Gå til innhold

Samsung Galaxy Nexus - Det nye monsteret fra Google og Samsung

Swome

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg gleder meg også noe helt vilt!

Virker som vi vet hvordan den kommer til å se ut, i hvert fall, nå som vi begynner å få flere bilder som ligner hverandre. Skjermstørrelsen er en ting mange er bekymret over, og jeg er også litt en av dem. Jeg har i dag en SGS2 og med tommerlen klarer jeg .akkurat. å nå oppi motsatt hjørne av telefonen, slik at jeg med en hånd kan manøvrere hele mobilen. SGS2en har en skjerm på 4,3", mens NP antageligvis får en på 4,65. Jeg har små fingre og tror derfor at NP sin skjerm bare blir en tilvending.

Ble litt babling, men uansett tror jeg denne mobilen blir en suksess! Og jeg SKAL ha den om ryktene stemmer. Det jeg savner mest på SGS2en er et godt kamera. Min forrige mobil var Nokia N8 (verdens beste mobilkamera!), så det var litt av en overgang!

Så bare NPen har bedre kamera enn SGS2en, skal jeg si meg temmelig fornøyd!

Og JA, jeg er en av dem som har vekkerklokka på 4 på natta for å se LIVEstreamingen på Youtube! :D

Lenke til kommentar

I en av kommentarene til artikkelen, skriver en:

the huge screen size is due to the software buttons...itll be between 4.3 and 4.5 inches...

Håper det stemmer. Litt redd for at denne blir alt for stor for lommene mine...

SGS II: 125.3 x 66.1 mm

Nexus: 136,0 x 68,0 mm

Den blir litt større, men vil fortsatt være lett å betjene men en hand.

Se her

Lenke til kommentar

Er redd for det samme. Specsene virker fantastiske. 32gb lagring, 1.5ghz 4,65" og 2050 mAh osv. Noe må da være negativt :p og det tror jeg blir utseende. Håper bare at det ikke blir utslagsgivende.

Note virker enda mer amazing. Det som frister med Prime er ICS. Er det forresten noen som vet når SG3 kommer, og om den vil ha ICS?

SG3 kommer sikkert ikke før til sommeren. De første galaxy modellene ble sluppet da, så blir nok det samme til neste år også.

Sommeren neste år høres egentlig ut som ett godt tidspunkt å skifte ut SGS'en. Vil være litt avhengig av økonomisk klima selvsagt, og om Samsung slipper ICS på hele produktlinjen sin etterhvert.

Lenke til kommentar

ser ut som det bare blir 1.2 Ghz CPU :(

Blir ikke det spranget fra SG2 som jeg håpet. sitter med en SG1, og avventer hva jeg skal kjøpe.

Har vel vært snakk om to versjoner av Nexus hvor den ene er "Verizon exclusive" og kommer med 1,2 ghz, mens alle andre skal ha 1,5 ghz? Trodde i hvert fall at 1,5 ghz var mer eller mindre garantert.

Lenke til kommentar

Får håpe det. Var likevel store forskjeller på de to specsa. Blir det den "trege" utgaven så holder jeg en knapp på Note. Det med at knappene er en del av skjermen liker jeg heller ikke. Vil ha vesentlig større skjem enn det jeg har nå (4,3")...

Lenke til kommentar

ja det begynner og se veldig mørkt ut.LTE/4g er greit og ha, men ikke noe som er veldig viktig siden 4g er bare noen få plasser i norge.håper disse specs ikke stemmer.

Begynner å se mørkt ut dette.

Ryktes om ikke LTE/4

1.2 vs 1.5 ghz.

1750 mAh kontra 2050 mAh

5 mp vs 8 mp

Ikke 32gb som standard

Håper ikke ryktene stemmer :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...