Hååkon Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Hei! Jeg driver med lett-lappen, men jeg rekker det ikke denne sesongen. Jeg er ferdig med alt uten langkjøring, teori og oppkjøring. Blir det noe mindre og gjøre på mopedlappen? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Hvis du skal ta mopedlappen mangler du mopedførerkurs, Taes på en dag til noen dager, varierer hos de forskjellige skolene og teoriprøve på trafikkstasjonen. Btw: Ikke vits med to nesten like tråder... Lenke til kommentar
Hååkon Skrevet 14. september 2011 Forfatter Del Skrevet 14. september 2011 Var jo ikke like tråder i det hele tatt? Her er det snakk om, om jeg slipper unna noe når jeg nesten er ferdig med lett-lappen. Den andre tråden er det snakk om regler, politi osv! Men takk for svar Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Jeg synes de var relativt like jeg da siden de handler om nesten samme tema. Hadde jeg vært deg hadde jeg bare endret litt på den forrige slik at du hadde sluppet å lage to tråder... Men det er ikke for å kverulere. Ikke farlig å lage to heller da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå