Ein23 Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Da blir Nexusen min sendt fra Expansys i løpet av dagen :-) Regner med at jeg har den på fredag senest? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Blir den sendt i dag så har du den i morgen tipper jeg. Min ble sendt på en mandag og var fremme på tirsdag. Lenke til kommentar
schnoog Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Gta3 fungerte overraskende bra med touch knappene faktisk. Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Virket kult ja, men ingen lyd... Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Funker fjell hos meg, kanskje du har skrudd av lyden? Lenke til kommentar
Solosuper Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Ble positivt overasket da jeg koblet mobilen mot pc via bt. Fikk opp valg om å bruke pc mic og høytaler til samtaler og musikk. Funket fjell. En ting jeg lurer på. Har norsk tastatur med æøå men en ganske feaværende ordbok som skal komme opp med forslag. Ser det står norsk og slikt. Jeg kan også lagre ord når jeg skriver sms. Hvor er den blitt av og hvor ser jeg etter den Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Norsk ordbok finnes ikke på Galaxy Nexus virker det som. Du kan bruke eksempelvis Swiftkey X som gir deg ordbok og et langt bedre tastatur. Lenke til kommentar
Solosuper Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Oh er ikke det litt merkelig? Den lærer jo seg ord og kommer med usle forslag under sms skriving. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Men det kommer norsk ordliste og stavekontroll etterhvert... Bruker dog SwiftKey selv, genialt tastatur Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Genialt, sett bort i fra at den sliter med dialekten min. Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Noen flere som får masse Spam i notification baren? Lenke til kommentar
dredg Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Men det kommer norsk ordliste og stavekontroll etterhvert... Bruker dog SwiftKey selv, genialt tastatur Jeg har prøvd SwiftKey etter å ha lest mye ros, men jeg skjønner ikke helt hva som er så bra med det. Hva er det som er bedre med det? Lenke til kommentar
Barabbas Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Noen flere som får masse Spam i notification baren? Det skyldes noe du selv har lagt inn på telefonen. Sikkert noe som bruker AirPush eller lign. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 (endret) Det er genialt fordi det er så bra til å forstå hva du vil skrive. Dette på to måter: Det lærer fra dine tidligere beskjeder (gmail, facebook, sms, twitter) så det kan foreslå hva ditt neste ord sannsynligvis vil være - og; det skjønner hvilket ord du prøver å skrive selv om du bare trykker på bokstaver i nærheten av de du egentlig ville trykke på (med innstillingen "rapid" på "typing style"). Jeg skriver iallefall temmelig kjapt med det. Edit: glemte at jeg også setter pris på at det kan bruke forskjellige ordlister (språk) samtidig. Dette er praktisk da jeg skriver like mye meldinger på norsk og dansk Endret 28. desember 2011 av bufodill Lenke til kommentar
Barabbas Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Men det kommer norsk ordliste og stavekontroll etterhvert... Bruker dog SwiftKey selv, genialt tastatur Jeg har prøvd SwiftKey etter å ha lest mye ros, men jeg skjønner ikke helt hva som er så bra med det. Hva er det som er bedre med det? Den har et godt prediction system. Den foreslår hva du skal skrive videre uten å taste noe. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Genialt, sett bort i fra at den sliter med dialekten min. Det vil jo si at det fortsatt er genialt, dialekt er nemlig noe man prater, mens man skriver ved hjelp av et skriftspråk. Jeg har prøvd SwiftKey etter å ha lest mye ros, men jeg skjønner ikke helt hva som er så bra med det. Hva er det som er bedre med det? Swiftkey X lærer av hva du skriver, og blir bedre og bedre på å forutsi hva ditt neste ord er. For min del merker jeg at jeg ofte slipper å skrive mer enn første ord i meldinger, ord 2 osv kan jeg bare velge i lista over tastaturet. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Hmmm. Jeg skriver nok slik at jeg alltid konsentrer meg om neste bokstav og ikke ser så mye på ordforslag. Så jeg syntes egentlig det bare var dårligere plass på tastaturet enn stock. Men da skal jeg jammen meg sette på igjen SwiftKey og prøve å bruke forslagene mer. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 (endret) Kikk på statistikken i swiftkey, så blir du hekta ;-) Endret 28. desember 2011 av JohnRichard Lenke til kommentar
dredg Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Kan man skifte skin/theme på SMS applikasjonen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå