gripus Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 I dag opplevde jeg at min Samsung Galaxy S2 plutselig låste seg. Jeg måtte ta ut batteriet for å få slått den av. Nå viste det seg at alt av symboler var borte fra skjermen, alle snarveier og alle sider med programsymboler. Jeg la inn igjen noen, men nå kan jeg ikke flytte de rundt på siden, heller ikke flytte de til en ny side. Er det noen som har opplevd noe liknende? er det noe jeg gjør galt? Jeg finner ikke noe i innstillingene som handler om dette, finnes det noe jeg overser? Lenke til kommentar
gripus Skrevet 17. september 2011 Forfatter Del Skrevet 17. september 2011 I dag opplevde jeg at min Samsung Galaxy S2 plutselig låste seg. Jeg måtte ta ut batteriet for å få slått den av. Nå viste det seg at alt av symboler var borte fra skjermen, alle snarveier og alle sider med programsymboler. Jeg la inn igjen noen, men nå kan jeg ikke flytte de rundt på siden, heller ikke flytte de til en ny side. Er det noen som har opplevd noe liknende? er det noe jeg gjør galt? Jeg finner ikke noe i innstillingene som handler om dette, finnes det noe jeg overser? Svarer meg selv jeg! Etter at jeg la inn nye snarveier og de ikke kunne flyttes på, mistet jeg telefonen i asfalten. Huff og gru tenkte jeg, men da jeg hadde satt den sammen igjen viste det seg a alle de gamle snarveisymbolene var på plass igjen, under de nye. fjernet de nye, og nå er alt i orden igjen Programmmer er også på plass igjen. må ha vært et eller annet som hang seg opp, og jeg håper det ikke skjer igjen. Er ellers svært fornøyd med min telefon Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Det samme skjedde i Donald Duck en gang på 60-tallet. Skrue (eller var det Donald) falt stygt og mistet hukommelsen. Legens vurdering var at Skrue måtte falle på nytt på akkurat samme måte for å få igjen hukommelsen. Så skjedde og plutselig hadde Skrue fått hukommelsen tilbake. Totalt OT men likevel... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå