Gå til innhold

Samsung Galaxy Nexus - Det nye monsteret fra Google og Samsung

Swome

Anbefalte innlegg

Terningkast fire av Dinside.no

Svakere enn mange andre toppmodeller for tiden, hva tenker dere som har telefonen om karakteren?

Etter å ha brukt telefonen i noen timer kan jeg ikke si så mye, men det han pirker på er nesten uvesentlige ting. Hvorfor skal facebook være en del av alt? Kamera er mer enn godt nok for min del. Enkel luncher?

Seriøst, han anmelder mer Android 4.0 og ikke telefonen.

Facebook er en del av hverdagen til veldig mange mobilbrukere og mange foretrekker nok at man har det tilgjengelig på telefonen som en app. Google+ er dessverre ikke en hit slik det kanskje burde være...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt synd med Facebook ja, men så lenge man har en dedikert Facebook app er ikke kontaktlisten noe problem for meg. Ser at den fikk fire på Amobil også forresten, "dårlige" omtaler i Norge i forhold til utlandet altså.

Edit: Eller, der ble karakteren endret til 5...

Endret av LucarioX
Lenke til kommentar

Har det blitt vanskelig å laste ned Facebook app eller?

"Problemet" er vel at den offisielle Facebook-appen ikke lenger integreres med telefonboka. Det betyr at nummer til dine Facebook-venner ikke kommer inn automatisk og at profilbilder og annet ikke synces. Det kan til en viss grad løses med tredjeparts programvare.

Lenke til kommentar

Kan også løses med root og riktig rom. Jeg kommer dog til å skifte rom i løpet av kvelden grunnet forferdelig batteritid.

Satser på det blir løst med en ny fb-app, nå som de har gjort om social-api.

Utover det har jeg ikke hatt problemer med nettleseren overhodet, synes det kjører kjempebra. Kamera kan jeg ikke bry meg mindre om, men forstår at det betyr mye for noen, og da kan det ikke legges under en stol at det finnes flere bedre alternativer.

Det som er viktig å huske, er at Nexus-serien ikke er beregnet på massemarkedet i samme grad som galaxy-serien, desire-serien osv... dette er en telefon for entusiaster som vet hva de kjøper, hva de gjør og hva som løser problemer.

Lenke til kommentar

Litt artig med Gadget Show som etter å ha levert en liten time sammehengende reklame from IP4S til slutt konkluderte med at Galaxy Nexus var best.

For meg personlig er showstopperen manglende ekstralagring, men gratulerer til alle dere som nå sitter med ny hardware. Jeg misunner dere!

Lenke til kommentar

Terningkast fire av Dinside.no

Svakere enn mange andre toppmodeller for tiden, hva tenker dere som har telefonen om karakteren?

Jeg har hatt GN i to uker nå,og jeg idet store enig i konklusjonen i testen. Jeg synes det er viktig åpåpeke at konklusjonen er at det er en bra mobil,men innvendingene er reelle. Det er skjermen og Android 4.0 som gjør denne mobilen.

Innvendingene er like reelle på SGSII og 4S. De slapp allikevel unna trekk der Nexusen ble trukket.

Blir altfor mye vinkling i de testene syns jeg. Hva med en liste med hvorfor jeg skal kjøpe SGSII eller 4S framfor GN? Kan garantere at lista for GN er lengre. Ihvertfall i mitt tilfelle.

Endret av droid
Lenke til kommentar

Noen som har tips til å flashe ny radio? husker jeg gjorde det via cmd med DHD, men er litt grønn nå. Kan jeg sippe .img filen og flashe via cwm?

Boote telefonen i fastboot mode Vol+,-,power. og Fastboot flash radio radio.img

Hvordan flasher jeg i fastboot da? må jeg koble til pcen og skrive kommando i cmd?

Har kun flashet i cwm tidligere..

Prøver å flashe.

post-105988-0-93280100-1324414545_thumb.jpg

Endret av Teac
Lenke til kommentar

Litt artig med Gadget Show som etter å ha levert en liten time sammehengende reklame from IP4S til slutt konkluderte med at Galaxy Nexus var best.

For meg personlig er showstopperen manglende ekstralagring, men gratulerer til alle dere som nå sitter med ny hardware. Jeg misunner dere!

Følte meg også veldig skeptisk i starten med kun 16gb.. Men fikk inn en usb host kabel i går for å kunne koble til usb minnepinne, og det funka fjell!! spilte av hd-filmer fra den uten problemer da gikk telefonen fra elsk til himmelsk :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...