Emils. Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Se der ja, 1 av 1 kolli Inn på terminal. OSLO 2011-12-16 20:401 av 1 kolli Sortert til port på terminal OSLO 2011-12-16 20:40 1 av 1 kolli Inn på utgående enhet. OSLO 2011-12-16 21:25 Doh. Min mobil kom inn samtidig, men har enda ikke gått ut. Jobber de ikke i helga eller??? Tollpost jobber ikke helg nei. Bestiller du på fredag så blir ikke pakken levert inn til tollpost før Mandag Lenke til kommentar
deeweef Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Helt greit det. Regna vel egentlig ikke med å se aktivitet så seint på fredags kvelden heller. De drar vel i gang med litt pålagt nå rett før jul. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Bakdekselet har vært null trøbbel å få på, bare å se nøye på hvordan den fungerer. Hadde hørt fra før av at folk sa det var trøblete, men ikke i mine hender. Har også kopiert bilder til og fra telefoner, uten problemer. Trodde MTP skulle være en plagsom ting, men hittil har det vært helt supert faktisk. Unntatt på den ene Linux-maskina mi, der skjedde det ingenting - men hadde heller ikke tid til å prøve så mye. Problemet med å kopiere bilder var fra pc for min del... Lenke til kommentar
Barabbas Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Hva kan jeg gjøre i forhold til jakjuxw og jakju? Har xw. XDA tråd .... Meningsløst å ha 4x4 ikoner på skjermen når den er så stor og høyoppløst. Har du prøvd å endre LCD Density i build.prop eller prøvd med en density changer app? Lenke til kommentar
Roybenz Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Min og lader bare til 98% så må jeg ta ut og inn ladern for å lade opp til 100% kan der være pga ladern er på 1A ? På sgs2 er den på 0,7 A Lenke til kommentar
Teac Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Superfornøyd med telefonen, men hadde sett nytten av et 64gb minnekort Lenke til kommentar
KILMAS Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 ser nå at google har sluppet android 4.0.3.håper jeg får den snart. http://www.engadget.com/2011/12/16/android-4-0-3-announced-brings-variety-of-optimizations-and-bu/ Lenke til kommentar
dredg Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 (endret) Er det faktisk slik at den medfølgende klokke/alarm appen ikke har nedtellings alarm og stoppeklokke? Eller er det jeg som bare ikke finenr den? Hadde det problemet på HTC Desire, det jeg gjorde for å fikse det var vel å skru på dataroaming blant annet, prøv det (men husk å skru av etterpå) Hvorfor må man huske å ha dataroaming av? Endret 18. desember 2011 av dredg Lenke til kommentar
zoomsalabim Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Bakdekselet har vært null trøbbel å få på, bare å se nøye på hvordan den fungerer. Hadde hørt fra før av at folk sa det var trøblete, men ikke i mine hender. Har også kopiert bilder til og fra telefoner, uten problemer. Trodde MTP skulle være en plagsom ting, men hittil har det vært helt supert faktisk. Unntatt på den ene Linux-maskina mi, der skjedde det ingenting - men hadde heller ikke tid til å prøve så mye. Problemet med å kopiere bilder var fra pc for min del... Bruk airdroid. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Er det slik at visse program er sperret for ICS? Tenkte jeg skulle prøve Samsung Remote appen, men får bare lagt den inn på Gamle Nexus S og ikke på Galaxyen. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Fikk svar xda om å zippe sammen bilder for å så overføre. Det skulle fynke. Lenke til kommentar
droid Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Er det slik at visse program er sperret for ICS? Tenkte jeg skulle prøve Samsung Remote appen, men får bare lagt den inn på Gamle Nexus S og ikke på Galaxyen. Du får ikke lasta ned ting som ikke er kompatible. Lenke til kommentar
stue Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Da er det lansert større offisielt batteri fra Samsung for denne mobilen. 2 Lenke til kommentar
Barabbas Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 (endret) Er det faktisk slik at den medfølgende klokke/alarm appen ikke har nedtellings alarm og stoppeklokke? Eller er det jeg som bare ikke finenr den? Nei den har ikke innebygd stoppeklokke/timer. Du finner det i Market. Endret 18. desember 2011 av Barabbas Lenke til kommentar
Beyercüst Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Da er det lansert større offisielt batteri fra Samsung for denne mobilen. Passer den til den "vanlige" versjonen da? Altså ikke-LTE versjonen? LTE skal angivelig være litt tykkere. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Hvis dere trykker med en finger på dekslet rundt kameraet hører dere klikking? Dekslet sitter ikke ordentlig inntil så det er litt løst. Lenke til kommentar
Barabbas Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Da er det lansert større offisielt batteri fra Samsung for denne mobilen. Passer den til den "vanlige" versjonen da? Altså ikke-LTE versjonen? LTE skal angivelig være litt tykkere. Det er akkurat derfor denblir tykkere. Nytt batteri og nytt deksel. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Hvis dere trykker med en finger på dekslet rundt kameraet hører dere klikking? Dekslet sitter ikke ordentlig inntil så det er litt løst. Ja, men det er ikke noe problematisk i grunn. Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Hvis dere trykker med en finger på dekslet rundt kameraet hører dere klikking? Dekslet sitter ikke ordentlig inntil så det er litt løst. Nei :-) 1 Lenke til kommentar
dredg Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Ja, men det er ikke noe problematisk i grunn. Nei, ikke noe stort problem det. Bare lurte på on det bare var en design "feil" med dekslet, eller bare min telefon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå