Gå til innhold

Samsung Galaxy Nexus - Det nye monsteret fra Google og Samsung


Swome

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har bestilt case :)

 

Liten link viss fleire er interessert. Trur denne skal vera bra. Andre som har testa?

 

 

http://www.ebay.com/...#ht_1865wt_1219

 

Og hvorfor bestiller dere fra USA? Tar over 3 uker før du får casen.

 

 

Har ikkje dårleg tid :)

Vente tre uker på et cover som uansett er kjempelett å skaffe fra UK eller Norge? Makes sense.

 

Eg fant akkuratt den casen eg ville ha på ebay. Har ikkje funne diztinct sitt case andre plassar. Då ser eg ikkje problemet med ebay. Dessuten treng det ikkje ta 3 veker.

Lenke til kommentar

Jo.

Nei. 4.0.2 har vært på trappene med de som har telefoner i USA og lignende med yakju, mens denne ikke har noe for seg for yakjuxw. 4.0.3 som Thorstein nevner er stoppet opp for å få tilbakemeldinger, men vil nok etter alle sannsynlighet fortsette å rulle ut ganske så snart når alt er rettet opp.

Lenke til kommentar

Nei. 4.0.2 ble stoppet.

4.0.3 er på vei ut... Den har blitt stoppet for å sjekke hvordan den holder sammen. 4.0.2 er det vel stortsett bare de som flashet til yakju som har fått, vi andre med nordisk rom har ikke fått denne, og det ser ut til at det ikke vil være noe annen oppdatering før 4.0.3 gjenopptaes.

Lenke til kommentar

Nei. 4.0.2 ble stoppet.

4.0.3 er på vei ut... Den har blitt stoppet for å sjekke hvordan den holder sammen. 4.0.2 er det vel stortsett bare de som flashet til yakju som har fått, vi andre med nordisk rom har ikke fått denne, og det ser ut til at det ikke vil være noe annen oppdatering før 4.0.3 gjenopptaes.

 

Jeg er fortsatt stuck på 4.0.1 på en GN kjøpt i London. (Med yakju)

 

Så de har nok stoppet 4.0.2 :)

Lenke til kommentar

har bestilt case :)

 

Liten link viss fleire er interessert. Trur denne skal vera bra. Andre som har testa?

 

 

http://www.ebay.com/...#ht_1865wt_1219

 

Og hvorfor bestiller dere fra USA? Tar over 3 uker før du får casen.

 

 

Har ikkje dårleg tid :)

Vente tre uker på et cover som uansett er kjempelett å skaffe fra UK eller Norge? Makes sense.

 

Eg fant akkuratt den casen eg ville ha på ebay. Har ikkje funne diztinct sitt case andre plassar. Då ser eg ikkje problemet med ebay. Dessuten treng det ikkje ta 3 veker.

Det er et faktum at Diztinct sin case ikke er noe du burde satse på, og jeg siterer: " If you only need a case for special trips, or want to get one to hold you over until you find one you like"

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke vitsen med å ha case på GN. En ting er iphone der antenna stopper å virke og plastikken på 3g/3gs og glasset på 4/4s blir ripete ved å ligge på et bord, men det problemet finnes jo ikke med hyperskinet på GN og curved display i fronten.

 

Hva er vitsen? Får jo bare en feitere styggere telefon...

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Noen som har problemer med at wifi/3G går i "dvalemodus" når skjermen er av?

Gjelder hovedsakelig apper. f.eks Pocket Cast, Spotify og TuneIn Radio pro.

Pocket Cast slutter å laste ned podcast, Spotify slutter å kjøre lokal sync og TuneIn slutter å streame radio. Kjører helt fint når jeg låser opp skjrmen igjen.

"Hold wi-fi påslått ved dvalemodus" er på.

Lenke til kommentar

Noen som har problemer med at wifi/3G går i "dvalemodus" når skjermen er av?

Gjelder hovedsakelig apper. f.eks Pocket Cast, Spotify og TuneIn Radio pro.

Pocket Cast slutter å laste ned podcast, Spotify slutter å kjøre lokal sync og TuneIn slutter å streame radio. Kjører helt fint når jeg låser opp skjrmen igjen.

"Hold wi-fi påslått ved dvalemodus" er på.

Her, følg denne tråden: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1413776

 

 

Godt nytt år alle Nexusfans forresten :w00t:

Endret av Barabbas
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...