Espen Ørud Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Fork Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Knut Slåtta Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Flott grafisk uttrykk, skapt med enkle midler. Liker det godt. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Ikke så mye å kommentere, utover å si at dette var bra Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Stilfullt og enkelt, mulig enda mindre blender for større dof. Men et riktig flott og kunstnerisk foto ble det. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Stilig ! Synes det funker bra som det er og kan desverre ikke bidra med noen konstruktiv kritikk. Lenke til kommentar
Letta Gauseth Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Ingenting å utsette på dette jeg. Flott kort og godt. Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 15. september 2011 Forfatter Del Skrevet 15. september 2011 Flott grafisk uttrykk, skapt med enkle midler. Liker det godt. Takker så meget! Me like ;o) Så bra! Ikke så mye å kommentere, utover å si at dette var bra Takker, unge mann! Stilfullt og enkelt, mulig enda mindre blender for større dof. Men et riktig flott og kunstnerisk foto ble det. Tjajo, har opptak fra blender 2,8 og opp til 13 og dette er i hvertfall det jeg ble mest komfortabel med, men det kan hende du hadde likt en av de andre hakket bedre... Stilig ! Synes det funker bra som det er og kan desverre ikke bidra med noen konstruktiv kritikk. DA lar jeg den være sånn ;-) Takk for hyggelig kommentar! Ingenting å utsette på dette jeg. Flott kort og godt. Kort og godt herfra også: Takk! Lenke til kommentar
Karel Krizak Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Skikkelig bra effekt av lyssettingen :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg