Snylter Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Min hadde 50% batteri når eg la meg i går. I dag når eg stod opp ca 7 timar seinare var batteriet 5%. Var i dvale heile tiden. Wifi var på, resten var av. Er dette normalt ? Sjekket du om den faktisk var i dvale? Det var den nemlig neppe. Det er en bug som gjør at Android dreper batteriet her.. Man vet fortsatt ikke hva det kommer av. I går fikk jeg ut 17 timer batterikapasitet ved svært forsiktig bruk.. Det er rett og slett litt for dårlig.. Men vi får satse på at man finner ut av den batteribugen etterhvert.. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Min hadde 50% batteri når eg la meg i går. I dag når eg stod opp ca 7 timar seinare var batteriet 5%. Var i dvale heile tiden. Wifi var på, resten var av. Er dette normalt ? Sjekket du om den faktisk var i dvale? Det var den nemlig neppe. Det er en bug som gjør at Android dreper batteriet her.. Man vet fortsatt ikke hva det kommer av. I går fikk jeg ut 17 timer batterikapasitet ved svært forsiktig bruk.. Det er rett og slett litt for dårlig.. Men vi får satse på at man finner ut av den batteribugen etterhvert.. Når skjermen er av går eg automatisk utifrå at den er i dvale Eit anna problem er at eg høyrer statisk knitring meir som når du holder ein mobil nære ein radio, Interference får eg kalle det, når eg snakkar i telefonen. Det kjem ikkje når eg brukar headsett. Veldig irriterande, vurderer å sende mld til CDON om bytte. Lenke til kommentar
AndreM Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Oki, takker. Benytter Koss, og de knitrer ikke andre steder. Da satser jeg på at det er Wimp... Knitrer ikke lengre nå, så da må man vel i rettferdighetens navn friskmelde både telefon og Wimp Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Når skjermen er av går eg automatisk utifrå at den er i dvale Eit anna problem er at eg høyrer statisk knitring meir som når du holder ein mobil nære ein radio, Interference får eg kalle det, når eg snakkar i telefonen. Det kjem ikkje når eg brukar headsett. Veldig irriterande, vurderer å sende mld til CDON om bytte. En moderne smarttelefon kan gjøre mye selv med skjermen av. Gå til Settings, Battery, velg den grafen øverst.. Så vil du se hvor mye av tiden telefonen er i dvale. En annen ting du kan gjøre er å se hvor mye av batteriet som trekkes av Android OS, klikk så på Android OS og se hvor lenge denne har tvunget telefonen til å være våken.. 1 Lenke til kommentar
droid Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 (endret) Hadde min første ordentlige bug med telefonen idag. Leste i ReadItLater-appen, så skrudde skjermen seg av mens jeg leste (leste vel litt treigt) også ville den ikke på igjen. Måtte ta ut batteriet og sette inn igjen for å få den til å fungere igjen. Endret 19. desember 2011 av droid Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Er det noen her hjemme som har fått 4.0.2 Over the air? Er det noen her hjemme som har fått yakjuxw, flashet til yakju, og deretter fått 4.0.2 Over the air? Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Er det noen her hjemme som har fått 4.0.2 Over the air? Er det noen her hjemme som har fått yakjuxw, flashet til yakju, og deretter fått 4.0.2 Over the air? Ut fra det man kan lese på xda så er det enda massevis av folk rundt omkring med både yakjuxw og yakju som ikke har fått 4.0.2 enda. Tar sin tid ser det ut til. Lenke til kommentar
droid Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Hadde vært utrolig gøy hvis xw fikk oppdateringen først :-p Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Hadde vært utrolig gøy hvis xw fikk oppdateringen først :-p Ja jeg har fått 4.0.2 ota (yakju) Lenke til kommentar
netbjorn Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Hadde vært utrolig gøy hvis xw fikk oppdateringen først :-p Ja jeg har fått 4.0.2 ota (yakju) Endret fra xw til yakju i går og fikk 4.0.2 OTA straks. Har fått problem med kamera en gang, måtte slå mobilen helt av og på igjen. Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Yess for de som synes 16gb blir for lite og klarer å leve med å bruke en usb otg kabel og usb minnepinne på farten. Så kan man med custom kernel som støtter USB OTG koble til minnepinne og bruke USB Host Manager i market som koster ca 10kr for å mounte!! fikk det til å funke som bare det og spilte av 1080p mp4 fil på 2.3gb uten problem med diceplayer Lenke til kommentar
Ein23 Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Her er en app som raskt og enkelt finner ut om du får oppdateringer direkte fra Google eller fra Samsung(dvs om du har yakju eller yakjuwx): https://market.android.com/details?id=de.cbruegg.officialupdate Noen som vet hvor man får kjøpt yakju i Norge? Blir nok ikke kjøp på meg før etter nyttår. Lenke til kommentar
droid Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Hadde min første ordentlige bug med telefonen idag. Leste i ReadItLater-appen, så skrudde skjermen seg av mens jeg leste (leste vel litt treigt) også ville den ikke på igjen. Måtte ta ut batteriet og sette inn igjen for å få den til å fungere igjen. Ser ut til at det er selve ReadItLater appen som er problemet da det skjedde igjen. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Her er en app som raskt og enkelt finner ut om du får oppdateringer direkte fra Google eller fra Samsung(dvs om du har yakju eller yakjuwx): https://market.android.com/details?id=de.cbruegg.officialupdate Noen som vet hvor man får kjøpt yakju i Norge? Blir nok ikke kjøp på meg før etter nyttår. Kjøpte hos Telering, fikk Yakjuw. Men var uproblematisk å flashe til Yakju 4.0.2. Lenke til kommentar
stenja Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Noen som vet hvor man får kjøpt yakju i Norge? Blir nok ikke kjøp på meg før etter nyttår. Kjøpte hos Telering, fikk Yakjuw. Men var uproblematisk å flashe til Yakju 4.0.2. Hvordan gjor du dette? Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Jeg foreslår at du leser litt lenger bak i tråden så vi slipper å gjenta alt et par ganger pr. side. 1 Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Tror jeg får flashe til Yakju etterhvert, er ikke så viktig for meg dette egentlig. Men kjenner selvfølgelig jeg ble litt skuffet nå Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 For min del er det av prinsipp jeg har flashet til yakju.. Jeg har hatt Samsung-android i et drøyt år, og nekter å vente på oppdateringene derfra. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Fy faen! Nå har Tele2 endret til 29.12.... Hadde det ikke vært for de inkompente folkene på Tele2 hadde jeg hatt den for lenge siden. Begynner å bli litt lei nå. Lenke til kommentar
Roybenz Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Min lader seg opp til 98% bare. Noen som var peil på hvorfor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå