s2, men jeg må si jeg er litt skuffet.

 

* Batteriet suger bokstavelig talt, fix på det snart?

* Opptatering skjer via OTA and thats the only official way? Kjører fortsatt 4.0.1.

* Sette din egen ringetone fra musikklista di er ikke mulig?

* Videospilleren må spilles via Gallery appsen?

Trodde folk visste at det tar noen uker før batteriet normaliserer seg. Min mening så langt at batteriet er bra. Den takler en dag med my bruk. Desire HDen min knelte mellom kvartveis og halvveis ved tung bruk.

 

Kjører du stock all the way er OTA den vanligste/eneste(?) muligheten å oppdatere på ja.

 

Hvilken som helst sang kan såklart settes som ringetone.

 

Du velger helt selv hvilken avspiller du vil bruke for å avspille vide. Eks VideoMX, doubletwist, galleri osv.

 

Virker ikke som du har vært borti android før :p

Lenke til kommentar

Hva betyr OTA ? Jeg sitter med en yjakuxw eller hva det heter og venter på 4.03. Synes dette går seint.

Hvorfor syns du det, er det noe spesielt du savner som du venter på i 4.03?

 

Sensoren er vel 2592 x 1944 så om du vil ha widescreen så må det beskjæres, og da er det jo like greit å gjøre det i etterkant.

Takk.

 

Hadde håpet å slippe å beskjære i etterkant. Blir liksom aldri at jeg setter meg ned og gjør sånne ting. Smeller bildet opp på fb eller twitter rett fra tlf.

Lenke til kommentar

Er enig med mange andre her angåande batteriet, det holder rett og slett ikkje mål for min del. Bare å bruke wifi til å lese VG om morningen tar 12%, når det er fulladet. Med to-tre samtaler samme dag og litt avislesing på ettermiddagen er den nede på rundt 37 %. Kjører stock 4.0.1 for øyeblikket.

 

Har hørt rykter om at det finst et 2100mah batteri å få kjøpt en plass, men at med det forsvinner NFC muligheten?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...