MentalMoose Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Noen som vet hvordan eg får spotify til og funke på telefonen? har reinstalert det og restarta telefonen og alt men det funker ikke å spille/streame musikk Fks vist eg går in på Top tracks og velger meg en sang og prøver å spille den av popper det pare opp et vindu med Info til overskrift men står ikke noe info i den.... Noen ide? Jeg opplever dette når jeg prøver å spille av sanger som ikke er tilgjengelig i Norge. I mitt tilfelle er det sanger jeg la til en playlist mens de faktisk var tilgjengelige her og jeg har ikke rotet meg til å fjerne de enda. Tviler på at dette er feilen på top list da den burde luke vekk disse sangene, men det jeg merket er at du faktisk kan scrolle i den lille, hvite "glippen" der teksten kan stå. Da er det mulig å lese hva som står om du har nok tålmodighet Regner med at dette må skyldes oppløsningen så det fikses nok av Spotify om ikke alt for lenge. Lenke til kommentar
Homrul Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Er det noen som har opplevd at lyden er borte når man enten ringer ut eller svarer på anrop? Jeg har hatt telefonen i ca en uke nå, og dette skjer oftere og oftere. Lenke til kommentar
rmje Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Noen som vet hvordan man kan få opp en anmerkning når nye SMS/Facebook/gmail meldiner kommer inn på telefonene. Nå ser det ut til at jeg må inn på selve SMS å sjekke. Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Noen som vet hvordan man kan få opp en anmerkning når nye SMS/Facebook/gmail meldiner kommer inn på telefonene. Nå ser det ut til at jeg må inn på selve SMS å sjekke. Får du ikke opp et varsel øverst på skjermen? Lenke til kommentar
vidarmas Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Har nettopp fått telefonen og koblet den opp mot Wifi. Men jeg mistenker at det er noe galt med Wifi på min telefon da alt nettbasert går så utrolig tregt når Wifi koblingen er aktiv. Slår jeg av og kjører 3G virker alt bra. Har sett over innstillinger, men kan ikke se hva mer jeg kan gjøre. Noen tips? Det er ikke bare så enkelt at du har alt til å synche kun over wlan? Feks laster ned en hel programpakke fra gammel tlf eller noe sånt. Og så får en flaskehals. Det er den første android telefonen jeg har og jeg har ikke gjort noe for å hente data fra min gamle enda (noe jeg regner med å måtte gjøre mer eller mindre manuelt tenkte jeg). Prøv å laste ned speedtest app'en eller noe sånt, og test med den med og uten wifi. Du kan også prøve wifi analyser, (den overvåker kanaler på wifi nett), og se om det er noen andre wifi nett som overlapper veldig med ditt. Uten Wlan får jeg drøyt 3Mb ned og knappe 3 Mb opp. Raskere opplasting her enn hva jeg kan få med min ADSL2+ linje. Men når jeg kobler mot Wlan klarer den ikke engang å finne server så den gir opp... Kjører app fra speedtest.net. Forsiden av m.db.no (dagbladet) kommer stort sett aldri opp, men av og til kommer den etter flere minutter... Forstår ikke hva dette kan være? Har du prøvd på en annen router/wlan? LØST! Jeg burde vel prøvd det tidligere, men noe så enkelt som en restart av Wifi router løste problemet:-). Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Har du flasha ny radio? ser at den som ligger på xda er XX, dvs. Engelsk. Vil den fungere for oss nordiske.. Jeg har flashet med Build ICL53F, selvsagt yakju-versjonen. Modem: I9250XXKK6 Det funker helt gull for meg, ble kvitt noen irriterende feil fra 4.0.1 på kjøpet. hva er yakju? Google-builden. Hvis du vil vite mer kan du lese, det står vel sikkert 20 sider om dette i denne tråden nå. Da har jeg hatt telefonen i 17 timer uten lading, og fortsatt 69% igjen Storfornøyd med batteriet. Det jeg har gjort på de 17 timene er: 3 sms'er, 1-2 nedlastninger fra market samt litt annet smårusk. Det er jo egentlig ikke bruk i det hele tatt vil jeg si. Her funker telefonen ca 15-17 timer med normalt bruk. Skuffet over dårlig wifi rekkevidde... Kan jo ikke se en video uten at den må stoppe opp for å streame, ellers så mister den wifi forbindelsen totalt... Det problemet har ikke jeg, WiFi-dekingen er bedre på Galaxy Nexus enn den var på min Galaxy S. Noen som vet hvordan man kan få opp en anmerkning når nye SMS/Facebook/gmail meldiner kommer inn på telefonene. Nå ser det ut til at jeg må inn på selve SMS å sjekke. Notifications er på som standard.. Og settes opp via menyen i hvert enkelt program. Lenke til kommentar
rmje Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Noen som vet hvordan man kan få opp en anmerkning når nye SMS/Facebook/gmail meldiner kommer inn på telefonene. Nå ser det ut til at jeg må inn på selve SMS å sjekke. Får du ikke opp et varsel øverst på skjermen? Jo, så det ikke før nå (Ny telefon) Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Uten at jeg har flashet ny radio, har jeg ikke noe problem med den medfølgende. Får vel vurdere å gjøre det en gang likevel. For dere som savner facebook-integrasjon med kontaktlisten: HaxSync - kjøpte og installerte for en halvtime siden, fungerer godt som gull. Man må gå inn og manuelt joine en del av kontaktene, men det samme problemet hadde jeg med den "ofisielle" løsningen på nexus one også. Kommentarene sier den stopper halvveis ned i kontaktlista, det gjorde den altså ikke til meg. Mulig det er fordi jeg var på wifi? Lenke til kommentar
droid Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Og der var nexusen til dama klar til å bli plukket opp på pick-up-point. Komplett er helt rå på levering ass! Under 24 timer fra bestilling til man kan hente. God jul! Lenke til kommentar
greenman Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Jeg må bare slutte å lese denne tråden.. Blir bare mer og mer misunnelig på dere. Får min 27 i følge posten. Gleder meg mer til 27 enn 24 for å si det sånn 1 Lenke til kommentar
xitd Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Nå har postmannen akkurat gått, og jeg har fått gave. Herlig <3 Lenke til kommentar
baguett Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Da har jeg hatt telefonen i 17 timer uten lading, og fortsatt 69% igjen Storfornøyd med batteriet. Det jeg har gjort på de 17 timene er: 3 sms'er, 1-2 nedlastninger fra market samt litt annet smårusk. Det er jo egentlig ikke bruk i det hele tatt vil jeg si. Her funker telefonen ca 15-17 timer med normalt bruk. Skal sies at mange av de timene var mens jeg sov og at jeg ikke brukte telefonen så forferdelig mye den dagen, men fortsatt imponerende mtp lav idle-batteribruk. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 (endret) Har du flasha ny radio? ser at den som ligger på xda er XX, dvs. Engelsk. Vil den fungere for oss nordiske.. Jeg har flashet med Build ICL53F, selvsagt yakju-versjonen. Modem: I9250XXKK6 Det funker helt gull for meg, ble kvitt noen irriterende feil fra 4.0.1 på kjøpet. Ok, så engelsk radio fungerer helt fint hos deg. Leste noe om at den skulle gi bedre batteri og mye høyere overføringshastigheter på wifi. Får prøve igjen å flashe. Fikk timeout forrige gang, mulig usb driverne krøller seg til igjen, Endret 23. desember 2011 av Teac Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Et tips er at driverne som ligger i Android SDK Tools er av de bedre.. Jeg måtte endre litt på den, men etter endringen funker det helt gull i bootloader-mode. Se innlegg tidligere i denne tråden Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Uten at jeg har flashet ny radio, har jeg ikke noe problem med den medfølgende. Får vel vurdere å gjøre det en gang likevel. For dere som savner facebook-integrasjon med kontaktlisten: HaxSync - kjøpte og installerte for en halvtime siden, fungerer godt som gull. Man må gå inn og manuelt joine en del av kontaktene, men det samme problemet hadde jeg med den "ofisielle" løsningen på nexus one også. Kommentarene sier den stopper halvveis ned i kontaktlista, det gjorde den altså ikke til meg. Mulig det er fordi jeg var på wifi? Det var en bug i de tidlige utgavene som gjorde at HaxSync stoppet opp på bilder større enn 1,1MB. Det er fikset i senere versjoner og jeg har heller ikke hatt problem med syncingen. Ulempen er at ingen tredjeparts apper klarer å gå så dypt som den originale Facebook-appen og integreringer som Facebook Inside Xperia, som f.eks å hive inn eposter og nummer fra Face til mobilen. Det er eksepsjonelt kjekt når folk bytter nummer. De oppdaterer på Facebook og vips så har alle de kjenner nummeret oppdatert direkte i sin telefonliste. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Noen av kommentarene jeg henviste til var fra i går og i dag, aner ikke hvorfor de fikk det problemet og ikke jeg. Lenke til kommentar
MKSorlie Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 (endret) Hva heter den appen som sjekket om du hadde jakju eller jakjuxw? Finner det ikke i tråden, har prøvd å lete.. Endret 23. desember 2011 av MKSorlie Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 To sekunder på Google ga meg dette svaret. 2 Lenke til kommentar
MKSorlie Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Bra batteritid, 14 timer så langt med mye surfing, fb og nedlasting av apps. + musikk og tatt bilder. Ca. 27% batteri igjen. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Jeg er dritfornøyd selv. 14 timer bruk, litt spill, surfing, youtube, nedlasting etc. har igjen 86 % Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå