Teac Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 (endret) Det kan være. De har jo nettopp lansert Samsung Galaxt S2 HD LTE som mangler kun et bittelitt større batteri for å være perfekt i mine øyne. Endret 18. oktober 2011 av Teac Lenke til kommentar
Mats Aa Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Lekket informasjon ifølge ITavisen. Er ganske spent nå, håper den greier og overbevise meg til et kjøp. Lenke til kommentar
KILMAS Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 det hadde vært greit med minnekort på telefonen,men kommer den i 32gb og 64 gb utgaver så er det bra nok.det har vært rykter at den ene telefonen er kun til verizon i usa.håper de får den med dårligst specs og vi den med best spec. Ser at det nevnes at den ikke kommer med SD kort slot. Synes forskjellene på ryktene er enorm. De kan vell neppe lansere to telefoner der den ene er mye bedre enn den andre? Lenke til kommentar
Barabbas Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 ja det begynner og se veldig mørkt ut.LTE/4g er greit og ha, men ikke noe som er veldig viktig siden 4g er bare noen få plasser i norge.håper disse specs ikke stemmer. Begynner å se mørkt ut dette. Ryktes om ikke LTE/4 1.2 vs 1.5 ghz. 1750 mAh kontra 2050 mAh 5 mp vs 8 mp Ikke 32gb som standard Håper ikke ryktene stemmer håper på 1.5Ghz prosessor:) Håper også at utseende blir litt andreledes enn på "ordinære" telefoner:D ICS er laget for å utnytte dobbeltkjerne bedre. Herzen er derfor av lite interesse her. 1,2GHz ICS blir nok mer enn raskt nok sammenlignet med 1,5GHz Gingerbread/Honeycomb. Tipper firekjernene som kommer også vil ha relativt lav klokkefrekvens. Det samme gjelder megapixel i kameraet. Sensorkvalitet og optikk har mye mer å si. 5Mp holder i haugevis så lenge optikken ikke er bedre. Og til slutt, ikke for å hakke på deg, men LTE hva skal du med det? Det er ikke bygd ut skikkelig her engang. Og der det finnes er det ikke tilrettelagt for bruk i mobiltelefoner kun til data. (I alle fall slik jeg har forstått det fra Netcom. Kjener ikke helt Telenor sin status) 1 Lenke til kommentar
Swome Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2011 Og til slutt, ikke for å hakke på deg, men LTE hva skal du med det? Det er ikke bygd ut skikkelig her engang. Og der det finnes er det ikke tilrettelagt for bruk i mobiltelefoner kun til data. (I alle fall slik jeg har forstått det fra Netcom. Kjener ikke helt Telenor sin status) Er jo ikke negativt å ha en telefon som støtter det fremtidige nettet? Folk skal jo kanskje ha denne telefonen en stund. Lenke til kommentar
KILMAS Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 ja det er greit og ha en telefon med LTE.problemet er at telefoner med LTE har elendig batteri kapasitet.jeg vil heller ha en telefon med bedre batteri kapasitet enn LTE Lenke til kommentar
Swome Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2011 Pleier da å være muligheter for å velge hvilken nett den skal koble seg opp til? Jeg som bor i en kjellerleilighet for tiden har 3G deaktivert på min desire når jeg er hjemme på grunn av dårlig 3G-dekning. Lenke til kommentar
Barabbas Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 ...men LTE hva skal du med det? Det er ikke bygd ut skikkelig her engang. Og der det finnes er det ikke tilrettelagt for bruk i mobiltelefoner kun til data... Er jo ikke negativt å ha en telefon som støtter det fremtidige nettet? Folk skal jo kanskje ha denne telefonen en stund. Det har du rett i. Jeg var bare ikke enig i å "stemme ned" en telefon fordi den ikke har teknologi som ikke kan brukes her. Kan også hende problemet er løst med egne antenner i telefonen? Du kan oppsummere påstanden min med at jeg fant få av argumentene som gode Nå ser det jo også ut til at den har LTE siden telefonene Motorola akkurat lanserte har LTE (Droid RZR). Ville overraske meg om den ikke har det. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 (endret) ja det begynner og se veldig mørkt ut.LTE/4g er greit og ha, men ikke noe som er veldig viktig siden 4g er bare noen få plasser i norge.håper disse specs ikke stemmer. Begynner å se mørkt ut dette. Ryktes om ikke LTE/4 1.2 vs 1.5 ghz. 1750 mAh kontra 2050 mAh 5 mp vs 8 mp Ikke 32gb som standard Håper ikke ryktene stemmer håper på 1.5Ghz prosessor:) Håper også at utseende blir litt andreledes enn på "ordinære" telefoner:D ICS er laget for å utnytte dobbeltkjerne bedre. Herzen er derfor av lite interesse her. 1,2GHz ICS blir nok mer enn raskt nok sammenlignet med 1,5GHz Gingerbread/Honeycomb. Tipper firekjernene som kommer også vil ha relativt lav klokkefrekvens. Det samme gjelder megapixel i kameraet. Sensorkvalitet og optikk har mye mer å si. 5Mp holder i haugevis så lenge optikken ikke er bedre. Og til slutt, ikke for å hakke på deg, men LTE hva skal du med det? Det er ikke bygd ut skikkelig her engang. Og der det finnes er det ikke tilrettelagt for bruk i mobiltelefoner kun til data. (I alle fall slik jeg har forstått det fra Netcom. Kjener ikke helt Telenor sin status) Støtter noen av poengene dine. Men LTE og stort batteri derimot er noe jeg absolutt er for. Per i dag har netcom og telenor(?) 4G dekning i de største byene. På papiret skal det ikke være noe problem å innlemme dette i et vanlig mobilabonnement osv. Slik som er vanlig i Usa og i Asia. Utviklingen hvor netcom gir mer, jo mer du er villig til å betale synes jeg er en trist utvikling. Ikke nok med at de deler inn abonnement i nedlastningskvoter, men her deler dem også opp i ulike hastigheter. Man må ha dyreste 3G eller 4G pakke for å få full hastighet. Selv benytter jeg telefonen som trådløs router jevnt og trutt når jeg er på farten og ønsker internett på laptopen. Endret 18. oktober 2011 av Teac Lenke til kommentar
Barabbas Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Støtter noen av poengene dine. Men LTE og stort batteri derimot er noe jeg absolutt er for. Per i dag har netcom og telenor(?) 4G dekning i de største byene. På papiret skal det ikke være noe problem å innlemme dette i et vanlig mobilabonnement osv. Slik som er vanlig i Usa og i Asia. Utviklingen hvor netcom gir mer, jo mer du er villig til å betale synes jeg er en trist utvikling. Ikke nok med at de deler inn abonnement i nedlastningskvoter, men her deler dem også opp i ulike hastigheter. Man må ha dyreste 3G eller 4G pakke for å få full hastighet. Selv benytter jeg telefonen som trådløs router jevnt og trutt når jeg er på farten og ønsker internett på laptopen. Jeg gir meg på LTE Og om Netcom, som har tenkt seg at de skal dekke nesten hele befolkningen il av 2012 (89%), åpner for tale på 4G, da legger jeg meg helt flat! Lenke til kommentar
abbflex Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Etter å ha sett Motorola sin nye mob har jeg virkelig høye forventninger til hva samsung slipper nå. Nesten så jeg kunne tenkt meg den motorolaen også hvis den kommer til Norge? Lenke til kommentar
Teac Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Den var jo stygg som fy da Lenke til kommentar
KILMAS Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 ser at den nye Motorola RAZR bruker TI OMAP 4430 1.2GH cpu, mens nexus prime bruker TI OMAP 4460 1.2GHz.jeg får håpe at de ikke kaller telefonen google nexus,men heller kaller den nexus prime. Lenke til kommentar
Barabbas Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 ser at den nye Motorola RAZR bruker TI OMAP 4430 1.2GH cpu, mens nexus prime bruker TI OMAP 4460 1.2GHz.jeg får håpe at de ikke kaller telefonen google nexus,men heller kaller den nexus prime. Er det ikke Galaxy Nexus den blir kalt da? Lenke til kommentar
RobinS666 Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 (endret) Så det er i natt det er live sending på nett?? Endret 18. oktober 2011 av RobinS666 Lenke til kommentar
Teac Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 (endret) Jau, fra klokka 4. youtube.com/android Endret 18. oktober 2011 av Teac Lenke til kommentar
RobinS666 Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Jau, fra klokka 4. youtube.com/android Takk. gleder meg Lenke til kommentar
RobinS666 Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 trodde prime skulle være som galaxy s2 og galaxy note?? litt av begge så håper prime har mer en 5mp får se klokken 4 da http://www.samsung.com/global/microsite/galaxynote/note/spec.html?type=find Lenke til kommentar
Swome Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2011 Ikke mange timene igjen nå.. Flere som skal sitte oppe i natt? Lenke til kommentar
Open-Source Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Ikke mange timene igjen nå.. Flere som skal sitte oppe i natt? jeg skal være oppe:) Kanskje vi kan bruke denne tråden til å diskutere kommende happenings i natt?=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå