Snylter Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Man kan skifte ut hele SMS-appen om man vil, Handcent er bedre enn den originale. Lenke til kommentar
droid Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Prøvde swiftkey men liker orginalen bedre. Må liksom alltid gå gjennom det jeg har skrevet etter å ha brukt swiftkey fordi den noen ganger gjør om til noe annet. Når jeg skriver vanlig blir alt riktig med en gang. Bommer riktignok på noen bokstaver, men det ser jeg med en gang så slipper ejg å lese over etterpå... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 auto-correct ja. Irriterende i starten, men den tilvender deg hva du skriver. Så har du brukt den en måned kan du nesten bare trykke på de ferdige ordene ^^ Lenke til kommentar
Slai Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 får min gratis uti januar fra amobil. Gleder meg =) Lenke til kommentar
audi power Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 (endret) får min gratis uti januar fra amobil. Gleder meg =) Har du vunnet den eller? Grattis Endret 28. desember 2011 av audi power Lenke til kommentar
baguett Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Noe som irriterer meg grenseløst er at alle EA og Gameloft spillene må laste ned filer opptil flere GB. kan de ikke lære seg en metode å få filene mindre på? Ikke bare tar det stor plass, men med 300kb/s hjemme på wifi så tar det en god time å laste ned alt. En annen ting jeg merker er at tlf'en blir usedvanlig varm bak ved siden av kameraet når jeg spiller tunge spill som Shadowgun, NOVA 2 og GTA3. :3 Haha føles skikkelig retro å spille gta3 på GN med ps3 kontroll Støtter gta3 sixaxis? :O hvor går du for å endre styring til det da? (vet at du må ha en app i tillegg) Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Noe som irriterer meg grenseløst er at alle EA og Gameloft spillene må laste ned filer opptil flere GB. kan de ikke lære seg en metode å få filene mindre på? Ikke bare tar det stor plass, men med 300kb/s hjemme på wifi så tar det en god time å laste ned alt. En annen ting jeg merker er at tlf'en blir usedvanlig varm bak ved siden av kameraet når jeg spiller tunge spill som Shadowgun, NOVA 2 og GTA3. :3 Haha føles skikkelig retro å spille gta3 på GN med ps3 kontroll Støtter gta3 sixaxis? :O hvor går du for å endre styring til det da? (vet at du må ha en app i tillegg) Du må ha sixaxis appen og der kan du legge til og endre knapper i en profil osv.. var litt i villrede til jeg fant denne; Sixaxis konfigurering Men spillet er helt lmao med ps3 kontroll funker helt fint faktisk til min store overraskelse Lenke til kommentar
Ein23 Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Nexusen min ble sendt med DHL og er nå ankommet Bergen, og overlevert til posten siden jeg bor utenfor Bergen. Noen som har erfaringer med hvor lang tid posten bruker på å levere ting de har fått fra DHL? Vil ha den nå! :-P Lenke til kommentar
Kamelot Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 (endret) Et spørsmål: Hvordan i himmelens navn får jeg tak i mine sim-kontakter og meldinger f.eks.? Endret 29. desember 2011 av Kamelot Lenke til kommentar
stenja Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Et spørsmål: Hvordan i himmelens navn får jeg tak i mine sim-kontakter og meldinger f.eks.? For å få tak i sim kontaktene går du på appen med kontakter deretter meny knappen, import/eksport også importer fra SIM-kort. Lenke til kommentar
Kamelot Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Ah. Så enkelt er det ja Takk skal du ha, stenja Lenke til kommentar
Ein23 Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Nexusen min ble sendt med DHL og er nå ankommet Bergen, og overlevert til posten siden jeg bor utenfor Bergen. Noen som har erfaringer med hvor lang tid posten bruker på å levere ting de har fått fra DHL? Vil ha den nå! :-P Emils1: Var det posten eller DHL som leverte til deg? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Dhl kom på døra:-) Lenke til kommentar
Ein23 Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 (endret) Ahh oki.. Satser på jeg får den i morgen, eller senest lørdag! Imponert over DHL da. De brukte under 24 timer fra Frankrike til Bergen med totalt 3 fly, mens posten bruker (kanskje) flere dager på en 45 minutters biltur :-P Edit: ...eller senest _lørdag_! Endret 29. desember 2011 av Ein23 Lenke til kommentar
dredg Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Hmmm, trodde jeg var i Galaxy Nexus tråden men dette må være "Den store post og logistikk tråden" Er det flere som sliter med veldig utstabil youtube app? Hos meg kræsjer den konstant. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Bare sånn om du ikke har oppdaget det.. I morgen og fredag er på en måte samme dag Lenke til kommentar
stue Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Lanseres de ofisielle dockene og bilholder først 29 februar 2012? Det er jo latterlig sent. Ser det på expansys. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Dette med usbdriverne til Nexusen er virkelig noe dritt. Nå gjenkjennes ikke telefonen på noen av pcene her i huset. Får ikke overfør en eneste fil... Irriterende at det må være så tungvindt. Har lite lyst å pløye igjennom ørten forumtråder :/ Lenke til kommentar
droid Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Pluggern bare i så dukkern opp jeg. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 prøvde med kabelen som kom med telefonen, da kom den plutselig opp. Har også avinnstallert alt PDAnet shit. Har fått flashet ny rom i hvert fall. Nå blir neste prosjekt radio. Prøvde å flashe dette gjennom fast boot, men det nytta ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå