Snylter Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Det sies at denne telefonen skal være tilnærmet umulig å bricke. Det tror jeg så gjerne på at stemmer. For min del vil jeg beholde original bootloader så lenge som mulig, så lenge den er der er det umulig å fucke det til seriøst. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Yes! fikk nettop mail om at min pakke fra tele2 er på vei, da blir det forhåpentlig en nexus før jul. Tuller du nå? Jeg bestillte min 29.nov og har ikke fått noe mail Edit: Den var visst sendt Ringte de å hørte. Tenk så utrolig digg det hadde vært om du ikke hadde ringt, og to dager fra nå hadde du hatt en hentelapp/sms. Hehe, ja. Hadde sikkert hoppet av glede med postkassen. Men kommer nok til å gjøre det samme uasnett 1 Lenke til kommentar
xitd Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Da ble min endelig sendt fra Chess Når bestilte du? Min egen fikk jeg fra første forsendelse fra Chess, men broderen skal ha seg en til jul Er forresten ekstremt fornøyd med telefonen. Ekte nerde-vare 6 eller 7 desember, tror jeg Lenke til kommentar
civicexe Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Hei. Nokon som veit eller gidde og prøva om at Wordfeud virka på Galaxy Nexus ? Leste at den var litt kresen på nokon spel Lenke til kommentar
Pedersen2k Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Ifølge Market er den kompatibel, ja. Ikke testet selv dog. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Det vil aldri bli 100% sikkert, men det skal ekstremt mye til for å rote til noe som ikke kan fikses igjen. Har ikke hørt om noen som har klart å ødelegge denne telefonen permanent enda i alle fall. Drøyeste feilen jeg har sett er boot loop som kjapt kunne fikses med en wipe eller reflash. Jeg satte meg virkelig fast da jeg skulle flashe første rom på denne, etter å ha flashet både magic, nexus one og eks-damens desire mange ganger... Men det var nok bare uhell, og heldigvis klarte jeg å fikse det med å flashe stock image fra fastboot. Så var det bare å starte på nytt, og da lyktes det Har du flasha ny radio? ser at den som ligger på xda er XX, dvs. Engelsk. Vil den fungere for oss nordiske.. Lenke til kommentar
Naits_89 Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 (endret) Noen som vet hvordan eg får spotify til og funke på telefonen? har reinstalert det og restarta telefonen og alt men det funker ikke å spille/streame musikk Fks vist eg går in på Top tracks og velger meg en sang og prøver å spille den av popper det pare opp et vindu med Info til overskrift men står ikke noe info i den.... Noen ide? Endret 22. desember 2011 av Naits_89 Lenke til kommentar
elraj80 Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 (endret) Noen som vet hvordan eg får spotify til og funke på telefonen? har reinstalert det og restarta telefonen og alt men det funker ikke å spille/streame musikk Fks vist eg går in på Top tracks og velger meg en sang og prøver å spille den av popper det pare opp et vindu med Info til overskrift men står ikke noe info i den.... Noen ide? Funker nå helt fint hos meg Har du premium abb? Eller trenger en ikkje det for å spille på mobil lengre? Endret 22. desember 2011 av elraj80 Lenke til kommentar
baguett Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Hei. Nokon som veit eller gidde og prøva om at Wordfeud virka på Galaxy Nexus ? Leste at den var litt kresen på nokon spel Wordfeud funker alfa omega på Galaxy'en. Det gjør også 90% av alle andre spill på market, men er enda noen få spill som ikke er optimalisert med oppløsning osv 1 Lenke til kommentar
vidarmas Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Har nettopp fått telefonen og koblet den opp mot Wifi. Men jeg mistenker at det er noe galt med Wifi på min telefon da alt nettbasert går så utrolig tregt når Wifi koblingen er aktiv. Slår jeg av og kjører 3G virker alt bra. Har sett over innstillinger, men kan ikke se hva mer jeg kan gjøre. Noen tips? Det er ikke bare så enkelt at du har alt til å synche kun over wlan? Feks laster ned en hel programpakke fra gammel tlf eller noe sånt. Og så får en flaskehals. Det er den første android telefonen jeg har og jeg har ikke gjort noe for å hente data fra min gamle enda (noe jeg regner med å måtte gjøre mer eller mindre manuelt tenkte jeg). Prøv å laste ned speedtest app'en eller noe sånt, og test med den med og uten wifi. Du kan også prøve wifi analyser, (den overvåker kanaler på wifi nett), og se om det er noen andre wifi nett som overlapper veldig med ditt. Uten Wlan får jeg drøyt 3Mb ned og knappe 3 Mb opp. Raskere opplasting her enn hva jeg kan få med min ADSL2+ linje. Men når jeg kobler mot Wlan klarer den ikke engang å finne server så den gir opp... Kjører app fra speedtest.net. Forsiden av m.db.no (dagbladet) kommer stort sett aldri opp, men av og til kommer den etter flere minutter... Forstår ikke hva dette kan være? Lenke til kommentar
