AnonymDiskusjon Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Hvordan i helvete får jeg slettet facebookprofilen min?!?!?!?!!? Jeg er for faen ikke interessert i hva andre holder på med! Eller at de skal ut? Jeg er så jævla lei alle disse uberteite statusene deres. Jeeeeeeeeeeez................. da foretrekker jeg heller å lese en blogg eller ta selvmord. Seriøst, hvordan får jeg slettet profilen min? Hilsen hissig jente for fæeeeeeeeeeeeen kkthxbye c ya l8r Postet av anonym: 4fa16fdd0d2f066abea2ee4fa18be685 Lenke til kommentar
Game0rz Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 http://www.slettmeg.no/99-slett-facebook-profil Lenke til kommentar
Ole3 Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 (endret) Hvordan i helvete får jeg slettet facebookprofilen min?!?!?!?!!? Jeg er for faen ikke interessert i hva andre holder på med! Eller at de skal ut? Jeg er så jævla lei alle disse uberteite statusene deres. Jeeeeeeeeeeez................. da foretrekker jeg heller å lese en blogg eller ta selvmord. Seriøst, hvordan får jeg slettet profilen min? Hilsen hissig jente for fæeeeeeeeeeeeen kkthxbye c ya l8r Postet av anonym: 4fa16fdd0d2f066abea2ee4fa18be685 Pent språk er en fordel i all kommunikasjon Det skulle heller ikke være noen grunn til å være anonym. Du stiller et helt relevant spørsmål som ikke utleverer deg på noe vis. //Ole Endret 14. september 2011 av Ole3 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. september 2011 Forfatter Del Skrevet 14. september 2011 Hvordan i helvete får jeg slettet facebookprofilen min?!?!?!?!!? Jeg er for faen ikke interessert i hva andre holder på med! Eller at de skal ut? Jeg er så jævla lei alle disse uberteite statusene deres. Jeeeeeeeeeeez................. da foretrekker jeg heller å lese en blogg eller ta selvmord. Seriøst, hvordan får jeg slettet profilen min? Hilsen hissig jente for fæeeeeeeeeeeeen kkthxbye c ya l8r Postet av anonym: 4fa16fdd0d2f066abea2ee4fa18be685 Pent språk er en fordel i all kommunikasjon Det skulle heller ikke være noen grunn til å være anonym. Du stiller et helt relevant spørsmål som ikke utleverer deg på noe vis. //Ole Og hvorfor i helvete svarte du i tråden når du en gang ikke svarte på det jeg lurte på? Hæ, hva faen? Postet av anonym: 4fa16fdd0d2f066abea2ee4fa18be685 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 (endret) Og hvorfor i helvete svarte du i tråden når du en gang ikke svarte på det jeg lurte på? Hæ, hva faen? Postet av anonym: 4fa16fdd0d2f066abea2ee4fa18be685 Oi oi så sinna vi er. Hvordan i helvete får jeg slettet facebookprofilen min?!?!?!?!!? Jeg er for faen ikke interessert i hva andre holder på med! Eller at de skal ut? Jeg er så jævla lei alle disse uberteite statusene deres. Jeeeeeeeeeeez................. da foretrekker jeg heller å lese en blogg eller ta selvmord. Seriøst, hvordan får jeg slettet profilen min? Hilsen hissig jente for fæeeeeeeeeeeeen kkthxbye c ya l8r Postet av anonym: 4fa16fdd0d2f066abea2ee4fa18be685 Pent språk er en fordel i all kommunikasjon Det skulle heller ikke være noen grunn til å være anonym. Du stiller et helt relevant spørsmål som ikke utleverer deg på noe vis. //Ole Har tatt det opp her. Var like irritert eller frustrert som det du er på alle som bruker anonym funksjonen. Endret 15. september 2011 av -Léon- Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Uakseptabel språkbruk. Stenges. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg