Gå til innhold

Samsung Galaxy Nexus - Det nye monsteret fra Google og Samsung


Swome

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble positivt overasket da jeg koblet mobilen mot pc via bt. Fikk opp valg om å bruke pc mic og høytaler til samtaler og musikk. Funket fjell.

 

En ting jeg lurer på. Har norsk tastatur med æøå men en ganske feaværende ordbok som skal komme opp med forslag. Ser det står norsk og slikt. Jeg kan også lagre ord når jeg skriver sms. Hvor er den blitt av og hvor ser jeg etter den

Lenke til kommentar

Det er genialt fordi det er så bra til å forstå hva du vil skrive.

Dette på to måter: Det lærer fra dine tidligere beskjeder (gmail, facebook, sms, twitter) så det kan foreslå hva ditt neste ord sannsynligvis vil være - og;

det skjønner hvilket ord du prøver å skrive selv om du bare trykker på bokstaver i nærheten av de du egentlig ville trykke på (med innstillingen "rapid" på "typing style").

 

Jeg skriver iallefall temmelig kjapt med det.

Edit: glemte at jeg også setter pris på at det kan bruke forskjellige ordlister (språk) samtidig. Dette er praktisk da jeg skriver like mye meldinger på norsk og dansk :)

Endret av bufodill
Lenke til kommentar

Men det kommer norsk ordliste og stavekontroll etterhvert...

Bruker dog SwiftKey selv, genialt tastatur

 

Jeg har prøvd SwiftKey etter å ha lest mye ros, men jeg skjønner ikke helt hva som er så bra med det. Hva er det som er bedre med det?

 

Den har et godt prediction system. Den foreslår hva du skal skrive videre uten å taste noe.

Lenke til kommentar

Genialt, sett bort i fra at den sliter med dialekten min.

 

Det vil jo si at det fortsatt er genialt, dialekt er nemlig noe man prater, mens man skriver ved hjelp av et skriftspråk.

 

Jeg har prøvd SwiftKey etter å ha lest mye ros, men jeg skjønner ikke helt hva som er så bra med det. Hva er det som er bedre med det?

 

Swiftkey X lærer av hva du skriver, og blir bedre og bedre på å forutsi hva ditt neste ord er.

For min del merker jeg at jeg ofte slipper å skrive mer enn første ord i meldinger, ord 2 osv kan jeg bare velge i lista over tastaturet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...