Snylter Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Emils1: Hvor mye har skjermen vært på da? Det kan virkelig ikke være mye.. Du kan se det inne på batterimonitoren ved å klikke på skjerm. Lenke til kommentar
Ein23 Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Er det mange her som har bestilt fra Expansys? Bestiller i løpet av de neste dagene dersom det er flere som har fått yakju derfra! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Bestilt fra expansys, fikk yakju Lenke til kommentar
rmje Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 noen som vet om jeg kan bruke iphone-ladern til min Nexus med min egen USB fra Nexus? Er det riktig spenning ut fra adapteren? Lenke til kommentar
Teac Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 noen som vet om jeg kan bruke iphone-ladern til min Nexus med min egen USB fra Nexus? Er det riktig spenning ut fra adapteren? ja, null problem. Du kan bruke alt som har usb ut. Det blir ikke mer strøm/spenning enn det den klarer å ta i mot, men det kan være mindre, men problemet da er bare at det tar litt lengre tid å lade telefonen. Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Noen som har gode annbefalinger til anroid spill? Spillet kan koste penger, gjør meg ingen ting å betale en små sum. Har GTA 3 og Robo defence. Sorry hvis det finnes en tråd om dette, men jeg fant virkelig ikke den tråden. Link? Lenke til kommentar
rmje Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 noen som vet om jeg kan bruke iphone-ladern til min Nexus med min egen USB fra Nexus? Er det riktig spenning ut fra adapteren? ja, null problem. Du kan bruke alt som har usb ut. Det blir ikke mer strøm/spenning enn det den klarer å ta i mot, men det kan være mindre, men problemet da er bare at det tar litt lengre tid å lade telefonen. Jeg synes USB til PC tar lang tid, derfor jeg ville bruke kontakt i veggen. Hva lader raskest av det som finnes? Lenke til kommentar
Naits_89 Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Noen som har tenkt og skaffe denne Car Dockingen til nexusen? Ser ut som det er 3 pinns kontakten den benytter Den så i vertfall nice ut http://www.expansys.no/samsung-google-galaxy-nexus-vehicle-mount-225505/ Lenke til kommentar
Teac Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 noen som vet om jeg kan bruke iphone-ladern til min Nexus med min egen USB fra Nexus? Er det riktig spenning ut fra adapteren? ja, null problem. Du kan bruke alt som har usb ut. Det blir ikke mer strøm/spenning enn det den klarer å ta i mot, men det kan være mindre, men problemet da er bare at det tar litt lengre tid å lade telefonen. Jeg synes USB til PC tar lang tid, derfor jeg ville bruke kontakt i veggen. Hva lader raskest av det som finnes? Veggladere er det beste. Nye hovedkort er utstyrt med forbedrede usbporter som leverer mer strøm, ergo lader fortere. Lenke til kommentar
droid Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Faren min kjøpte seg visst en galaxy note i julegave til seg selv, så jeg sammenlignet min nexus med hans, og ved siden av hverandre ser jeg hvor dårlig nexusen er på bilde/video-kvalitet. Prøvde å gå gjennom innstillingene 2 og 3 ganger, men noten gruser nexusen på alle områder når det gjelder kameraet. Synd egentlig, var fornøyd med kameraet på nexusen til jeg så det sammenlignet med noten, hehe. Nå skal det sies at jeg ikke bryr meg så mhe om kameraet da, men når jeg ser dem ved siden av hverandre må jeg si det er litt surt at de ikke ga alt med kameraet på nexusen. Dette var da ved lav belysning. Må teste ute i dagslys en gang for å se om forskjellen er like stor der. Sannsynligvis ikke da jeg har sett youtube-videoer tatt med nexusen som ser fantastiske ut, hvertfall til å være en telefon. Lenke til kommentar
PanzerLoco Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Fikk denne til jul og tenkte eg skulle ringe en 3g samtale til dama, men finne ikkje ut kordan man gjør det! Har leita gjennom alt av instillinger på samtaler og kontakter... er det internett-annrop det blir kalt nå? Må jo lage konto for å gjøre det? På galaxsy s var det jo bare å velge videoanrop Lenke til kommentar
Fx21 Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Bestilt fra expansys, fikk yakju Har sett en del som skriver om yakyu, eller hva dere kaller det. Hva er det, og hva er forskjellen mellom dette og det " normale"? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Bestilt fra expansys, fikk yakju Har sett en del som skriver om yakyu, eller hva dere kaller det. Hva er det, og hva er forskjellen mellom dette og det " normale"? Yakju er vel google sin build, aka de oppdaterer den også. Den andre yakxju(?) er samsung sin build og dermed samsung som sender ut oppdateringer. Om det er noe forskjell vet jeg ikke, men såklart er det raskere og få rett fra google. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Hvis man hadde fått et lite hakk i selve plastikken på nexusen, finnes det en enkel måte å slipe den bort/fikse dette? Lenke til kommentar
schnoog Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Ja, dra fram sandpapiret og puss til du ser fanden.... Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Er det samme farge på plastikken da? Trodde den bare hadde et belegg med farge og en annen farge lengre inn. Lenke til kommentar
droid Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Ble litt skuffa over at android beam ikke funka med bilder og videoer. Men går greit med bluetooth da, bare ikke like stilig. Men kommer vel en app som pairer ved hjelp av NFC for så å overføre med bluetooth. Lenke til kommentar
xitd Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Noen som har lagt inn custom rom og kernel i det siste? Isåfall, anbefalinger? Lenke til kommentar
Teac Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Noen som har lagt inn custom rom og kernel i det siste? Isåfall, anbefalinger? Har siste av ARHD. fungerer fint det. Mike er veldig behjelpelig. Har brukt hans rom nå på 3 forskjellige telefoner. Han holder koken. Lenke til kommentar
baguett Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Noen som har gode annbefalinger til anroid spill? Spillet kan koste penger, gjør meg ingen ting å betale en små sum. Har GTA 3 og Robo defence. Sorry hvis det finnes en tråd om dette, men jeg fant virkelig ikke den tråden. Link? Shadowgun, Modern Combat 2 (og kanskje 3, har ikke testa 3), WordFeud, Air Penguin, NOVA 2 osv Selv om Gameloft sier at disse spillene ikke er kompatible med ICS så funker de helt fint å spille. Til sist så har du jo massevis av kule emulatorspill, blir spesielt bra hvis du bruker en sixaxis ps3 kontroller til å styre med ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå