greenman Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 (endret) Da er bindingstiden min er over på min Desire Z så jeg vurderer jeg en SGSII. Er veldig happy med min DZ, men fikk et godt tilbud på en galaxy II av en hos tele2. Har ikke fulgt så veldig mye med på kommende mobiler i det siste så. Er det noen flaggskip rundt hjørnet? Har hatt HTC i noen år no, og har litt lyst til å prøve noe nytt. Takk for alle innspill =) Endret 14. september 2011 av Bibow Lenke til kommentar
Slai Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Eneste er Samsung Note som er litt mer tabletish. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 14. september 2011 Forfatter Del Skrevet 14. september 2011 http://www.amobil.no/artikler/sensation_xe_er_htcs_nye_flaggskip/101929 oioi. den så jo spennende ut. er stor fan av beats headsettene. blir spennende å se hvordan det gjør det på benken i forhold til SGSII. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Venter du et par måneder kommer Ice Cream Sandwitch og sikkert nye Samsung Nexus Prime som kommer til å eie det meste der ute. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 14. september 2011 Forfatter Del Skrevet 14. september 2011 ja, har lest om den. men synes 4.65" blir litt i det største laget. da kjøper jeg heller en galaxytab Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå