Gå til innhold

Samsung Galaxy Nexus - Det nye monsteret fra Google og Samsung

Swome

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

noen som vet om jeg kan bruke iphone-ladern til min Nexus med min egen USB fra Nexus? Er det riktig spenning ut fra adapteren?

ja, null problem. Du kan bruke alt som har usb ut. Det blir ikke mer strøm/spenning enn det den klarer å ta i mot, men det kan være mindre, men problemet da er bare at det tar litt lengre tid å lade telefonen.

Lenke til kommentar

noen som vet om jeg kan bruke iphone-ladern til min Nexus med min egen USB fra Nexus? Er det riktig spenning ut fra adapteren?

ja, null problem. Du kan bruke alt som har usb ut. Det blir ikke mer strøm/spenning enn det den klarer å ta i mot, men det kan være mindre, men problemet da er bare at det tar litt lengre tid å lade telefonen.

Jeg synes USB til PC tar lang tid, derfor jeg ville bruke kontakt i veggen. Hva lader raskest av det som finnes?

Lenke til kommentar

Jeg synes USB til PC tar lang tid, derfor jeg ville bruke kontakt i veggen. Hva lader raskest av det som finnes?

Veggladere er det beste. Nye hovedkort er utstyrt med forbedrede usbporter som leverer mer strøm, ergo lader fortere.

Lenke til kommentar

Faren min kjøpte seg visst en galaxy note i julegave til seg selv, så jeg sammenlignet min nexus med hans, og ved siden av hverandre ser jeg hvor dårlig nexusen er på bilde/video-kvalitet. Prøvde å gå gjennom innstillingene 2 og 3 ganger, men noten gruser nexusen på alle områder når det gjelder kameraet. Synd egentlig, var fornøyd med kameraet på nexusen til jeg så det sammenlignet med noten, hehe. Nå skal det sies at jeg ikke bryr meg så mhe om kameraet da, men når jeg ser dem ved siden av hverandre må jeg si det er litt surt at de ikke ga alt med kameraet på nexusen.

Dette var da ved lav belysning. Må teste ute i dagslys en gang for å se om forskjellen er like stor der. Sannsynligvis ikke da jeg har sett youtube-videoer tatt med nexusen som ser fantastiske ut, hvertfall til å være en telefon.

Lenke til kommentar

Fikk denne til jul og tenkte eg skulle ringe en 3g samtale til dama, men finne ikkje ut kordan man gjør det! Har leita gjennom alt av instillinger på samtaler og kontakter... er det internett-annrop det blir kalt nå? Må jo lage konto for å gjøre det? På galaxsy s var det jo bare å velge videoanrop :)

Lenke til kommentar

Bestilt fra expansys, fikk yakju

Har sett en del som skriver om yakyu, eller hva dere kaller det. Hva er det, og hva er forskjellen mellom dette og det " normale"?

Yakju er vel google sin build, aka de oppdaterer den også. Den andre yakxju(?) er samsung sin build og dermed samsung som sender ut oppdateringer. Om det er noe forskjell vet jeg ikke, men såklart er det raskere og få rett fra google.

Lenke til kommentar

Noen som har gode annbefalinger til anroid spill? Spillet kan koste penger, gjør meg ingen ting å betale en små sum. Har GTA 3 og Robo defence.

Sorry hvis det finnes en tråd om dette, men jeg fant virkelig ikke den tråden. Link?

Shadowgun, Modern Combat 2 (og kanskje 3, har ikke testa 3), WordFeud, Air Penguin, NOVA 2 osv ;) Selv om Gameloft sier at disse spillene ikke er kompatible med ICS så funker de helt fint å spille.

Til sist så har du jo massevis av kule emulatorspill, blir spesielt bra hvis du bruker en sixaxis ps3 kontroller til å styre med ;D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...