Barabbas Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Har nettopp fått telefonen og koblet den opp mot Wifi. Men jeg mistenker at det er noe galt med Wifi på min telefon da alt nettbasert går så utrolig tregt når Wifi koblingen er aktiv. Slår jeg av og kjører 3G virker alt bra. Har sett over innstillinger, men kan ikke se hva mer jeg kan gjøre. Noen tips? Det er ikke bare så enkelt at du har alt til å synche kun over wlan? Feks laster ned en hel programpakke fra gammel tlf eller noe sånt. Og så får en flaskehals. Det er den første android telefonen jeg har og jeg har ikke gjort noe for å hente data fra min gamle enda (noe jeg regner med å måtte gjøre mer eller mindre manuelt tenkte jeg). Prøv å laste ned speedtest app'en eller noe sånt, og test med den med og uten wifi. Du kan også prøve wifi analyser, (den overvåker kanaler på wifi nett), og se om det er noen andre wifi nett som overlapper veldig med ditt. Uten Wlan får jeg drøyt 3Mb ned og knappe 3 Mb opp. Raskere opplasting her enn hva jeg kan få med min ADSL2+ linje. Men når jeg kobler mot Wlan klarer den ikke engang å finne server så den gir opp... Kjører app fra speedtest.net. Forsiden av m.db.no (dagbladet) kommer stort sett aldri opp, men av og til kommer den etter flere minutter... Forstår ikke hva dette kan være? Har du prøvd på en annen router/wlan? Lenke til kommentar
vidarmas Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Har du prøvd på en annen router/wlan? Nei jeg har ikke fått mulighet til det enda. Det er vel nå det siste jeg anser for en liten mulighet for at det ikke er telefonen som det er noe galt med. Men når det er sagt har jeg hatt min ruter i mange år uten noen problemer med noe utstyr. Min samboer bruker iPhone4 uten problemer bl.a. Vet ikke helt hva det skulle være som evt. gjør at bare Nexusen krangler, men jeg skal nok prøve hos noen andre så snart jeg får muligheten. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Har du flasha ny radio? ser at den som ligger på xda er XX, dvs. Engelsk. Vil den fungere for oss nordiske.. Har ikke manuelt flashet noe ny radio. Vet ikke om det har vært med i en rom, men det pleier de vel ikke? I9250xxkk1 Lenke til kommentar
Teac Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Har du flasha ny radio? ser at den som ligger på xda er XX, dvs. Engelsk. Vil den fungere for oss nordiske.. Har ikke manuelt flashet noe ny radio. Vet ikke om det har vært med i en rom, men det pleier de vel ikke? I9250xxkk1 Det er stock radio. Nyeste er vell 6. Men den er ment for England(?).. Lenke til kommentar
droid Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Og der bestilte jeg en Galaxy Nexus til dama også. Var akkurat 1 igjen på lager på komplett. Måtte ta med abonnement da, men fikk et nytt nummer som er helt identisk med mitt eget bortsett fra det aller siste tallet: 948 948 xx Blir bra. Hvertfall med tanke på at hun har verdens mest bedritende nummer fra før Skikkelig kjæreste-telefoner. Skal bli gøy å få prøvd android beam. Tror det kommer til å bli brukt MYE! Lenke til kommentar
baguett Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Da har jeg hatt telefonen i 17 timer uten lading, og fortsatt 69% igjen Storfornøyd med batteriet. Det jeg har gjort på de 17 timene er: 3 sms'er, 1-2 nedlastninger fra market samt litt annet smårusk. Lenke til kommentar
zoneman Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Fikk min i dag, lada opp batteriet fult før jeg gikk på jobb. varte i nesten 11 timer før jeg måtte lade. Har hørt på podcast, surfa litt, tatt bilder og video. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 jeg sleit med batteriet i starten. har funnet synderen, lookout security. uten dette installert er det finfin status Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Skuffet over dårlig wifi rekkevidde... Kan jo ikke se en video uten at den må stoppe opp for å streame, ellers så mister den wifi forbindelsen totalt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå