Skunkish Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Noen som vet om noen jobber hvor man er i kontakt med mennesker, selv om jeg kun er 17 år gammel? Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Noen som vet om noen jobber hvor man er i kontakt med mennesker, selv om jeg kun er 17 år gammel? Støttekontakt Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 14. september 2011 Forfatter Del Skrevet 14. september 2011 Å være støttekontakt høres faktisk ut som noe jeg absolutt kunne tenke meg å være, problemet er bare at jeg trenger penger nå, og støttekontakt er jo ikke noe man blir for pengenes skyld. Tenkte mer jobbe i kaffebar-ish? Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Å være støttekontakt høres faktisk ut som noe jeg absolutt kunne tenke meg å være, problemet er bare at jeg trenger penger nå, og støttekontakt er jo ikke noe man blir for pengenes skyld. Tenkte mer jobbe i kaffebar-ish? Du kan jobbe i en kaffebar ? servere/stå i kassa. Lenke til kommentar
Nokkefeita Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Noen som vet om noen jobber hvor man er i kontakt med mennesker, selv om jeg kun er 17 år gammel? Støttekontakt Må man ikke være 18 for dette? Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 (endret) Noen som vet om noen jobber hvor man er i kontakt med mennesker, selv om jeg kun er 17 år gammel? Støttekontakt Må man ikke være 18 for dette? Hvis dette er en bar og eller selger tobakk i kassa så er kassejobben 18 års aldersgrense. Gjelder ikke servering. Endret 14. september 2011 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Jolo Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Tror ikke det finnes noen "lov" som sier det. I butikker står somregel ikke de under 18 i kassen, fordi de ikke har lov til å selge alkohol. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Tror ikke det finnes noen "lov" som sier det. I butikker står somregel ikke de under 18 i kassen, fordi de ikke har lov til å selge alkohol. Hvilken lov sier ikke hva? forstod ikke den første setningen din ? Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 14. september 2011 Forfatter Del Skrevet 14. september 2011 Har vært innom diverse kaffebarer, men kjedene har av en eller annen spesiell grunn 18 års-grense bak kassa. De mindre kaffebarene har ikke hatt ledige stillinger, anything else? Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Har vært innom diverse kaffebarer, men kjedene har av en eller annen spesiell grunn 18 års-grense bak kassa. De mindre kaffebarene har ikke hatt ledige stillinger, anything else? Storby du bor i altså hehe prøvd på cafer eller andre lette spisesteder? Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 14. september 2011 Forfatter Del Skrevet 14. september 2011 Hehe, vår "vakre" hovedstad, ja. Men ja, gi noen caféer og andre spisesteder et lite besøk er jo en tanke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå